{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

hvad skal der til ???? {{forumTopicSubject}}

hvad skal der til for at få os tilbage til tops næste sæson
jeg mener jo at Auri er en kanon mand for brøndby som fysisk han bidrager med en kamp gejst og vilje til spillerne men som træner men mener jeg dog helt klart at vi burde hente en mand ind som Erik Rasmussen
som Cheftræner brøndby mangler helt klart en mand der kan sætte det sidste vedr det tekniske. brøndby spiller jo godt men er alt for meget i tvivl om hvordan de skal komme frem til chancer spillerne har jo slet ingen fantasi til at skabe chancer der er ingen der tør gøre noget helt uventet og bare se hvad det fører til. de spiller lidt for forudsigeligt fodbold i mine øjne ?

Hvad er jeres mening ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal der til ????
  • #1   25. apr 2012 At de skal have en helt anden instilling og attitude end det de har nu, at de ikke tænker vi spillede en god kamp men de vandt på marginalerne! istedet for at sige vi var for dårlige!

  • #2   25. apr 2012 det mangler et nyt forsvar. samt en træner som har et stort navn. bare se den gang Laudrup var til. ellers mangler de ro i hele klubben. de skal bare af med kasi og tag en ny sponsor det vil skabe lidt ro

Kommentér på:
hvad skal der til ????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce