{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Breaking news:. Helt ny C1. {{forumTopicSubject}}

Så kom nr to bil af trillingerne, 108/C1/Aygo. Dog er den sidste bil, som er Aygo´en ikke vist endnu, men kommer sikkert løbet af ugen.Så var det tid, for den helt nye C1, som har fået noget af et ansigtløft..

Motor bliver det samme, som de andre modeller. Altså en 1,2 VTI 82 Hk, og en e-VTI 68 Hk.


Billeder

Foran
http://img2.netcarshow.com/Citroen-C1_2015_800x600_wallpaper_01.jpg

Bagfra
http://img2.netcarshow.com/Citroen-C1_2015_800x600_wallpaper_05.jpg











Mere om Pegeout 108

http://www.bilgalleri.dk/forum/Off-Topic/1030547-nu_skal_bmw_vaere_fwd_ny_pegeout_108__


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Breaking news:. Helt ny C1.
  • #1   24. feb 2014 hahahaha foran ser det ud som om lygterne trykker fjæset helt op hahah ser fandmæ sjovt ud .. det er stadig en raller kas men humor har de da

  • #2   24. feb 2014 så er 108 da og fortrække den er i det mindste pæn

  • #3   24. feb 2014 Jamen, så ligner køberne jo også deres bil... smiley

  • #5   24. feb 2014 godt nok grim!

  • #6   24. feb 2014 den ligner en sur mr. bean forfra og en der får den i rumpetten uvilligt bagfra.

  • #7   24. feb 2014 Syndes der er lidt Nissan Juke over den`?

  • #9   24. feb 2014 Køn er den ikke

  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #10   24. feb 2014 Superfjams: Hvordan kan du udtale dig om, hvordan kvaliteten er på en bil, som ikke engang er udkommet endnu? Den ser spøjs ud, ingen tvivl om det, men kvaliteten kender ingen endnu, og mon ikke de har ændret end del fra den sidste model? smiley

  • #11   24. feb 2014 Ja, det er garanteret blevet en BMW serie 7.. for man får jo meget mere end man betaler for.. eller noget

  • #12   24. feb 2014 Kristian.

    1 - den er fransk
    2 - bygget i tjekkiet
    3 - hvis den er 400% bedre end den gamle er den stadig ret ringe.
    4 - den er fransk
    5 - den er fransk
    6 - den er grim
    7 - den er forhjulstrukket (ligesom hjemmeplejens biler)
    8 - for at lave sådan en bil skærer man ned på udstyr og test/kvalitet. (vi havde 300 stk ca på mit gamle arbejde og mange af dem blev våde inden i når de kom i vaskehal fordi antennen ikke var på.
    9 - hvis du finansiere sådan en økotosse bile over 10 år bliver du ked af det da de oftest ikke holder i 10 år.
    10 - den er fransk/tjekkisk.

    kan ikke komme på mere nu smiley


  • #13   24. feb 2014 Bagenden er godkendt, men forenden ligner pis med lort og bræk på...

  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #14   24. feb 2014 Mirza: Er lidt i tvivl om din kommentar er møntet på mig? I så fald den er, mener du så ikke, at de forskellige koncerner forbedrer deres modeller?
    Vil da personligt selv mene at f.eks. en Honda Civic er blevet drastisk forbedre gennem tiden, så hvorfor skulle ikke C1'er ikke også kunne forbedres?
    Det er selvfølgelig et ømt emne at nævne en Civic overfor dig, for så meget Honda-Lover du er, så mener du vel at en Civic fra 1998 ikke kan blive bedre på nogen måder smiley

    Superfjams: Der er så mange biler der er grimme, men det siger vel ikke noget om kvaliteten? Dog har du helt ret i det med at man ikke skal finansere sådan en bil, hold da helt op hvor mister man mange penge på det. smiley

    Dr. House: Giver dig helt ret. Hvornår opretter du forresten din BMW M5 e39? smiley


