{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.768 visninger | Oprettet:

Trailer nedvejning hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er støvet en billig Variant Boogietrailer op. Der er faktisk i fin stand bortset fra bremser. Det er nu en 1000kg men må jeg afmontere bremse stænger og kabler helt inde ved tromlerne og sætte fast kuglekobling på og så veje den ned til 750kg?
For det kan ikke svare sig at sætte nye bremser på den. Kan den blive synet med det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trailer nedvejning hjælp..
  • #1   23. nov 2017 Har den bremser, så skal de virke.

    Vil du have et endegyldigt svar, skal du bare ringe til en synshal.


  • #2   23. nov 2017 Tænker jo bare at de egentlig ikke er der hvis jeg fjerner kabler og stænger og sætter en fast krog på. Så er bremsesystemet jo egentlig væk og så får den vejet ned.
    Men du har nok ret i at jeg nok lige må vej af synshallen inden jeg går i gang


  • #5   23. nov 2017 Mon ikke sådan en trailer er typegodkendt med bremser?

    Så går det nok ikke at afmontere dem ?

    Det er kun i synshallen de kan svare på det, men er der bremsetromler på - så skal de virke .

    Så dyre er bremsebakker til en trailer da ikke, og om ikke andet kan der sikkert lægges ny belægning på de gamle bakker og tromlerne afdrejes ?



  • #6   23. nov 2017 Det er bare at min svigerfar har en lille brennerup trailer (500kg) og der er blevet sat en ny aksel på der er tromler på, og det er den synet med selvom bremserne de ikke er sat til. Men der har selvfølgelig heller ikke været bremser på tidligere.

  • #7   23. nov 2017 Hej
    Konstruktive ændringer - NoGo
    MVH KP


  • #8   24. nov 2017 Har selv gjort det på en bådtrailer.
    Af med alle bremse dele og fast træk på.
    Måske noget med vægten kan drille så omkring synshal inden.


Kommentér på:
Trailer nedvejning hjælp..

Annonce