{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes C-klasse - ny politi bil i dk
  • #1   22. sep 2012 ..

    profilbillede
  • #3   22. sep 2012 haha de har da flere bmw z3 og meget andet til at jage med i civilt så¨det er da ikke noget nyt smiley

  • #4   22. sep 2012 syns da VW må kunne gøre jobbet med deres TSI versioner??

  • #5   22. sep 2012 rene , da biler bliver mishandlet ødelagt indeni ville en mercedes tabe meget i værdi bagefter, men ellers vil jeg giv dig ret...

  • #6   22. sep 2012 sku lidt for fint og blive anholdt med C-klasse

  • #7   22. sep 2012 Køre taxaer ikke også c-klasse???

  • #8   22. sep 2012 jo lig præcis, i diesel godt nok jo... kan ikk forstå andre biler ikk har vundet pga. af den høje nypris !!

  • #9   22. sep 2012 Hvordan ska vi så kunne se forskel i en kæmpe brandert kl. 5 når det er mørkt så man ikke står og råber taxa efter polisen hehe smiley

  • #10   22. sep 2012 nu kommer politiet slet ikke ud og køre udrykning. med flere af de VAG biler. det der hul i statskassen er lige vokset... men det pænt nemt at køre fra de passater. holder du bare jagten over 3 minutter springer lortet jo i luften.

    men mercedes er vel et fint valg. de vil jo gerne havde flere med anden etnisk bagrund end dansk ind i politiet.

    sku vi nu ikke lige se politiet være effektive og seriøse? før de få nye biler
    vi kunne give de der jounalister der løser det meste af politiets arbejde de biler og så kunne politiet få en ny bil som godbid værd gang de tog sig sammen...


  • #11   22. sep 2012 jeg forstod jeg ikk en dyt af hva du skrev??

  • #13   22. sep 2012 har det super med betjente med anden etnisk baggrund end dansk. kun fedt de kommer. de kan kulturen og væremåden hos andre indvandre. som ofte er det der skrammer dansker da de ikke kender deres kultur.

    men gider satmer ikke høre politiet sidde og hyler over de mangler penge
    og så skifte meget af deres bil park ud med værkstedbiler og mercedeser.
    HVORFOR er der brug for nye biler. kan de gamle politi biler ikke længere starte? eller hvad er det? og hvorfor så ikke vælge noget mere driftsikkert end VAG. som om ford og peugeot ikke er slemt nok.

    kan godt være politiet har mange ting at sku være inde over. men det er deres arbejde. mangler de ansatte så må man jo bruge sine penge på kontorhjælp osv istedet for nye biler. og det sku ikke iorden at politiet først tager ting seriøst nå jounalister kommer med beviser, gerningsmænd. og et kammera.



  • #14   22. sep 2012 politiet får dem jo røv billigt, så det med at der kommer et stort hul i stats kassen er ikke rigtig, der er lagt penge til side til det, og der er regler om hvor længe de må have dem, alt efter hvor langt de har kørt osv.

  • #15   22. sep 2012 martin W ja uden afgift og moms. men had hjælper det nå de med skal på værksted for værd 5000km og havde lavet for 10.000kr+ værd gang kan godt være de igen spare moms og sådan. men deres biler kan bare ikke holde.

    ved sku ikke om de har en km grænse men det brude de ikke havde. de kan skifte dem ud nå kyndige uvildige fagfolk siger det ikke kan betale sig at lave dem mere eller de blier totalt skadet. ikke bare gå og smide om sig med penge til nye biler nå de gå og piver over de inge penge har.


  • #16   22. sep 2012 mark
    nej det er VAG jeg mener
    men merceren kommer forbi værkstedet oftere også... noget med at politet ikke må køre udrykning mere en 3 gange på samme sæt bremser og efter længere jagte bliver de skiftet. og generelt er politibiler ofte inde på værkstedet
    men syntes det er synd at bruge en mercedes som politibil for deres kørekursus har ikke været nok til mange betjente. fuck de køre elendigt.


  • #18   22. sep 2012 Hvis man læser hele artiklen, vil man se at der er meget som spiller ind.
    -Indkøbspris (uden afgift koster de nok cirka det samme)
    -service og pris på sliddele er pæn billige på Mercedes
    -APV(Arbejdspladsvurdering) dette felt fylder nok mere ind, end man lige regner med, så jeg synes det er ganske smart og godt for de betjente, der skal kører en masse kilometer i bilen.
    -Ved der ud over, at Mercedes har givet det danske politi en ganske stor rabat, så de kunne matche de andres pris i indkøb. samt andre dele af den danske etat.
    og er helt sikker på, at Politiet har snakket om, hvilket signal det sender, når man kører Mercedes, i forhold til andre biler, plus de er skide godt bygget.


  • #19   22. sep 2012 martin: kan da godt være de får mercedes mega billig men hva så med de andre mærker? får de jo endnu billigere og selvf kan de penge bruges et andet sted... jeg syns opel insignia skulle bruges istedet for mercedes men jaja

  • #21   22. sep 2012 har det fra en der servicere politiets civile superb har den været på en biljagt med hårde opbremsninger bliver skiver og klodser skiftet...
    VAG er en koncern der ejer VW Audi Seat Skoda og deres biler er lort iforhold deres Rygte og pris


  • #22   22. sep 2012 @Alex T: Jeg arbejder inden for staten(ikke POL, bare rolig) og jeg ved at Mercedes er kommet med en bedre pris, bedre service og nogle andre fordele der gør, at det vil være utroligt dumt, hvis politiet ikke brugte det tilbud og nej de andre er ikke billigere.
    Og alt handler ikke kun om penge, men også om komfort, gensalgs værdi og ergonomiske forhold i bilen. At du så ser det hele meget smalt, må du selv rode med.
    Jeg synes det er fantatisk, at de har taget det bedste tilbud og set bort fra janteloven, plus at det bliver billigere for min pengepung er bare en bonus.


  • #23   22. sep 2012 du har jo de rigtige svar på min forum så, tak..
    men nu har jeg klargjort mange politibiler og de ikk meget værd bagefter som i meget lidt på auktionen... (har fundet mange sjove ting igemmen tiden)


  • #24   22. sep 2012 det med at VW og Audi osv er lort, det kommer sku an på hvordan man køre bilen, hvis man køre som politiet tit bliver nød til, er der sku ikke mange biler der holdt til det i længten, bilen er hvad man gør ved den, og hvordan man køre smiley

  • #25   2. jan 2013 Apropos taxi og C-klasse.

    Jeg kunne godt forestille mig er fuldesnuden Benny, kun ser at der er et reklameskilt på siden af bilen og så får hoppet ind i den forkerte bil! smiley


Kommentér på:
Mercedes C-klasse - ny politi bil i dk

Annonce