{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

Min bil stjålet!!! {{forumTopicSubject}}

Hej

Min bil (Golf III TDI, http://www.dba.dk/vw-golf-iii-19-tdi-cl-5-doers/id-81232429/ ) blev stålet tidligere på dagen af en mand og en kvinde, som skulle prøve en tur i den i forbindelse med salg. De kørte væk og kom ikke tilbage. Til min dumhed valgte jeg ikke at sidde ved siden af og køre med eller spørge om noget ID. Der var ikke engang plader på bilen. Har meldt det til politiet. Nu til mine spørgsmål. Kan man på nogen opspore et mobilnummer, altså finde frem til hvornår det er købt, hvor det er købt, IMEI nummeret på den mobil der blev brugt til at ringe fra? Tyvene ringede fra nummeret 52808042.
Nogen der ved hvilke teleselskab nummeret tilhører og hvilke informationer teleselskaber gemmer i forbindelse med opkald i almindelighed.

På forhånd tak
Soran


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min bil stjålet!!!
  • #1   4. mar 2012 De gemmer rigtig mange oplysninger, men det er kun noget politiet har adgang til ifb. med en efterforskning.
    Om de vil gøre sig brug af det for at finde din bil, skal du nok ikke være sikker på..


  • #2   4. mar 2012 Hvor i landet er den stjålet fra, og hvordan kom er til dig??
    Jeg selv havde nok personligt taget med hvis de ikke kom i anden bil fx, men jeg skal da holde øje på Fyn.


  • #3   4. mar 2012 Tak.. Den blev stjålet fra Hasselager i Aarhus.. De dukkede pludseligt op.. troede i starten at de havde parkeret bilen omme bag huset.. Valgte at stole på dem, kunne ikke se noget suspekt..

  • #4   4. mar 2012 Lyder dælme bittert.

    Men umiddelbart hvis det var noget de havde tænkt sig og gøre er det sikkert bare en start pakke købt på posthuset / shell tank eller andet, men ja vil da råde dig til og gå til politiet.

    og lad det nu være en meget dyr lærestreg, hvis de vil have en prøvetur uden ejeren som nogle mennesker insistere på, så be om deres kørekort, har de ikke det, bare ærgeligt så kan de ikke få en prøvetur, eller bedre endnu, be dem om og ligge pengene som de havde med til købet af bilen smiley

    Nu lå din registrerings attest forhåbentlig ikke i bilen ?



  • #5   4. mar 2012 Nej reg. attesten lå ikke i bilen.. Har ringet til politiet og anmeldt det, men ærlig talt ikke at de vil bruge ressourcer for finde bilen..

  • #6   4. mar 2012 Nej det tænkte jeg nok, det samme sagde de til en gut heroppe i nord da han var nede og melde sin bil stjålet under en "prøvetur" af en "køber"

    Det for godt nok en til og tænke sig om engang.

    Fandme bittert man kan hverken købe eller sælge biler nu om dage med ro i sindet.

    Jeg håber du får din bil igen, lidt ærgeligt den ser så standard ud, satme svær og genkende, men jeg skal da holde med den her i nord hvor jeg kører rundt dagligt.


  • #7   4. mar 2012 Tak,.. Kan ikke forstå at folk overhovedet kan finde på sådan noget.. Ja, det er ærgerligt, at der ikke rigtig er noget der kendetegner bilen..

    Tror ikke selv på at få øje på den igen.. De bruger den sikkert som reservedele. Kan huske kvinden hviskede noget om motoren til manden, men det var ikke noget der fik mig til at fatte mistanke..


  • #8   5. mar 2012 Kan kun give Kasper ret, og så bruger de alle deres penge på at tjekke om man køre 10 km/t for stærkt for det er jo vildt vigtig frem for sådan noget der.
    De sorte er der kun når man IKKE skal bruge dem ikke når man skal bruge dem, så sidder de bare og spiser kage samt smider kanonslag.


  • #9   5. mar 2012 Det eneste politiet interesserer sig for eller "har resourcer til" er ting der kan bringe penge i statskassen, det er sku en skam at alt går ud på at tjene flest penge.

    Men jeg skal nok holde øje med den mellem hadsund og Aalborg smiley


  • #10   5. mar 2012 Ja desværre er både vores retssystem og politi så udueligt at træne et helt nyt op ville tage årtier, og det har den danske regering ikke råd til, eller jo, men selvfølgelig skal vi jo spæde milliarder efter milliarder i forkerte IT systemer til både politiet, staten, vores IC4 tog som aldrig har set lyset på skinnerne, osv. osv. osv.

