{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GS 450 Brændstofsforbrug.
  • #1   5. okt 2013 ca 25 km/L men det er sku toppen af bovlamme motorcykler.. Med andre ord, mer kedlig kan det ikke blive.

  • #2   5. okt 2013 Og jeg forstår ikke hvorfor folk går så højt op i hvor langt hvad kan køre, det er bare at fylde på og ha det sjovt?

  • #3   5. okt 2013 Haha, min Suzuki gn250 er sgu mere kedelig smiley

  • #4   5. okt 2013 Aabenhuus

    Det nægter jeg sku at tro på en GS450 kan sku ikke engang trække sindet af en kold jordbær is


  • #5   5. okt 2013 Du er på BILgalleri

  • #6   5. okt 2013 Tak for benzin info. Og hva folk synes om cykelen kan jeg ikke bruge til noget. Det er en udmærket begynder cykel... Og at 90% af de folk herinde gider at bruge deres tid på at nedgøre andre og deres ting er vel fordi i intet liv har... Og ja Andreas du skal da have en medalje for på mindelsen...

  • #7   5. okt 2013 det var så lidt og tak for medaljen smiley

  • #8   6. okt 2013 Hehe bare i orden smiley


  • #9   6. okt 2013 Du skal ikke betragte det som at nedgøre cyklen for at fornærme dig. Betragt det hellere som et godt råd fra nogen der har meget MC erfaring. Om du vil tage rådet til dig står selvf for egen regning

  • #10   6. okt 2013 Man blir vel bare lidt skuffet når man nu stolt har købt sin første cykel og så får at vide af alle at det er det rageste lort... Nu har jeg mere lyst til at lade handelen gå tilbage...

  • #11   6. okt 2013 I sidste ende handler det om hvad du vil og om du er glad for cyklen. Ikke hvad alle andre vil og synes du skal gøre smiley super fin begynder cykel! Held og lykke med det og pas nu på dig selv i trafikken. Vi mc'ister har det med at blive overset, lige som kvinder på cykler smiley

  • #12   6. okt 2013 Du har vel købt den fordi DU kan lide den ikke? Så er det sku ligemeget hvad alle andre siger om den.
    Ha en god dag
    (Skrevet af ham der kører skoda) hehe


  • #13   6. okt 2013 Der er rigtigt Henning, den er dælme bare sløv smiley

    Trådstarter: det værste ved så små maskiner er at du hurtigt vil finde den kedelig, så det er ikke fordi de andre mener noget ondt med det.


  • #14   6. okt 2013 Små maskiner er bestemt ikke kedelige.. nogle af de vildeste og hurtigste MCer er Super Motarder på 400-500 kubik..

    Men til trådstarter, du skal ikke tage det personligt, hvis du blot vil have en billig MC som er billig i drift og skal transportere dig fra ! til B, så er den fin nok, man kan sammenligne den med en mikrobil..

    Men det er ikke en sjov maskine på nogen måde, og når du får mere erfaring og prøver flere MCer så vil du 100% indse det samme


  • #15   6. okt 2013 Et er den ingen motorkraft har, det er jo såda set bare en spørgsmål om behov. Til begynder behov, kan den have nok. Men det ændre ikke på det faktum, den IKKE har affjedring, bremser eller et stabil stel. En GS500 vil give et langt bedre indtryk af hvad en motorcykel er. Det er stort set samme motor, men med et langt bedre stel, affjedring og bremser.

    Jeg se GS450 som noget der skulle, havde være kør i den nærmeste havn. En mellem god scooter fra Thansen, tilbyder bedre køreegenskaber og sikkerhed.

    Trussetyven
    Nu kan du tage dette som personlig fornærmelse, men når du har fået noget mere erfaring. Så vil du med 100% sikkerhed give mig ret.....

    Andreas !
    Hvis du har så store, problemer med dette indlæg. Så kan du jo bare holde dig LANGT VÆK !! Tvivlre stærk på nogen, vil savne din mening.



Kommentér på:
Suzuki GS 450 Brændstofsforbrug.

Annonce