{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Registerings Agift {{forumTopicSubject}}

halløj jeg forsøgte at kontakte SKAT idag dog uden held...
vi prøver imorgen igen..

men imellemtiden kan jeg lige høre jer..
min far casper og jeg har købt en Trabant 601S fra 74
som vi gerne skulle have betalt agift på

som jeg forstår det inde på SKAT hjemmeside så skal bilen ikke ses af selve skat men bilen skal være i lovlig stand og køres til syn hvor synshallen skal lave en værdi fastsættelse og jeg vil få besked og prisen på mit TAST SELV under beskeder fra motorkontoret ??

hvad mener i ??

vh Claus Jensen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Registerings Agift
  • #1   3. okt 2013 bilen skal toldsynes og synes det sker sammen os syns manden også skal du anmelde den til skat der efter.

  • #3   3. okt 2013 Med en Trabi kan du risikere at betale mellem 2500 og 18000kr i afgift - alt efter hvor "klog" skats medarbejder tror han/hun er!!! smiley
    Tro mig - jeg har set MANGE eksempler på det område!!! Har haft Trabier de sidste 16år nu.
    Desværre har der været nogle fantaster de sidste mange år, som har haft trabier til salg for helt ublu priser og det har afkastet at skat tror bilerne virkeligt kan sælges til den pris!
    Et eksempel var en Trabi der var til salg på veteranposten til 25.000kr - de næste trabier der blev søgt om afgiftsberigtigelse om hos skat, blev vurderet ud fra prisen på den førnævnte bil!! Det ved jeg som fakta, da jeg havde en lang dialog med skat herom efterfølgende.

    Standard afgiften for en bil i dins alder, vil normalt og typisk ligge på mellem 3500-6000kr alt efter stand.

    Skriv mig gerne en pb, hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende din bil.


  • #4   3. okt 2013 Der er i dag synsteder der er godkendt til at foretage vurdering af din bil, hvilket medfører at du kan få plader på bilen indenfor 24 timer.

Kommentér på:
Registerings Agift

Annonce