{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Enhedslisten - Bilafgifter
  • #1   15. okt 2014 ja så er der i hvert fald en med 40 biler, der ikke har råd til bil fremover smiley

  • #2   15. okt 2014 Lad være med at stem på enhedslisten.En flok tåber.

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article5212609.ece


  • #3   15. okt 2014 Yup... men jeg kan da godt forstå det lidt fra deres side, der er ikke så mange der har biler på Christiania!

  • #4   15. okt 2014 Kunne hende englig godt.

  • #6   15. okt 2014 Pølse

    Det hjælper ikke for vi betaler alligevel hele minister bilen, så det ville bare være at ligge en afgift mere på skatteyderne..

    Næææ de kunne sku få valget imellem en stats betalt Kia Picanto, ellers kan de sku køre i egen bil.

    Eller bedre endnu! Enhedslisten kan fandme få lov at tage toget og bussen!


  • #9   15. okt 2014 Tommy A så du mener ikke det er en fordel at have en radio i bilen, man kan høre hvor der er trafik uheld? og derved kan undgå at lave kø og endnu flere uheld? de 1000 kr er jo til din fordel. De 1000 kr bliver trukket fra det beløb som du skal betale henholdsvis 105 og 180% afgift af.

  • #10   15. okt 2014 de sker jo ikke og de har endda lige sagt benzin priserne falder nu da der er alt for meget olie :)og der er pris krig lige nu på olie. sagde de i radioen

  • #11   15. okt 2014 Hvis vi nu bare gav 25 pr liter benzin og så væk med andre afgifter for at holde stille.
    Så bliver man straffet når man bruger benzin og ikke for at holde stille.



  • #12   15. okt 2014 Der kommer jo til at mangle nogle indtægter på afgifter snart, da der er en alt for stor overvægt af mini biler, som koster INGENTING i både registrering og ejer afgift.

  • #13   15. okt 2014 Hæv Grøn ejerafgift for de små pis biler til 2400årligt ( mindste årlige pris) elbiler skal ikke undtages for den Grøne ejerafgift de slider også på vejnettet og så kan den der med fradrag på radio godt sløjfes. Sikkerheds udstyr skal blive afgift fritaget. Så man kun betaler kost prisen for fabrikken.

    Men de skal nok fucke det op inden næste valg. Helle bliver løbet en bonus og en stilling i EU Samt DK frigiver mere magt til EU og så hun er så sjask våd at hun skriver under på alt og giver guffer til højre og venstre




  • #14   15. okt 2014 Kan godt fornemme de sider i KBH alle de der politikere.
    Hvad med os andre på landet ?
    Hvis jeg ikke har bil kan jeg ikke komme på arbejde.


  • #15   15. okt 2014 HansZafiraOPCHald så må du jo tage din traktor på arbejde smiley

  • #16   15. okt 2014 Ja for ikke at tænke på dem der ikke kan undvære deres bil for at komme frem og tilbage på arbejde.

  • #17   15. okt 2014 har sq kun et at sige: Et er teori - et helt andet er praksis...

    Helt ærligt - vores offentlige transport kan sq da ikke klare præsset, hvis alle skulle til at tage den.. Så bare hvor de lige er ved at skide i bukserne hvert år til jul, når alle skal ud og rejse..

    Vil man virkelig slå et slag for den offentlige transport, vil det tage ÅR... ikke bare noget man bare lige gør..

    Start med at lave store parkeringspladser udenfor de store byer med gratis parkering.. sæt parkeringsprisen til 800 kr for en time (undtaget ved sygehuse og læger)... sæt gratis bustransport ind, der kører i pendul-fart mellem de store p-huse/p-pladser uden for byen..

    Og til dem der brokker sig, uddeler man gratis silikonepatter..


  • #18   15. okt 2014 Staten uanset partifarve mangler altid penge, men i miljøet navn er de ved at skyde sig selv i foden økonomisk.
    Grundet den såkaldte finanskrise og den generelle priskrig på biler købes der over 50% småbiler i Danmark. Disse biler giver minimalt tilbage til samfundet i registreringsafgift, vægtafgift og moms, samtidig kører de så langt på literen hvilket også gør at der købes 30 % mindre bilbrændstof til motorkørsel end der blev købt i 2008.

    TÆNK ENGANG:
    Hvis nu den danske stat fjernede afgiften på nye biler ville vi alle have råd til en større og ikke mindst mere sikker bil, dette kunne spare på sygehusene til trafikofrene i de små mini biler, desuden ville staten få en større moms ind på den nye sikre bil, vægtafgiften ville også stige og bilerne ville igen bruge mere motorbrændstof. Der er kun en taber og det er miljøet og miljø kan altså ikke betale alle statens udgifter til skoler, sygehuse, veje m.m.


  • #21   15. okt 2014 Endnu et tosset forslag fra mennesker der ikke skal have en normal dagligdag til at hænge sammen...
    Vi bor 13 kilometer fra Odense centrum og vi bor i udkantsdanmark. Her er ingen busser efter kl 18 eller i weekenden. Og vi bor vel at mærke på en af de store indfaldsveje.
    Min kone arbejder i Nyborg, hun skulle afsted dagen før med det offentlige for at kunne nå på arbejde kl. 8.... Flot.

    Jeg kunne sagtens cykle på arbejde, når jeg har kontordag, men da jeg har en masse kundebesøg, ligger det i min stilling at skulle have bil. Skal jeg så også superbeskattes af den?
    At vi så ind i mellem også skal besøge familie og venner i Jylland og på Sjælland gør det da bare endnu mere tosset.

    Tosser stemmer liste Ø....


  • #23   15. okt 2014 Enhedslisten er en samling landsforrædere smiley

  • #24   15. okt 2014 Glem det......

    profilbillede
Kommentér på:
Enhedslisten - Bilafgifter

Annonce