{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.885 visninger | Oprettet:

galaxy s3 problem med at modtage sms {{forumTopicSubject}}

Hey. Har en samsung galaxy s3. Kan ikke modtage beskeder fra min veninde. Og kun hende?!? Ringede til tdc. For at hører om de vidste hvad der var galt... <-- det kunne være indstilling på min mobil.. hvor kan jeg evt. Finde disse indstillinger? Noget med at "afvise" et nummer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  galaxy s3 problem med at modtage sms
  • #1   28. nov 2013 jeg har det helt samme problem med en af mine venner? har også kigge lidt rundt men uden held smiley

  • #2   28. nov 2013 Har i prøvet at genstarte telefonen ??

  • #3   28. nov 2013 På min S2´er kan man blokere numre ved at gå ind under "kontakter" og under den givne kontakt man vil spærre, og så klikke på "Føj til liste over afviste". Jeg går ud fra, at det både gælder opkald og SMS´er - men ved det ikke med sikkerhed.

    Men hvis det er årsagen til, at din veninde bliver afvist, så vil jeg umiddelbart mene, at du tidligere skal have "spærret" for hende og føjet hende til listen over afviste numre. Det er vel ikke tilfældet? smiley

    Jeg har haft præcis samme problem med min S2´er også, hvor jeg ikke modtog alle beskeder fra min kæreste. Men da var det ikke alle beskeder, der blev afvist - kun enkelte.

    Jeg kontaktede Telmore, som ikke kunne se, at der var noget galt.
    De anbefalede blot, at min kæreste i hendes telefon hver gang tastede mit telefonnummer når hun skulle SMS´e i stedet for at vælge det fra listen over kontakter.

    Men det er selvfølgelig ikke tilfredsstillende, da sådan noget jo bare skal virke, uanset om man taster nummeret manuelt eller vælger det fra listen over kontakter smiley


  • #4   28. nov 2013 Det gælder begge dele når man blokerer.:)
    Men det ville også umiddelbart være mit bud.


Kommentér på:
galaxy s3 problem med at modtage sms

Annonce