{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olie forbrug ?????
  • #1   6. okt 2012 Det er helt ok hvis den ikke bruger mere så der intet og bekymre dig om

  • #4   8. okt 2012 Jeg har ikke fyldt på endnu. Ved første service skiftede de olie og der havde den ikke være nede ved minimum endnu. Nu er jeg på knap 47.000km, jeg tjekker ca hvert 14 dag, og den skal ikke have efter fyldt endnu smiley

    Men jeg tror helt sikkert også at det er normalt at den skal have lidt ekstra engang i mellem.


  • #6   11. okt 2012 Nu kan jeg desværre ikke læse mig til, hvad forskellen mellem min og maks er, men min har ikke rykket sig ret meget på 19500KM. Så jeg tror, at mit forbrug er ret lille. Har intet efterfyldt.

  • #7   12. okt 2012 Brian D <- Det er jeg nu også godt klar over. Det er ikke den første nye bil jeg har smiley
    Men så længe den ikke er nået ned omkring, fx. halvdelen af Min/Max, så fylder jeg ikke på. Tror ikke jeg har set den bruge over øverste 1/4 endnu. Og det synes mekanikeren også var helt fint, da han spurgte hvor meget jeg har fyldt på ekstra ved første service.


Kommentér på:
Olie forbrug ?????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce