{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.110 visninger | Oprettet:

Sindsyg dom for "gaderæs" - kan det passe? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige blevet ringet op af min far, han ville advare mig mod at tage på striben. Han fortæller så en noget mærkelig historie, lyder nogenlunde som følger.

Min far falder i snak med en mand der fortæller at han var tilstede hvor der, som det hedder juridisk, blev kørt kap og væddeløbs kørsel - dog kun som tilskuer dog i egen bil. Han bliver så stoppet af politiet der sigter ham for tilstedeværelse under ulovlig kap og væddeløbs kørsel. Det bliver ham her gutten så dømt for. Ved retten idømmes han en frakendelse af kørekortet i 1/2 år, man konfiskere mandens biler og han må ikke eje bil ( jeg gætter på det er under frakendelsen).
Han er, som min far hørte det, i et erhverv hvor han er meget afhængig af bilen, hvilket der også blev appeleret til, i henhold til at formildende dommen - men altså uden resultat.

Kan det virkelig passe, har vi fået lovændringer der gør det så "kriminelt" at være tilstede under disse ræs?

Det skal lige sige at jeg ikke ved om historien er valid, jeg tror ikke helt selv på den, og har ikke kunne finde noget om dommen på nettet. Nogen der ved noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sindsyg dom for "gaderæs" - kan det passe?
Kommentér på:
Sindsyg dom for "gaderæs" - kan det passe?

Annonce