{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

forsikring hvad må de {{forumTopicSubject}}

her den anden dag røg jeg i et auto værn med min bil.. i højre side pga is og sne..
jeg har en bil med en kasse på magen til den mange gls biler køre med der er også lift på.. det er en 3500 kg total.. man kan se på kassen at den er skadet og jeg syntes den hælder lidt til højre.. + at det ene hjørne har givet sig i bundei højre side.. og det har venstre side også.. min lift har også flytte sig + at det ene hjørne er bukket..

var ved skade center her den anden dag. han ment det kunne rettes.. men er der ikke nogle regler ang sådan en kasse jeg vil jo mene den har givet sig meget og det bliver sådan en jo nok ikke bedre af..

jeg skal dog først have den takseret om 14 dage pga de have travelt..

mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikring hvad må de
  • #1   26. nov 2015 Hvad mærke bil/varebil er det? årgang?

    De tager jo højde, for alt det - Vil jeg da mene! smiley


  • #2   26. nov 2015 De må vel alt indenfor de regler og rammer der nu er.

    Hvis reglerne siger at den skal være bøjet x % før at den skal have ny kasse, så er der nok ikke så meget du kan gøre ved det.

    Jeg går ud fra at du kører det som en kasko-skade.
    Så må de jo enten lave din bil hvis den ikke er skadet nok - er den skadet for meget, så bliver den jo nok totalskadet.

    Længere er den vel ikke?


  • #3   26. nov 2015 den er med kasko ja.. jeg vil bare høre om der var nogle regler man kunne læse ang sådan en kasse.. årgang bil mærke er lige meget det er kassen jeg er bekymret for... og hvor meget må man selv bestemme.. jeg vil ikke nøjes den var ok før det skete og vil ikke have en lappe løsning..

  • #4   26. nov 2015 Kan jo være den kan rettes op. Evt med en ny eller 2 nye sider på

  • Kim B
    Kim B Online Tilmeldt:
    jul 2008

    Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 168 Svar: 6.374
    #5   26. nov 2015 er det en erhvervsbil??

    og hvilken type kasse er det?
    er den med helt glatte sider - altså en fiber kasse, eller er den med riller på den ene eller anden måde??


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #6   26. nov 2015 og 14 dage før taxering ???? skal den så bare stå stille ???

Kommentér på:
forsikring hvad må de

Annonce