{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Garanti regler UP 2016 {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Min kæreste' VW UP fra september 2016 (Ny model) bruger -eller taber kølervæske.

Jeg har måtte fylde i alt ca. 0,75 liter på, á to omgange over en periode på 1,5-2 mdr.

Bilen var sidst til service i September 2017 uden anmærkninger.

Mine spørgsmålet er, da jeg er usikker..

Hvordan står hun som bilejer med en bil der 1 år og 3 mdr. gammel SKAL forhandleren bare finde fejlen uden udgift for hende eller kan hun risikerer en ekstra regning? Det er meget mystisk at en så ny bil spiser eller taber væsken..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garanti regler UP 2016
  • #2   7. dec 2017 Det vw så forvent ikke den bedste service. Kan de tørre en regning af på jer så gør de det. Men man kan jo for ligge problemet for dem.

  • #4   7. dec 2017 Sø-propel: jeg har udelukkende gode erfaringer med VW og deres garanti og kulance.

    Har du selv erfaringer med reklamationssager hos VW, eller brokker du dig bare for at brokke dig? Selvfølgelig er der brodne kar, men du kan ikke skære alle over én kam.


  • #5   7. dec 2017 Ja, du køre bare ind til din forhandler, hvis der er en fejl er det uden beregning. De dækker selvfølgelig ikke hvis det er en skade eller lign. Og nej, de prøver ikke og snige sig uden om. Det er der ingen der har interesse i. Værkstedet for jo dækket opgaven af fabrikken.

  • #6   8. dec 2017 Der er kun tale om en garantisag hvis fejlen vurderes at have været der fra fabrikken.

Kommentér på:
Garanti regler UP 2016

Annonce