{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Salg af Clio {{forumTopicSubject}}

Står kraftigt og overvejer den nye Megane 1,6 DCi, men skal dog af med min inden.

Hvad vil i tro jeg kan få for den? Den har gået 78.000 km, lige fået 5 års service (tandrem, 4 nye komplette bremser, og hvad der ellers er med på det service) Helt nyt væske på klima.

Når jeg kigger på bilbasen og hos Renault, er der meget forskel. Fra ca. 80.000 og op til 100/110.000kr afhængig af stand og km.

Overveje og sælge anlæg med (komplet DLS) ellers har jeg køber til det, og så det kun bil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af Clio
  • #1   1. aug 2013 Du får mere for den hvis du gør den helt original. Lygter, anlæg osv. skal ud.

    Jeg vil umiddelbart vurdere at den skal købes ind til ca. 50-60.000 kr.


  • #2   1. aug 2013 Kan sagtens gøre den original hurtigt, og som sagt har jeg køber til anlæg..

    Spurgte min forhandler for ½ år siden, og han ville give mig mellem 70-80.000kr for den, den gang. Det er så hos Sondrup Bilcenter (Volvo og Renault)

    Skal ud til ham på onsdag og snakke om den nye bil, samt hvad han skal have hvis han tog min retur... Ved bare jeg kan få små 10.000 hvis ikke mere, hvis jeg selv sælger den.


  • #3   1. aug 2013 Jeg tror du misforstår det en del smiley

    Nu er jeg selv sælger hos Renault og når vi giver et bud på bilen, er det som en del af en byttepris.

    Derfor vil jeg råde dig til først at finde ud af hvad du kan købe den nye bil for i ren handel. Derefter spørger du hvad du kan få for din egen,

    På den måde får du en reel handel med muligheden for at sælge din egen bil selv og evt. tjene lidt på den.


  • #4   2. aug 2013 Prøver os og sælge den først med bedst fortjeneste smiley
    Nu kender vi os salgs chefen hos Renault/Volvo, så han hjælper så godt han kan. Han siger os det er bedst og selv sælger og det jeg klar over, men vil han give så det kan køre rundt med den nye, så jeg tilfreds


Kommentér på:
Salg af Clio

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce