{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.209 visninger | Oprettet:

Rabat på ny Polo {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg ikke hvor mange herinde, der har købt deres Polo fra ny. Ikke desto mindre er jeg lidt nysgerrig omkring, hvad dem der har, har opnået i rabat. Havde selv inden køb hørt, at 5-10 % var normalt ved ny bil, men fik selv næsten 16 %.

Jeg valgte selv 1,2 TSI 90 Comfortline til kr. 190.696,-
Ekstra udstyr:
Sortfolieret tag + sidespejle - 2.500,-
Transparent læssekantsbeskyttelsesfolie - 525,-
Plus2dækning - 2.990,-
Tågelygter m. drejelys - 2.228,-
VW Filtbundmåtter - 749,-
DK-Pakke - 10.000,-
Pedalklapper i ædelstål - 365,-
Navigationssystem m. bluetooth RNS 315 - 15.000,-
Leveringsomkostninger - 3.680,-

Samlet pris: 228.731,-
Forhandlet pris: 192.998,-
Besparelse: 35.733,- eller 15,62 %,

Det eneste jeg gerne ville have haft yderligere, var multifunktionsrat, men da det ville give en ekstra leveringstid på 3 mdr., valgte jeg det fra. Skal desuden nævnes, at navigationssystemet var en del af deres kampagne i Januar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rabat på ny Polo
  • #3   27. feb 2013 Okay.. Så er det jo alligevel meget der gives i rabat! Jeg erfarede dog, at det ikke er alle forhandlere, der er lige lette at snakke med. Ringede selvfølgelig rundt til flere forhandlere, inden jeg skrev endeligt under på min slutseddel. Nogle forhandlere var stort set ikke til at stikke i, mens andre var meget mere fleksible.

  • #5   27. feb 2013 Gad hvide hvor meget rabat man får på en G T I ?

  • #7   27. feb 2013 Det var helt anderledes for mig.. Jeg kunne klart strække den længst ved SMC biler i Aalborg, frem for de 3-4 andre forhandlere jeg forhørte mig ved. Det var så også chefen jeg snakkede med fra starten, ved ikke om det har været en fordel. Han lod sig ikke bemærke af, at jeg også kun er 23. Havde han gjort det, var jeg også taget et andet sted hen smiley





  • #8   27. feb 2013 Jeg syns kun det er fair at der gives rabat på biler i danmark med de høje danske afgifter der skal betales. 16 og 17% lyder ikke af meget men i kroner og øre har det jo rigtig meget at sige. Men havde det nu været en ny VW UP! så havde der heller ikke været en øre at hente uanset hvor i landet man nu måtte handle. De tjener os noget mere på at sælge en Polo.

  • #9   27. feb 2013 Helt enig. Afgiften betaler jo også for størstedelen af det afslag de giver alligevel. Tror du har helt ret med VW UP!. Jeg er blevet fortalt, at der kun tjenes 2800,- på Seat Mii hvertfald.

  • #11   28. feb 2013 Har lige købt en1.2 tsi comfortline

    Fik RNS 315.som rabat plus lidt ekstra smiley


Kommentér på:
Rabat på ny Polo

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce