{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Registreringsattest
  • #1   6. sep 2019 Ja det skal du

  • #2   6. sep 2019 har aldrig kørt rundt med den i mine biler her i Danmark. kun vis jeg skulle til udlandet så har jeg haft den ene del med. da man ikke skal have begge i bilen. Så kan en tyv jo påstå det hans bil. vis han fik fingeren i den og omrig den i hans navn. så det ville være dumt at have den hel med.

  • #3   6. sep 2019 så længe du kun køre i Danmark.
    skal man ikke medbringer registrerings arresten.

    køre man i udlandet, skal den øverste del med bringes.



  • #4   6. sep 2019 Jeg har en kopi.

    En ny kan bestilles på nettet. Smart ikke? smiley


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #5   6. sep 2019 Kopi er ikke gyldig i udland:
    FDM:
    Registreringsattest i Danmark og udlandet

    Du behøver ikke at have registreringsattesten med, når du kører i Danmark. Kører du med påhængsvogn efter din bil, skal du dog kunne dokumentere, hvad bilen må trække. I Danmark kan du nøjes med en kopi af registreringsattesten.

    Skal du til udlandet, skal du medbringe den originale registreringsattest - uanset om du har anhænger bagpå eller ej .Tag kun del 1 med. Hvis din attest er fra før 5.12.2005, skal du medbringe hele den originale attest. .


  • #6   6. sep 2019 Super. Man kan jo sagtens køre med den originale, den behøver jo ikke ligge i vinduet eller sammen med instruktionsbogen...

  • #7   6. sep 2019 man skal passe på med selv og lave en kopi. og have liggende i bilen

    skulle man få den stjålet og vedkommende kan se begge kode, kan personen bare omregistrere bilen.

    og ja skulle det blive meldt til politiet
    kan vedkommende bare sige han har købt bilen, også er det påstand mod påstand.



  • #8   6. sep 2019 Den risiko regner jeg for at være ufattelig lille

  • #9   6. sep 2019 Man kan vel lave en kopi og strege koderne over... ??

  • #10   6. sep 2019 Hvis du køre lastbil og bus i Danmark så skal du som minimum have en kopi af regattesten (del 1).

  • Carzomi
    Carzomi Tilmeldt:
    aug 2019

    Følger: 10 Følgere: 1 Svar: 13
    #11   7. sep 2019 Nej, du skal ikke medbringe bilens registreringsattest ved kørsel i Danmark. Du skal dog i nogle tilfælde medbringe den ved kørsel med trailer osv. at påhængsvognen og køretøjets tilkobling sker lovligt. Ved kørsel i udlandet skal du dog altid medbringe del 1 af den originale attest.

  • #12   7. sep 2019 Hvis man ønsker at/skal have en kopi af registreringsattesten i bilen, og er bange for at andre bestiller en ny registreringsattest i deres navn.
    Kan man
    - scanne attesten ind på sin computer.
    - 1 - slette koderne eller
    - 2 - forfalske koderne så de ikke passer
    - udskrive den tilrettede kopi af attesten til at have med i bilen.

    Skal du endelig have originalen med, så lad være med at opbevare den i bilens hanskerum.


Kommentér på:
Registreringsattest

Annonce