{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.203 visninger | Oprettet:

Sub i reservehjulsbrønden {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg er ganske tilfreds med lyden i min Spark, men synes den mangler noget bund, og hvis man skruer for højt op for bassen i radioen går det virkelig ud over lyden.

Jeg har derfor overvejet en aktiv sub i reservehjulsbrønden, når der nu alligevel ikke er noget reservehjul med. Jeg har kigget på en Pioneer TS-WX610A, men ville lige høre om andre har gjort det trick? Får man overhovedet nok ud af det, og hvor let (/ svært) er det at sætte til radioen?

http://www.astina.dk/aktive-enheder/pioneer-ts-wx610a-aktiv-subwoofer-p-116411.html


Kommentarer på:  Sub i reservehjulsbrønden
  • #1   18. sep 2012 Altså, jeg har bygget hele lortet om.. Nye højtalere, 2DIN enhed, sub og forstærker(til bassen) smiley
    Sub er bygget i brønden og der var rigeligt med plads til nok liter i den kasse jeg byggede ned i smiley
    Så det er absolut muligt at smide den ned i smiley

    Lige om der er gang i den du linker til, aner jeg ikke.. Har ikke hørt den, så vil ikke udtale mig om den..


  • #2   18. sep 2012 det kan sagtens lade sig gøre Niklas har det selv i min bil, og der er sgu tryk på dog er min og meget kraftig.
    den du har kigget på ville jeg ikke købe da jeg har fået af vide af bilexperten at aktiv sub ikke gør den store forskel, køb derfor en forstærker og en sub, men det er op til em selv, held og lykke med projektet


Kommentér på:
Sub i reservehjulsbrønden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce