{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.876 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om udskiftning af forskærme. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer herinde.

Jeg opdagede i dag at min ene forskærm er begyndt at boble meget lidt i kanten og den anden side helt nede på bunden af skærmen, det meget lidt, men ved det jo bliver værre på et tidspunkt.

Spørgsmålet ? Er det svært at skifte forskærme, skal der svejses osv ? Hvordan har i det med uoriginale forskærme er nogen bedre end andre, har hørt nogen sige at uoriginale skærme passer vildt dårligt på nogen biler ???

Nu har jeg facelift lygter på, så kanten ved lygter skal skæres af på de nye skærme hvis facelift lygterne skal på, men tænker om man ikke kan sætte facelift forakærme på så er man ude af problemet, men så skal jeg også have facelift kofanger ikk ? Men ville også være cool, så får jeg jo også tågelygter.

Hvad vil i anbefale, uoriginal/original evt brugt, kender i et godt sted butik/hugger hvor skærme og kofanger kunne købes til fair pris, måske endda noget brugt uden rust, buler osv selvfølgelig. Bor i Nordjylland.

Findes der nogen anvisninger på nettet til udskiftning af skærme, har lidt nedsat funktion i skulder/arm efter en arbejdsskade, så det skal helst ikke være for tungt at stå med ellers må jeg høre om nogen kan hjælpe til den tid.

På forhånd tak for hjælp, hav en god dag/aften.

Mvh. Søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål om udskiftning af forskærme.
  • #1   2. maj 2013 skal selv have skiftet min efter en mindre ulykke.
    Org koster den over 3k, uorg 600. Min faste leverandør af dele anbefaler en uorg, så overvejer at gå efter den.

    Har kigget hos mine huggere, intet at finde uden rust smiley

    så vidt jeg kan se på min er det ret enkelt, kun torchs og clips, intet svejsning nødvendigt, plug and play nærmest. Nye clips er formegentlig nødvendigt, da de vil knække når den gamle skærm fjernes.

    hvad angår tilpasning til dine facelift lygter, ved jeg ikke, har angeleyes på.


Kommentér på:
Spørgsmål om udskiftning af forskærme.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce