{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.625 visninger | Oprettet:

svindelnummer vedr. salg af bil {{forumTopicSubject}}

Nice Hearing back from you..I'm quite satisfied with the condition and price. I will be paying the PayPal charges from my account and i will be paying directly into your PayPal account without any delay,and i hope you have a paypal account. If you have one already, just send me the address to send it to, which is the email address you use for it or you can send me a paypal money request, so once i receive the details i will go ahead with the payment through PayPal and then i will contact my shipping company after you get the payment. I will need your home address for it to be Picked Up by the Shipping Company..

Sådan lyder den mail jeg har fået fra en "interesseret" i min bil, er der andre der har oplevet lign.? jeg ved Morten Formand var ved at blive snydt på denne måde med hans Smart, jeg giver hvert fald ikke noget væk før der står en mand med penge i hånden, så må det da også gerne være euro for den sags skyld.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svindelnummer vedr. salg af bil
  • #1   19. feb 2013 det er svindel... længere er den ikke

  • Claus N
    Claus N Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 71
    #2   19. feb 2013 Hold nu op...


  • #3   19. feb 2013 Der er ingen udenfor Danmark der gider købe vores biler, vi har lige en lille afgift som de ikke selv har, så selvfølgelig er det fusk.


  • #4   19. feb 2013 Jeg fik en magen til, svar aldrig!!

    Han vil sende en mand og hente den og så påstå at han ikke har fået den, så trækker paraply pengene retur..

    Han siger sikkert også at han arbejder på en bore platform eller noget i den stil


  • #5   19. feb 2013 Dengang jeg skulle sælge min scooter var der også en der skrev til mig på engelsk og sådan men, om det var svindel ved jeg ikke.. Svarede ikke på det fordi jeg allerede havde en der kom og kiggede på den dagen efter

  • Martin
    Martin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.064
    #7   19. feb 2013 At du overhovedet spørg omkring det !!

  • #8   19. feb 2013 Jeg prøvede også den der dengang jeg skulle sælge min Monza. Det virkede reelt nok fordi sådan en Monza er en sjælden bil, især i god stand.
    Men jeg syntes det lød for godt til at være sandt, og lad mig sige det med det samme. Hvis de 35 år jeg har levet har lært mig NOGET som helst er det netop, at når det lyder for godt til at være sandt, så ER det lige præcist DET det er!

    Svar ham ikke, og ignorer det / marker det som forsøg på phishing.


  • #9   19. feb 2013 Her er lidt mere om den mail du har fået:

    http://www.scamwarners.com/forum/viewtopic.php?f=6&p=97368


  • #10   19. feb 2013 HAHA De er bare så latterligt langt ude.. Jeg havde en totalt grim og pluk rådden Opel Vectra tilsalg og fik en mail fra en. Han skrev dog lige at han havde brugt mange 1000 (ja tusinde) timer på at finde en bil som den jeg havde tilsalg.. FJOLSER! og værrer er det sku med dem som bliver snydt, det er ligefør at de selv er uden om det - Har en bekendt der var så latterlig blank at han sendte sin Iphone til Nigeria og efterfølgende blev pengene trukket fra hans PayPal konto... Kunne ikke lade være med at grine da han sagde det... Så kan de fanme lære det..

  • #11   19. feb 2013 sgu heller ikke noget jeg selv hopper på, men mere så i kan se det og forhåbentlig genkender det hvis i selv får en, så det kan stoppes smiley

    han skrev en meget reel sms fra et dansk nummer om jeg ikke kunne svare på email, og det kunne jeg godt i første omgang, sjovt nok lige efter jeg gjorde det, modtog jeg en "chat-invitation" på det der google talk, fra en vis Pinkmouth69@gmail.com smiley


  • #12   19. feb 2013 Jeg ville altså holde mig fra at svare ham.. Jeg lover dig du bliver bombet med smser og mails. det er rigtigt slemt på dba.dk

Kommentér på:
svindelnummer vedr. salg af bil

Annonce