{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af Nissan GTT R34
  • Oliver E
    Oliver E Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 4 Emner: 5 Svar: 7
    #2   18. nov 2017 Er du sikker på det? På skats hjemmeside står der at man har 30 dage til at få køretøjet indregistreret?

  • Oliver E
    Oliver E Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 4 Emner: 5 Svar: 7
    #4   18. nov 2017 Ja okay, men det skal helt klart overvejes. Jeg kunne godt finde på det, og det er min drømme bil

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #7   18. nov 2017 https://skat.dk/SKAT.aspx?oId=2236520
    Første resultat når man søger på import..

    Du har 30dage til at få bilen på DK plader, og alt skal meldes til skat inden indførsel.

    På de 30dage SKAL du have den til toldsyn, vurderet afgift og betalt!


  • #8   18. nov 2017 Du har 30 dage som de andre siger - men den må ikke køres på de danske veje på udenlandske plader uden den er forsikret.
    Dvs enten ejer en anden mand bilen og har den forsikret, eller også skal du køre på prøveplader - og der er meget stramme regler for hvad du må med prøveplader på bilen.


  • Oliver E
    Oliver E Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 4 Emner: 5 Svar: 7
    #9   18. nov 2017 Okay, tak for svarene. Det gjorder mig helt sikkert klogere på tingene

  • #10   18. nov 2017 Bare lige en side info, så efter afgift reguleringen skal du nok regne med 150.000 - 200.000 i afgift for de skyline R34.
    Der har vært flere samtaler på jdm society denmark om de nye afgifter på uøkonomiske biler, og ja jeg havde tænkt at hive en 4 dørs Skyline hjem men da den vil koste ca 150.000 - 200.000 i afgift, tænkte jeg ikke det ville være det værd smiley
    Har vedhæftet et billede med de sidste priser efter de nye afgiftsatser smiley


    profilbillede
  • #12   19. nov 2017 De 30 dage er det ikke kun hvis bilen kommer ind som flyttegods eller hvis man flytter til dk? Hvad så med alle de importbiler der står ved de forskellige forhandlere uden afgift?

Kommentér på:
Import af Nissan GTT R34

Annonce