{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.546 visninger | Oprettet:

Brændstof tryk føler {{forumTopicSubject}}

Min clio er begyndt og miste effekt. I starten var det når jeg skiftede gear eller speede op at den hakkede i det. Den køre med lave omdrejninger og har været udsat for 2 gange at den gik helt i stå og havde svært ved og starte. Når jeg så endelig fik gang i den, køre den normalt igen.. Nogen gange kan jeg køre en halv dag uden problemer med fin gas, andre gange så driller den!

Den kommer nogen gange med fejl: Injektion fault, og kan ikke starte før den er væk.

Vi har haft pc på den hvor den melder fejl ved brændstof tryk føler, men denne del kan desværre kun købes ved et helt sæt af andre dele til små 3500kr. Min anden mekaniker mente det ikke behøvede og være denne fejl, så vi skiftede brændstof filteret. Desværre uden held.

Nogen som har prøvet samme fejl som er lavet, eller må jeg bide i det sure æble og købe det sæt for at kunne få den ene del.. Har prøvet og høre omkring på nettet om den kan skaffes som løs del. Dog uden held.. Ringer nok til Renault på mandag, men ellers vil det være rart hvis en kender til problemet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brændstof tryk føler
Kommentér på:
Brændstof tryk føler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce