{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Komme ind {{forumTopicSubject}}

Hej, har lige fået en uges praktik på Renault, nu har jeg foden inde, næste år vil jeg gerne begynde en mekaniker erhvervsuddannelse, hvad kan jeg gøre for at gøre indtryk på mester? Og hvordan skal jeg klæde mig?

Gider ikke alt det pis med 'haha du er kun 15' så stop det og hjælp mig med at gørw indtryk på herren. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Komme ind
  • #1   29. aug 2013 Arbejdstøj ! når du er færdig med en opgave så lad være med at stå og glo . gå ud og spørg hvad du skal lave . hvis han ikke er der . tage en kost og fej værkstedet og tøm skraldespande osv hold dig igang

  • #2   29. aug 2013 Ned på begge knæ og lav et O med munden haha

  • #3   29. aug 2013 vær dig selv ?

    hvor vil det da være nederen at få en lærling ind der viser sig at være luddoven bare fordi han fakede en uges tid smiley


  • #4   29. aug 2013 Arbejdstøj ved jeg godt når jeg er derhenne, men når jeg skal derhen uden for arbejdstiden og tror jeg vil gøre det du siger.

    Men bliv gerne ved med at give ideer, hvordan jeg skal snakke osv. smiley


  • #5   29. aug 2013 Vil slet ikke være doven, det er en drømmeuddannelse og jeg elsker biler, så det sker ikke. smiley

  • #6   29. aug 2013 hold dig altid i gang evt feje osv. og mød altid 10-15min før og ikke et sekund efter møde tid. og så lad vær med og se træt ud om morgen og stå og gabe osv smiley

  • #7   29. aug 2013 Fald i snak med de andre mekanikere/ansatte, og skab et godt venskab med alle på værkstedet, så snakker de forhåbentlig også positivt om dig til pauserne og ligger et godt ord ind for dig til mesteren. Du må bare finde dig i at de sikkert tager lidt pis på dig i starten, det gør de jo næsten alle steder.

    Hold en god og munter tone, så går det sikkert ikke helt galt. Du skal bare ikke være en der er "usynlig" hvis du forstår mig smiley


  • #8   29. aug 2013 Og uanset hvad du gør, så stik ALDRIG hænderne i lommen og se passiv ud...For satan jeg bliver olm når jeg ser en lærling gøre det

    Hold dig i gang og vis at der er noget arbejde i dig, og vær interesseret, så skal det nok føre til en læreplads


  • #9   29. aug 2013 Det var mere ment som at det jo ikke nytter noget hvis de ansætter en der har spillet skuespil i den uge han var der. Så bliver det ikke sjovt for hverken dem eller dig i din lærlinge tid.

  • #10   29. aug 2013 hold fingerne væk fra din mobil smiley

  • #11   29. aug 2013 Hellere holde KÆFT ind at være klogere ind svendende.. smiley

    Pøj pøj med det...


  • #12   29. aug 2013 Skal ikke komme for sent, bor 2min derfra på cykel og reservedelschefen på stedet er min nabo, så kan vi vel følges (han cykler også) og tror sgu jeg lægger mobilen herhjemme. smiley

  • #13   29. aug 2013 Vis at du har hvad der skal til...og gør et godt indtryk....vi har lige haft en praktikant, som jeg synes var skide go, så jeg gik til chefen og påpegede det...nu kan han få lov at tage sin uddannelse hos os...:-)

  • #14   29. aug 2013 Formoder, at det er erhverspraktik. Jeg var selv i erhvervspraktik sidste år, dog på Nordjyske Medier, hvilket så absolut intet havde at gøre med biler. Fald i snak med alle. Det hjælper ikke, at du kun snakker med ham, du ved første besøg derude lærer at kende, og altså ham, der står for hele dit ophold derude. Snak lidt med alle sammen.

    Derudover skal du som en selvfølge også kunne udføre de ting, du bliver stillet over for samt virke meget engageret i det hele. Vis at du kan noget indenfor branchen, i dette tilfælde kigge lidt på bilerne, vide hvad mange af tingene er (selvfølgelig ikke helt ned til mindste detalje. det ville være vildt), og som de andre siger, vis at du kan tage nogle af tingene i egen hånd. I mit tilfælde gik jeg på redaktionen ud og fik stablet et interview op til en artikel; hvad man kunne lave på et værksted, hvor man viser, at man selv tager initiativet, kan jeg ikke sige. Smut forbi den lokale bager om morgenen den sidste dag, du er der - er de til kedelige rundstykker eller store kager? smiley


  • #15   29. aug 2013 Vil prøve at være meget social, er normalt en stille gut, men det lyder sgu friskt at tage kage eller rundstykker med den sidste dag. smiley

  • #16   29. aug 2013 Jeg er genert som bare fanden, ikke særlig udadvendt og dermed ikke god til at være særlig social. Sådan har jeg det i hverdagene, men da jeg kom ind på praktikstedet, ændrede det sig i de dage, jeg var der. At komme ud og snakke med andre mennesker, end dem man omgås i hverdagene, var super fedt.

  • #17   29. aug 2013 og aldrig stå med hænderne i lommen, og vær frisk men heller ikke for smart...

  • #18   29. aug 2013 Så minder vi meget om hinanden Frederik S. smiley

Kommentér på:
Komme ind

Annonce