{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Køre uden bagkofanger {{forumTopicSubject}}

Må jeg køre uden min bagkofanger skal have lavet en skade på bilen der kræver den kommer af men hvis ikke jeg bliver færdig med det den dag jeg starter skal jeg så sætte den på igen eller må man køre uden det drejersig om en dag eller to

Og hvis det har nogen betydning så er bilen
En Fiat Punto

Mvh. Jens


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køre uden bagkofanger
  • #1   2. jul 2018 Kort sagt: Nej det må du ikke. Du er til fare for de bløde trafikanter.

  • #2   2. jul 2018 Enig med Thomas M. Plus det kan udløse bøder for skarpe kanter.


  • #4   2. jul 2018 Okay tak for svarene

  • #5   2. jul 2018 Kommer sku lidt and på hvor i landet og hvordan det ser ud indenunder og om du skal hente unger i institution i myldretiden i midtbyen osv.
    Men det korte svar er til dels nej.
    Men i forbindelse med en skade, så må du gerne køre i den (til maler eksempelvis) så det duer ikke at du bliver nuppet på parkeringspladsen efter en tur i biografen med damen osv. smiley

    Desuden er det ikke alle biler hvor der fremtræder skarpe kanter eller andet, når kofangeren afmonteres.
    Det er jo blot et stykke plastik der "pynter" i samme stil som en gummiliste på døren, på nyere biler, så hvis ingen skarpe kanter og du ikke skal køre en masse ærinder i byen, så ville jeg ikke have noget problem med at gøre det.
    Men du kan selvfølgelig altid rende ind i den sure betjent


  • #6   2. jul 2018 Jeg blev for mange år siden stoppet uden kofanger foran da den skulle skiftes.. Den søde betjent gav mig lov til at køre de 300 meter resten af vejen hjem og sahde at jeg til næste gang skal fjerne eller dække beslagene til.. Den nye kofanger lå i bagagerummet..

Kommentér på:
Køre uden bagkofanger

Annonce