{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Andre sæder/forsikring. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Hvis man skifter sine originale sæder i bilen som har airbag, og man eftermontere nogle andre sportsæder som ikke har airbag. Så ved jeg godt den ikke kan synes med det, men hvis man skulle komme ud for et uheld så dækker forsikringen vel stadig den anden billist fuldt ud, og min bil, men hvis jeg skulle komme til skade, så vil jeg vel selv stå for regningen eller?

Er der nogle der kan svare på det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre sæder/forsikring.
  • #1   7. aug 2019 Både og.. Et træls forsikringsselskab vil nok gå efter at din kasko bliver til ansvar samt din egen forsikring for ulykke også kan ryge under force majeure.

    Men sådan er det med så meget.


  • #2   8. aug 2019 Kasko dækker normalt aldrig. Det plejer at stå i betingelserne fra dit selskab.

    Hvad jeg kan læse mig frem til, så er de forpligtet til at dække ved ansvarsforsikringen, men jeg kunne godt forestille mig at de prøver at få dig til at betale efterfølgende..

    Har læst betingelserne ved GF og Tryg og deres kasko dækker ikke ved en ulovlig bil. Jeg tror det er ens for alle.


  • #3   8. aug 2019 Det vil kun være fair for alle hvis de ikke dækker....

  • #4   8. aug 2019 #2
    Jeg læste også min igennem igen for nylig, og jeg blev da faktisk lidt skuffet.
    Udfordringen bestod i at jeg havde lavet en ridse i min bil. Jeg er helt klar over at der er en selvrisiko. Den lyder på 4000. Så kan den nok ikke svare sig at bruge.
    Længere nede stod der så, at hvis nogen forvolder skade med vilje, dækker kasko forsikringen slet ikke.
    Så hvis min bil havde stået i københavn da nogen brændte biler af, og den blev offer, så ville det ud fra policen, være ret sur røv for mig.


  • #5   8. aug 2019 Jeg har nu snakket med min forsikring og de sagde at hvis den ikke lovligt kan godkendt synes, så dækker de det i første omgang self. Men hænger selv på regningen (købstædernes/techno) ?? Så en kompensation fra færdselsstyrelsen, så man kan have 5 airbags istedet for de standert 7 som jo så sidder i siderne på front sæderne, så det muligt.

Kommentér på:
Andre sæder/forsikring.

Annonce