    Sørgeligt.


  • #11   5. mar 2012 skal nok holde øje i silkeborg området.!!!

  • #12   5. mar 2012 Giver Kasper H ret i at politiet for det meste interessere sig for eller bruger ressourcer på sager som giver penge igen i statskassen. Det samme gælder politikerne.. Men når det gælder om at bruge de mange milliarder, som de får ind fra skatteborgerne (Der er ikke noget fra dagligdagen som ikke bliver beskattet), bliver de brugt på noget så udueligt som IC4 togene.. Og når det slår fejl, ja så ender det med afgiftsstigninger på biler, forslag om betalingsring (som heldigvis blev droppet) mm....

  • #13   6. mar 2012 Nå ja lige en sjov historie, overhaler politiet på motorvejen på vej mod aalborg i min 406 som er ganske standard.

    de trækker så ud og tænder for deres lys , jeg trækker ind på en rasteplads som er oppe forude, idioten spørger mig, hvor meget jeg må kører på en motorvej , ja 130 heroppe medmindre andet er angivet, så siger han så selvom jeg har min gps i bilen og kiggede rimelig meget på mit spedometer også som sagde 130, at jeg kørte 131, så står jeg lidt.

    Okay så du spilder min tid og din tid for det her ? , så sagde jeg enten giv mig en bøde eller lad mig køre, han kunne jo self kunne lade mig køre.


  • #14   6. mar 2012 Endnu et eksempel på hvad politiet bruger deres ressourcer på.. :)..

  • #16   8. mar 2012 Det er bare rigtig surt! Jeg var ude for lige nøjagtig det samme som du siger der, politet kom og tog fingre aftryk i den bil de kom i, som selvfølgelif var stjålet dagen før. Jeg mistede håbet, men et halvt år senere blev jeg ringet op af skat, at de havde beslaglagt bilen, fordi den var blevet stoppet med andet stelnummer, som tilhørte en golf 1.8, men min var en vr6. Så der er måske håb!

    Krydser fingre for du ser den igen.

    //


  • #17   8. mar 2012 Beskrivelse af dem:

    Kvinden: Rødhåret (farvet), ca. 166 cm, omkring 26 år, lidt overvægtig, - hun havde mørkt tøj på.

    Manden: lyst hår, ca. 186 cm, omkring 30 år, almindelig af bygning og et tyndt ansigt. Han havde en sort jakke og mørkeblå jeans på.

    Begge af dansk udseende.

    Om bilen: Meget standard, men der er dog et par ting man kan genkende den på:
    - der er kun plastiksideskærme omme foran - ingen bagved.
    - den har to antenner. En fortil, til venstre på sideskærmen og en på taget tæt på bagklappen midt på.
    - helt fortil er motorhjelmen spraymalet - svært at se, men hvis man kigger godt efter, vil man se et område på 5 x 2 cm der skiller sig ud.
    - Den har et soltag som har været utæt før, derfor er den tætnet med rudelim, og det vil man kunne se hvis man kommer tæt på bilen.


  • #18   12. mar 2012 Bilen blev fundet af politiet i lørdags i Randers med stjålede nummerplader ved en skov. De havde kørt ræs i den, hvorefter den var siddet fast i noget mudder.. De var flygtet inden politiet dukkede op. Blev først kontaktet af politiet i dag, hvor jeg fik at vide at bilen er blevet fundet, men da jeg får politimanden til at se efter om nøglerne sidder i bilen, vender han tilbage og fortæller at den er blevet stjålet igen...

    Bilen må befinde sig et eller andet sted i Randers og omegn.. Nogle her der ved noget om hvor og hvornår der køres ræs i Randers?


  • #19   12. mar 2012 Inkompetent er nok mild sagt.. De er nærmere hjernedøde.. De burde på en eller anden måde have sikret bilen, så den ikke blev stjålet igen, eller have ringet til mig i lørdags, da de fandt den...

  • #20   12. mar 2012 Shit, at de finder bilen for så og miste den igen under deres varetægt, Soran jeg havde nok pudset en advokat på dem.....

  • #21   13. mar 2012 Ja det hænger lidt meget på dem må man nok sige, efter som de kunne have kontaktet dig lørdag så kunne du have hentet den, og ikke bare lade den stå, fuck de er da for langt ude de svin.
    Fine en god advokat og giv dem hele armen, for det skal de sgu ikke slippe afsted med.


Kommentér på:
Min bil stjålet!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce