{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Mondeo
  • #1   4. feb 2012 Defekt stabilisatorbold er det når du køre over et bump den siger det smiley

  • #2   4. feb 2012 Ja den siger det også der eller ved små ujævnheder i vejen.


    Er det noget der er direkte farligt at køre med? Vi snakker små 10 km.


  • #3   4. feb 2012 stød dæmper men næsten altid stablisator som første så der styr og bærekugle osse

  • #4   4. feb 2012 det sker der ikke noget ved at køre med. ihvertfald ikke så kort afstand

  • #5   4. feb 2012 min mk 3 gjorde det samme og det var en styr kugle der var v og ryge fra hinanden og selv om man kun skal 10 km vil jeg nu vælge og få det lavet m det samme det koster ikke over 300 for 2 nye styrkugler og det tar 30 min og skife i begge sider hjemme i garagen;)

  • #6   4. feb 2012 Husk nu hvis du selv går igang med at udskifte det der fejler noget, med mindre det er stabilisator, så skal du have den udmålt bagefter, da den næsten 100% vil æde dine dæk.... men har lige prøvet det samme, hvor det også var styrekugle der var temlig slem.....

  • #7   5. feb 2012 Hvis man sætter et mærke på selve styr stangen fra center på styr kuglen og monter de nye ligsådan sker der nu ikk noget har gjort det mange gange og har fået nogen af bilerne 4 hjuls udmålt og det var bare som det skulle være så det er bare et spørgsmål om og bruge hovdet:) det kræver self også at det er indstillet korekt inden man skifter dem ellers kan man ikk rigtig gå ud fra det

  • #8   5. feb 2012 Brug du nu blot de små penge de koster at være sikker på din bils hjul indstilling på både for og bagvogn stå som den skal, hvis nu den ikke stå rigtig så er det satme hurtigt for flere penge i dæk end en udmåling koster, plus du måske ikke har det korrekte vejgreb, hvilket med lidt sne kunne tænkes at få udheldigt udfald...... ABS, ESP osv kan jo ikke hjælpe dig optimalt hvis du ikke sørger for at det mekaniske er iorden.... basta smiley

Kommentér på:
Hjælp til Mondeo

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce