{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Stort Tillykke til : {{forumTopicSubject}}

Tillykke med pokalerne til :

1: Kristian..
2: Søren..
3: Niclas..

Tak for at i mødte op, ville udstille og repræsentere vores biler og Gruppe..

Og stor næse til de andre der ikke dukkede op. Fuck i gik glip af et fedt træf... Aften hygge til den store guldmedalje. Fedt race, massere af boder og madvogne..

Jeg trækker mig 100% fra alle aktiviteter i denne gruppe.
Jeg blev rent til grin i Golf klubben for at jeg havde lovet at vi kom minimum 10 biler. (eller flere)
Jeg havde sørget for at vi havde premier til 1,2 og 3 plads.. Det gør jeg aldrig mere ved et andet træf hvor vi var blevet budt velkommen..

Og fri mig for Violinerne..

Ps. er godt klar over dem der ikke kunne komme og havde meldt fra.. Thumbs up til jer. Vi ses næste gang..

MB over and out... Skal på Divaneseren og pleje min forbrændte hud :o)



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stort Tillykke til :
  • #1   1. jul 2012 Nu har jeg deltaget med min Scirocco, i de første 4 træf vi har afholdt.
    Man kan desværre blive nød til at melde fra, i sidste minut, smiley og ja kunne godt have skrevet til dig fredag eftermiddag. men det havde ikke ændret noget..

    Men det kan da ikke komme bag på dig med fremmødet til dette års træf, vi var 4 scirocco´er til vores træf på sjælland. hvis du ser på hvor mange medlemmer der er i gruppen og hvor få der bruger det..


  • #2   1. jul 2012 Det er desværre også det jeg ser. Vi har så mange fine Sciroccoer men ingen gider køre en smule kilometer for at være med. Det er som om at det kun trækker når det er midt jylland der holder træf..
    Jeg skulle satmer over broen og betale der og køre gerne hele vejen til nord jylland hvis det er der det sker.. Sågar 2000km syd over har jeg kørt.. Jeg elsker at køre min bil, så afstanden betyder ikke en skid..

    Vi er så mange medlemmer og alligevel kom der kun 3 Sciroccoer. Samtidig har der kun været 3-4 afbud... Hvad med resten??

    Folk kan satmer godt få fingeren ud når man nu valdfarter frem og tilbage mellem sjælland og jylland for at holde møde med Golf klubben om vores deltagelse. Jeg er direkte flov over at have haft stor tiltro til at vi var manger der dukkede op til et helt nyt og stort tiltag.

    Christian : Jeg ved godt at man ikke altid kan deltage. Har selv meldt afbud for et par år siden og kørere motoren ikke eller skal man noget er det jo fint nok.
    Af alle de medlemmer vi er ser jeg i øvrigt kun at vi er 5-6 aktive medlemmer. Det er satmer svagt. Men fred være med at man ikke har interesse i sin bil. Man kan jo ikke tvinge folk. Jeg forventer kun at man i det mindste bare kan give en melding om man gider det der bliver arrangeret for medlemmerne. For så har man noget at gå ud fra.

    Til næste år skal min Scirocco til Worthersee, Golf træffet (VW træffet) her i DK, et eller andet Scirocco træf i tyskland og en masse andet.
    Der gider jeg ikke sørge for en skid og vil folk med må de skrive til mig om deltagelse eller selv møde op.. Kontakter kun dem jeg ved der er entusiastiske om mærket fremover..

    Håber det kan ses i min tekst at jeg er sygt skuffet. Den skuffelse håber jeg bare er midlertidigt og at det går over igen.



  • #3   2. jul 2012 hvad med at lade være med at gå ud fra at folk kommer og så be dem om at tilmelde sig i stedet for det andet pis ? det er da også noget fis at du ikke mener folk går op i deres biler bare fordi de ikke kommer til de forskællige træf.

    og vis du lover der kommer 10 biler er det sq din egen fejl for man skal sq ikke love sådan noget med mindre man har snakket med 10 som man ved kommer.

    så selv om at du skrev at vi skulle holde violinerne væk så vil jeg stadig finde min frem og spille en lille vise du kan tude til.

    der er nok mange i den her gruppe der bruger den lige så meget til bare at få hjælp til deres biler fra andre medlemmer som de ved selv har en bil magen til eller tæt på og derfor ved hvad de snakker om.

    det er min mening om det her.


  • #4   2. jul 2012 Hvorfor Være medlem i denne gruppe hvis man ikke gider gå lidt op i profilen. Evt. Sætte Nogle billeder ind af projekterne man laver eller som minimum billeder ind af den scirocco man ejer eller den man har haft.? hvis Der er nogen der skriver herinde gider jeg ikke bruge tid på dem hvis de ikke har nogen bil oprettet.

  • #5   2. jul 2012 Bent C : Giv mig en god grund til at jeg skulle hjælpe i forummet med min Vw viden når DU og andre ikke engang kan hjælpe mig med at få en ide om hvor mange der kommer til et træf.

    Hvorfor skulle jeg ikke gå ud fra at folk vil støtte op om vores gruppe?? Folk kommer jo for at hygge sig og en lille tilgift er at de måske kan komme hjem med en pokal for deres bil og ellers en fed oplevelse. Så hvorfor skulle jeg ikke gå ud fra det så vi kan få bestilt nogel pokaler og resevere en fælles plads??
    Det var dog det mest latterlige at skrive. Der er jo ingen der kunne bygge et træf op hvis de ikke gid ud fra et eller andet..

    Hvis det er som det plejer er der en lille håndfuld der tilmelder sig og der kommer altid flere end det. Denne gang var det modsat. Ligesom til sjællands træffet.
    Det er som om folk kun kommer hvis det er i nabo laget eller gud ved hvad der er af undskyldninger..

    Jeg kræver ikke at folk møder op. Men når folk giver indtryk af at være glad for vores fællesskab, så regner jeg også med at folk gør en indsats for at fremme det og ikke bare regner med at skulle nasse oplysninger uden af give noget tilbage..

    Det mindste jeg forventer er at folk skriver om de kan komme eller ikke.. Det er satmer ikke svært med mindre at man er en af dem der bare sletter emner uden at læse dem og kun kan lave emner når de skal have hjælp..

    Men det kunne være man skulle få ryddet op og slette profiler der ikke har en Scirocco, for derved at lettere at kunne få overblik over hvem der vil denne gruppe og i virkeliheden har en Scirocco som jo i øvrigt er kravet for at være med i denne gruppe..
    Det var måske noget jeg skulle tage op med ledelsen...



  • #6   2. jul 2012 nu er jeg ejer af en scirocco og den bliver oprettet så snart jeg er kommet lidt længere med den og det her er et forum ergo bliver det jo nok mest brugt som et forum og der hjælper folk hinanden med diverse spørgsmål osv. vis du er sur over der ikke kom så mange så kan du jo lade være med at sætte forventningerne højere end hvor mange som rent faktisk har givet udtryk for at de vil deltage.

  • #7   2. jul 2012 Tak for et fantastisk træf!

    Jeg syntes det er synd der ikke var flere Scirocco'er til træffet, i er virkelig gået glip af et fantastisk fedt træf, med spændende biler, bane kørsel og pokaler både til flotte og hurtige biler. smiley

    Har læst hvad i skriver frem og tilbage, og der var nogle stykker som har skrevet at de kom, uden man så noget til dem overhovdet, eller hørte afbud, det er lidt ærgeligt, og synd for Mb som faktisk har gjort det muligt for os at kunne komme til GOLF træffet og endda være en del af det med pokaler og meget mere!!
    Det ikke noget vi skal blive uvenner over, men der er virkelig en ringe aktivitet for folk herinde, endten har de ikke en Scirocco, aldrig haft eller bare aldrig herinde. Jeg forventer ikke folk er ved en computer dag og nat, men man kunne godt deltage bare en smule. Hvorfor eller ansøge om oprettelse i dette forum? smiley

