{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

søger toyota meka med computer {{forumTopicSubject}}

Ville bare høre on der er nogen som kan hjælpe mig med min fars avensis. Den skal have kodet nye dyder som vi har sat i. Toyata vil have 1000kr plus moms for det og det tår maks 10 min så jeg synes det er lidt at snyde folk. Så ville bare hører om der var en flink sjæl der kunne hjælpe i kbh området.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger toyota meka med computer
  • #1   23. sep 2012 Snyde folk? Er du klar over hvad sådan en tester koster? smiley

    Men tror kun det er original testeren kan klare det. Ellers en Bosch 670'er eller sådan noget.


  • #2   23. sep 2012 Har fået dyserne kødet på 10 min. Og det vil de tage 1000kr plus moms for. Det er at snyde folk.

  • #3   23. sep 2012 hvordan skal de ellers tjene sådan en tester hjem? Sådan en koster nemt 100-250.000,- !

    Det ikke for sjov, at de lige kan liiiidt mere end alle de andre testere smiley Det også dyrt og tanke brændstof, men tager sjældent mere end 5min. Priser, er jo ikke afsat, efter tid.


  • #4   24. sep 2012 ....og arbejdsløn til mekanikeren..

  • #5   24. sep 2012 de er bare nogle røvhuller. de sagde at det var dyserne der var røget, men det var egr ventilen. da vi så sagde det til dem, fik vi dette svar ( i kunne bare have lavet bilen hos os, så havde vi tjekke ventilen først) ( vi skal jo også have penge i kassen ) sagde så til dem at de kunne se på computeren at det var ventilen og det nægtede de men 2 andre computere har vist den fejl. det vil sige at de snyder folk.

  • #6   24. sep 2012 lad vær med at generalisere toyota værkstederne! kan godt være dit toyota værksted ikke har styr på det, men det skal da ikke gå ud over de andre!

  • #7   24. sep 2012 det var toyota i gladsaxe... har også kun hørt godt om dem, men de her er en gang platugler.

  • #8   25. sep 2012 De har vel også bare givet dig en mulig fejlkilde, uden at de egentlig har kigget nærmere på det? Er sjældent til at sige hvad den nøjagtige fejl er, uden at have kigget på bilen..

Kommentér på:
søger toyota meka med computer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce