{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægtafgift veteran i stilstandsperiode?
  • #1   9. nov 2013 Det skal man. Det er dog stadig kun 1/4 af den normale vægtafgift.

  • #2   9. nov 2013 Jeps det gør du.. smiley Meeen mon ikke du overlever min amazon koster 600kr om året i vægtafgift.. smiley

  • #3   9. nov 2013 Jepp, vægtafgiften slipper man ikke for. Jeg sbiver altid så bitter når regningen på 2600 for vinterhalvåret kommer smiley Men så kunne jeg jo da bare hive pladerne af smiley

  • #4   9. nov 2013 Okay. Det er bare mærkeligt at skulle betale når bilen i de måneder ikke rører vejene. smiley Takker for svar.

  • #5   9. nov 2013 Det er jo to forskellige ting, at du vælger en forsikring der gør du ikke må køre har jo ikke noget at gøre med vægtafgiften på den, du kan jo sagtens vælge en forsikring på en veteranbil der gør du må køre hele året..

  • #6   9. nov 2013 Du kan jo bare aflevere nummerpladerne så du ikke skal betale hvis du mener det bedre kan betale sig.
    Sammen med nummerplader følger vægt afgift.


  • #7   9. nov 2013 Mange af forsikringsselskaberne gider ikke have én som kunde hvis man afmelder sin klassiker / veteran om vinteren. Alt for meget administration, siger de. GF vil f.eks ikke have én hvis man afmelder sine biler om vinteren - og ikke har andre forsikringer hos dem.

  • #8   9. nov 2013 Det kan jo heller ikke betale sig da nye nummerplader (veteran Bil) koster mere at købe nye af hver år,

    Jeg har sommer og vinter biler hvor jeg afmelder dem hver efterår/forår. Men de ryger så bare på stilstands forsikring (også for min egen skyld) Så forsikringen har hele tiden fat i bilerne.
    Der har jeg bla. været hos GF. Syntes bare de er for dyre i stilstands forsikring.

    Min veteran bil er på plader året rundt. Den koster mig også kun 2800,- om året i faste udgifter.


  • #9   9. nov 2013 Ikke hvis bilen er klassiker - og kører med klassiker-forsikring. Klassiker-forsikring er samme forsikringsprodukt som veteranforsikringen. Men - en klassiker koster stadig almindelig takst i vægtafgift - og det kan altså være ret store summer, hvis vi taler store dejlige tunge benzinslugere.

    Derfor er det relevant.


Kommentér på:
Vægtafgift veteran i stilstandsperiode?

Annonce