{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nr. Plade lovlig montering
  • #1   31. aug 2015 du nok nød til at lime hovedet fra nogle skruer på pladen.. så ligner det da i det mindste at den har de famøse anti tyveri skruer


  • #3   31. aug 2015 Kravene er at den skal skrues fast. SKAT godkender 4 andre løsningsforslag til fastgørelse af pladerne. Dem kan du læse inde på SKAT.dk, hvor du samtidig kan søge om tilladelse til at bruge et andet løsningsforslag.

  • #4   31. aug 2015 Ideen går lidt af det hvis jeg limer hætterne på så kan jeg jo lige så godt bare skrue den fast smiley



  • #5   31. aug 2015 https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=2134706

    Her kan du se reglerne som snart træder i kraft + de alternative løsninger man kan ansøge om smiley


  • #7   31. aug 2015 "Du søger om tilladelse ved at sende blanket nr. 21.079 til:

    SKAT
    Motorcenter 9
    Helgeshøj Allé 9
    2630 Taastrup

    "


  • #9   31. aug 2015 Det er dig helt frit for selv at opfinde en monterings metode og så sende den ind til godkendelse, og bliver den gokendt, så det bare at montere og metoden bliver så frit tilgængelig for alle. Bliver den derimod ikke godkendt, så det en af de andre godkendte metoder eller skruer der skal bruges.
    Men tvivler nu på at en limning bliver godkendt..... smiley


  • #10   31. aug 2015 Nu skal det her ikke misforståes, Meen hvad er det store issue i at bore de 2 dumme huller i den nummerplade skrue den fast og sætte to plast dimser på for at dække bolthovedet. Er godt klar over at del af det er for at være lidt rasmus modsat, men er det ikek lidt en storm i et glas vand.

  • #13   1. sep 2015 Det har vel lisså meget at gøre med at man i mange biler blir nød til fx. at skrue hul i metallet i bagklappen, og derved skabe en rustfælde på sin bil..

  • #15   1. sep 2015 Deutsche - sådan er det vidst altid. Husk på at de personer som sidder oppe ved skrivebordene ikke har nogen forstand på hvad der foregår ude i samfundet. De skal bare finde på nogle regler så de ikke mister deres job.

  • #17   1. sep 2015 Ja, det er jo så et af livets store spørgsmål smiley Det er lige som så mange andre stedet i samfundet - de er at finde allerede på det nærmeste kommunekontor smiley

  • #20   1. sep 2015 deutsche
    utroligt nok så er der ingen krav om man skal være uddannet for at søge eller få et job i det offentlige...min gammel sagsbehandler f.Eks er faktisk uddannet lagerassistent, så langt fra hendes job sagsbehandler.


  • #21   1. sep 2015 #13. Nej man behøver ikke at lave nye huller i bagklappen. Man kan få nummerpladerammer hvor der er plads Lil en møtrik i. Så skruer man nummerpladen fast til nummerpladerammen. Man kan også få nogle små plastik clips til at fastgøre nummerpladen. De er godkendt og nok den mest diskrete fastgørrelse metode.

  • #22   1. sep 2015 Min nummerplade sidder fast med Bolte og Møtrikker.
    Jeg pillede min kofanger af, og borede 2 huller i nummerplade og kofanger.


  • #23   1. sep 2015 Er de her clips jeg snakker om. http://www.skomo.dk/L%C3%A5setaps/produkt-NPL24/
    Men det jeg "frygter" mest ved at bore i nummerpladen, det er at når man laver hul i nummerpladen så irrer nummerpladen jo sikkert. Og ser ud af h til.


  • #25   1. sep 2015 Så man bare altid at de var førhen. Og at lakken rundt om hullet kogte op

  • #26   2. sep 2015 Husk så også at skruerne man skruer i nummerpladen skal være rustfri og hætten skal være i samme farve som baggrunden på nummerpladen.

  • #27   2. sep 2015 Vedrørende limning af pladerne, så mener Skat og Politiet at det besværliggøre deres arbejde for meget, hvis de skal hente pladerne for en eller anden grund.. F.eks ved manglende syn og ejer afgift..

    Så de gider selv kun at bruge en skruetrækker, når de skal hente tingene..


  • #28   2. sep 2015 det smarteste ved den der nye "lov" er at når panserne skal klippe pladerne så kan de jo yde ekstra vold.. det må være lækkert..

    ikke at jeg har fået fjernet mine men min tdl svigerfar havde sådan en episode på en e32 der havde den fået store ridser i lakken.. det lidt trist.. der var sket en fejl for de gav ham pladerne tilbage


  • #29   3. sep 2015 og til dem der ikke vil have huller i deres nummerplade, men de skal sidde i en nummerpladeramme, hvordan tror i nummerpladerammen er monteret. ja den er skruet på

  • #30   3. sep 2015 Tigger, det hjælper jo ikke hvis man bliver standset af politiet.

  • #32   3. sep 2015 Sune n

    ift det med lim, så bliver man bedt om selv at få pladerne af. kan de faktisk godt forlange.


  • #33   3. sep 2015 jooo men det jeg mener er at der godt må sidde en nrpladeramme der er skruet fast i bagklappen, men nummerplader må ikke skrues fast i bagklappen

    var det mig ville jeg bruge de samme huller både til nrplade rammen og nr pladen.

    el helt undvære de der grimme nummerpladerammer


  • #34   3. sep 2015 RM
    Det er derfor man kan gå ud og købe noget pianotråd til at have ligge i bilen, hvis de skulle få sådanne nogen lyster.. smiley
    Men jeg regner ikke med, at der er andre end mig som skal rode med mine plader, hvis alt er betalt og den er synet..


  • #35   3. sep 2015 Sune n

    uanset hvordan de kære plader er monteret så vil en tyv altid finde en løsning... nemmeste løsning er den engelske model der knækker hvis man prøver at afmontere pladen, sikkert usandsynlig dyrt men så er der da ikke alle de problemer.


Kommentér på:
Nr. Plade lovlig montering

Annonce