{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægtafgift på hvid plader hdj80
  • Karina B
    Karina B Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #1   14. mar 2013 16000kr

  • #2   14. mar 2013 det er dyrt ihvertfald, køb en der som bus, der koster den kun 2130kr om året, buskort kan fås for ca 4000kr, og dermed går du også fri af deres latterlige afgifter hele tiden, da det er en m2 bil, stiger den ikke i vægtafgift/grønafgift.

    jeg har netop selv en vx100 som bus, pga. den lave afgift, sidste år havde jeg en vx80ér også som bus, det er lækkert at holde de faste udgifter nede på et plan, hvor alle kan være med. jeg giver mindre i afgift end min kones 1 år gamle benzin bil..:)


  • #3   14. mar 2013 Brian L: skal man så ikke udfylde kørebog osv osv når det er privat? må man også køre med hvem som helst når?


  • #4   14. mar 2013 du køre helt normalt, som du plejer, dog er der nogen regler, men så længe det er familie og nære venner, er der ingen problemer, du må heller ikke låne den ud feks. men har du en kæreste/kone der skal køre i den, skal hun bare skrives på som ejer/bruger. men at låne den ud til din nabo, den går ikke.men læs lidt om det på fstyr.dk

    i det store hele køre du bare som normalt, og så skal bilen til syn hvert år, men man holder jo altid sin bil i forsvarlig stand, så intet problem.


Kommentér på:
Vægtafgift på hvid plader hdj80

Annonce