{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Syn med udstødning {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Nogle der ved om en bil går igennem med denne udstødning:

http://www.au2style.dk/sport-bagpotte-p-1943.html

med lyddæmperen isat?

Der sidder nemlig sådan en på min bil, og så vil jeg købe en ekstra, så jeg får lyddæmperen med. Men kun hvis den kan gå igennem syn med det?

Håber nogle har erfaring med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn med udstødning
  • #1   22. mar 2011 Kan da godt komme igemme

  • #2   22. mar 2011 skriv da en mail til hjemmesiden og spørg om du ikke ka nøjes med at købe indsatsen...

    jeg har lavet min egen indsats som jeg lige skubber i til syn...
    regner stærkt med den går igennem med det... smiley


  • #3   22. mar 2011 Som i "hvis synsmanden har en god dag", eller som i "intet problem, så længe den ikke larmer mere end de x antal db der er lovligt" ? smiley

    900 kroner er immervæk en smule for en udstødning, hvor jeg kun skal bruge dæmperen, og hvis den så ikke engang går igennem.


  • #4   22. mar 2011 Har snakket med ham der har au2style og han sælger desværre ikke dæmperen alene.

  • #5   22. mar 2011 Men hvordan har du lavet den dæmper? har du evt. billede af det? For har adgang til en smed der kan dreje ting, så kunne være han kunne lave en for mig.

  • #6   22. mar 2011 jamen jeg fik standset 2 skiver med et hul i midten af hver i ønskede størrelse...

    valsede så et stykke plade som var en smule for stor så jeg kunne tilpasse den så den blev lige som jeg ville ha den... svejs sammen...

    HUSK et lille rør mellem de 2 skiver... ellers får du en rigtig lorte lyd ud af det... smiley

    og har så self boret et hul i den og lavet gevind og sådan så den ka side fast... smiley


  • #7   24. mar 2011 Du skulle vel ikke have et billede af den? smiley

Kommentér på:
Syn med udstødning

Annonce