{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.441 visninger | Oprettet:

Flyforbi
Flyforbi
Tilmeldt:
19. dec 2014
Følger: 2 Emner: 20 Svar: 38

Trafik uheld {{forumTopicSubject}}

Hej vil lige hører jeres meninge

Jeg kommer kørende ud i et kryds da der så kommer udkryning holder jeg tilbage, holder midt ude i krydset (de kommer fra højre) når de så har forladt krydset har det i mellemtiden skiftet til grønt for de andre jeg skal dog tømme krydset og kigger til højre der er så 2 baner bilen i den ene bane holder tilbage og kan umidligtbart ikke se nogen i den anden bane så jeg kører frem for at tømme krydset men så kommer der en bil i den anden bane og banker lige ind i mig,

Politiet ville ikke sigte nogen i sagen

Men hvem vil i mene der skal betale skaderne self via forsikring ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trafik uheld
  • #1   19. dec 2014 Det er klart ham, som kørte ind i dig, man må ikke kører ind i et kryds når det ikke er tømt smiley

  • #2   19. dec 2014 Det er ligemeget hvad vi mener. I det her tilfælde tror jeg at din forsikring betaler hans og hans betaler din skade eller omvendt. Medmindre politiet har lavet en politirapport eller noget lignende, så står i lige stærkt smiley

  • #3   19. dec 2014 Hvis du har sørget for at få vidner er der ingen problemer, men ville også sige at det er den anden parts skyld, men uanset hvad, så er det forsikringsselskabet der beslutter hvem der skal have skylden, og de kan vælge at se bort fra politirapporten..

  • #4   19. dec 2014 din skyld

  • #5   19. dec 2014 Oscar m tja du må jo heller ikke køre ud hvis du ikke kan nå over inden den skifter. Så kan du se der holder 2 biler ude i krydset. Så skal du faktisk blive holdende bag stregen. Hvis du ikke ved om du kan komme over. Det er jo ikke nok du bare er kørt ud da det var grønt. Køre du ud og det bliver rødt så må politiet give dig en bøde.

  • #6   19. dec 2014 Sikke dog noget b... at skrive, de andre må ikke køre ud i krydset hvis det ikke er frit, så hvis du selv er kørt ud i krydset da det var frit, og der sker noget uventet må de andre ikke køre ud i krydset da det ikke er frit mere, så derfor kan det da aldrig blive hans skyld!

  • #7   19. dec 2014 Det er samme situation hvis du holder i et kryds (ude midt i) og venter på at kunne svinge til venstre. Tit og ofte er de modkørende meget længe om at tømme lyskrydset da de sidste også lige skal med over for rødt. Så holder man der når den tværgående trafik får grønt lys.
    De tværgående må IKKE køre ud i krydset før de andre (og dig) har tømt lyskrydset.

    Det er helt sikkert hans fejl ham der kører ind i dig. Han må ikke køre ind i krydset før du er væk uanset om du venter på modkørende eller om der kommer et fly og lander.. Krydset skal tømmes før de må køre.


  • #8   19. dec 2014 Men det bliver nok et 50/50 da han nok ikke er klar over du er der da han sikkert ikke kan se dig for de andre biler i det andet spor.
    Går ud fra han kommer fra indersporet.


  • #9   19. dec 2014 MB . du må vel stadig ikke køre hurtigere end du kan nå at standse. Hvis modparten har dårlig oversigt, så har han vel ikke kørt efter forhold, nu når han ikke kan se TS

  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

    Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #10   19. dec 2014 Ligedeling af ansvaret. Det er helt sikkert

Kommentér på:
Trafik uheld

Annonce