  • #15   24. feb 2014 At bilen er fransk er da ikke et brugbart agument om at den skulle være dårlig, den er ikke engang solgt endnu :-).. det er sådan noget 17årige mekanikerlærling børgebrian kunne finde på at sige

  • #16   24. feb 2014 jeg har arbejdet for AVIS i 4 år så har set statestikker på værkstedsbesøg på de ca 15000 nye biler vi havde igennem .. og jeg kan dermed sige at franske biler de sidste 6 år på ingen måde har kunne leve op til andre mærker.. og forresten er vag også slem til motorfejl men ja det kan da være de har ramt rigtigt denne gang .. tvivler dog

  • #17   24. feb 2014 Jo har leasing selvskaber sjovt nok også en forkærlighed for franske biler smiley Er du vild ALD har mange Renaulter stående

  • #18   24. feb 2014 Kristian, det kan godt være den er blevet bedre, men en skrammelkasse skal blive MEGET bedre før den holder op med at være en skrammelkasse, og så er den stadig ikke i nærheden af at være god, men blot dårlig..

    Jeg ejer både en gammel og en nyere Honda, og jeg synes kvaliteten er faldet med de nye modeller.. De er bl.a. gået bort fra double wishbone ophæng foran og multilink ophæng bagi.

    Derudover så kan det godt være den nye er blevet pænere og mere fyldt med gadgets og ragelse for at glæde et større marked, men den indeholder noget mere plastik og flere grå farver end min gamle civic.. Hvis den så bare kørte ligeså langt på literen som lovet så ville det være fint, men nej de nye biler har det jo med at underdrive deres forbrug og Honda er ingen undtagelse..

    Men hvad får vi ud af det, ja vi får elektronisk servostyring som fungerer som en pude mellem chaufføren og asfalten for at spare 2% benzin..


  • #19   24. feb 2014 Særlig pæn synes jeg ikke den er, men i det mindste ser den ikke "billig" ud som dens forgænger.

  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #20   24. feb 2014 Hvornår er en bil en skrammelkasse, og hvornår er den ikke? Det er vel ikke noget man kan konstatere på prisen? Hvis der nu bare kørte halvt så mange Mercedes C63 AMG rundt, som der kører C1'ere, så ville statistikkerne måske også se anderledes ud. Det er da klart at en bil der bliver solgt i så stort et omfang, har større grafer i diverse statistikker, end biler den gennemsnitlige person ikke har råd til.

    Nu har jeg intet kendskab til Civic modellerne, men Accord har jeg både haft nye og gamle af, og synes de nye modeller er betydeligt bedre sat sammen, end en fra 1990'erne. Det gælder for mit vedkommende, både motor, kvalitet og ikke mindst værkstedsbesøg/garagebesøg. Og jovist indeholder de nye Accorder også en del plastik, men slet ikke i samme omfang som de ældre gør.
    Og de kører stadig med double wishbone smiley


  • #21   24. feb 2014 Accord'en (de 2 sidste generationer) er også produceret i Japan, den er noget bedre smiley

    men en skrammelkasse behøver ikke nødvendigvis være en billig bil.. men hvis man har kørt en mikrobil og ikke synes de er nogle skrammelkasser, så er man godt nok ikke særlig kritisk.. jeg vil hellere køre i en gammel Corolla fra 80erne.. man sidder elendigt i de nye biler og føler sig som Shakiel o'neil


  • #22   24. feb 2014 Så har du fandme siddet i mange biler..

  • #23   24. feb 2014 De nye mikrobiler..

  • #24   24. feb 2014 Kommer vel også an på, hvor stor/bred man er? De fleste kan nu godt være der? smiley

  • #25   24. feb 2014 Hvad helvede er der gået galt der xD

  • #26   24. feb 2014 FUCK den er grim

Kommentér på:
Breaking news:. Helt ny C1.

Annonce