{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

turbo hjælp. {{forumTopicSubject}}

hej med jer. jeg har anskaffet mig en garrett gt2860rs turbo til golfen. men der er lige et problem som skal løses men hvordan ? den nye turbo kommer jo til at vende op og ikke ned af ligesom den originale turbo gør. men når jeg sidder med den nye manifold og turbo i hånden ser det lidt forkert ud. for der hvor intercooler røret sidder på turbo vender ned mod jorden i stedet for ud mod fronten på bilen. hvis jeg nu vender turboen sådan at der hvor intercooler røret skal sidde vender rigtigt. så sidder det punkt hvor forrøret skal sidde til højre i stedet for venstre og forrøret skal jo sidde til venstre for turboen.

men har hørt at man kan dreje turboen så den vender rigtigt ved at skure de 6 bolte ud også dreje den en halv omgang som det ser ud til den skal have for den vender rigtigt. men er det noget man selv kan gøre eller skal der en prof til det.

det skal lige sige at det er helt nyt så hvis det er noget bøvl ryger den over til scanturbo så kan de gøre det for jeg har aldrig selv prøvet det før.

håber i kan hjælpe for det bare svært at lade det være når det hele bare ligger og skriger om at komme på bilen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  turbo hjælp.
Kommentér på:
turbo hjælp.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce