{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.332 visninger | Oprettet:

Ulf B
Ulf B
Tilmeldt:
25. dec 2007
Følger: 1 Emner: 81 Svar: 213

Mandskabsvogn på hvide plader??? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.
Kan det lade sig gøre at få en mandksbsvogn på hvide plader, eller registeret til privat brug med med MERE end 3 siddepladser? Der skal selvfølgelig betales noget afgift. Men kan det lade sig gøre? Har søgt på nettet. Men synes ikke at jeg kan finde et klart svar.
Tænker på f.eks. en VW Transporter dobbelt kabine.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mandskabsvogn på hvide plader???
  • #1   1. dec 2015 Har set en T3 dobbeltkabine pickup på hvide skilte, så det må kan lade sig gøre.

  • #2   1. dec 2015 Ja, der er nogle indregistreret VW Transporter med 5 sæder. smiley

  • #4   1. dec 2015 Jeg har kørt i en king cab på hvide skilte med "bænk" til 3 ibag.. Dog den gamle model

  • #7   1. dec 2015 Det intet problem så det bare en personbil og man betaler der efter

  • #8   6. feb 2018 jep jeg har en t4 2,0 b 1993 med 1,8 insprøjtning motor kørt 175000 dsb afgift betalt i 2006 lækker bil lille vægafgift 8200 om året den holder syn til 2019 min vil gerne have ny ejer pga sygdom har jeg ikke råd til at have den mere har ingen værksted har lavet meget på den bla nye støddæmpe konsoler begget sider glad synsmand har var vild med min bil så er der en der kunne tænke sig en lækker t4 25 år det ses ikke på den så skriv til mig på fb eller her

Kommentér på:
Mandskabsvogn på hvide plader???

Annonce