    Jeg stemmer for at vi rytter op i denne gruppe. Selvfølgelig på en pæn måde. Man kunne jo sende en "pm" til alle i gruppens medlemmer og spørge om de har interesse i gruppen/bilen. Og så slette alle der ikke har svaret 30 dage efter, og tilfølge at de bare kan ansøge igen hvis de har interresse i gruppen, men ikke lige havde mulighed for at svare inden fristen. Eller sådan noget lignende? Hvis i forstår hvad jeg mener :b


  • #8   2. jul 2012 det lyder helt fint med mig.. få ryddet op i denne gruppe..

  • #9   3. jul 2012 Det lyder som en god ide, at rydde lidt op. Det er man aldrig kommet galt afsted med.
    Og som i siger ville dem der er interesseret, nok rimeligt hurtigt melde tilbage.


  • #10   3. jul 2012 Og forresten tak for et hyggeligt træf.

  • #11   3. jul 2012 100 % en god idé med at rydde op, jeg er satme ked af at jeg ikke kunne komme, og havde ikke mulighed for at kunne komme på og skrive det, da tdc havde fucket op i mit net..


  • #12   4. jul 2012 Christian G : Har du en Scirocco?

  • #13   4. jul 2012 a, den er bare ikke oprettet endnu, da mit kamera er i stykker og mobil billeder ikke er særlig gode smiley

  • #14   4. jul 2012 Jeg forstår godt MB`s skuffelse, ærgerligt at fremmødet ikke var større, når du havde lavet et stort og flot forarbejde.
    Personligt havde jeg meldt afbud da jeg var på weekend med svigerforældrene, (en julegave). Ellers var jeg kommet hvis der ikke lige var dato sammenfald, og det kunne måske også have fået flere nordfra med ?

    Hvad oprydning i gruppen angår, kan man bla se flere medlemmer, som ikke har været logget på i flere år..!!, så de bør da fjernes.
    Er det noget jeg kan hjælpe med MB ??


  • #15   4. jul 2012 Christian G : Dejligt at høre. Smid lige nogle billeder i et album så vi kan se giraffen :o)

    Lars : Takker :o)
    Ja det må du da gerne. Ville også selv brygge et eller andet brev sammen til alle medlemmer om det kommende tiltag.
    Men får ikke lige tid til det den første måneds tid.


  • #16   5. jul 2012 Det lyder fint nok. Det er jo ikke noget der haster smiley
    Så du gør det jo bare når det passer dig smiley


  • #17   7. jul 2012 Hej MB
    Det er ikke alle der er intresseret i at køre til Træf !
    nogle kan bare godt lide at hjælpe andre med Rocco problemer på forummet og der skal jo være plads til alle smiley
    Personligt kan jeg bare godt lide at skrue på mine biler, der er ingen af dem jeg syntes er gode nok til udstilling og træf, da jeg nok aldrig bliver helt tilfredse med deres udseende. Man er jo nok lidt krakilsk :).
    Bilerne bliver kun brugt til Sommerkørsel og sjov.

    Dog ærgeligt hvis folk havde meldt sig til og ikke kom......
    Det ville jeg også blive irriteret over.


  • #18   7. jul 2012 Niels Peter G : Helt forståeligt. Det er heller ikke det jeg kræver :o)
    Det er jo en smags sag om man lyser at tage til træf. Men vil da sige at der er ingen bil der er for grimme til træf, (måske udstilling). Det er nok mere en personlig ting om man gider sådan noget..

    Selv er jeg blevet på min ældre dage mere mageligt anlagt ang træf. Jeg gidder ikke ligge i et lille festival telt mere. Jeg vil op i noget større med ordentlige senge og heldigvis kan man få træk til Sciroccoen :o)
    Jeg holder mig også helst lidt væk fra "larme" stederne så jeg kan få en god natte søvn he he..
    Men tror aldrig jeg bliver træt af træf. Det er en fed måde at møde ligesindede :o)


Kommentér på:
Stort Tillykke til :

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce