{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.437 visninger | Oprettet:

Unknown
Unknown
Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 875

Hvad gør en bil ved ens personlige mening? {{forumTopicSubject}}

Hej alle i garvede, positive og fornuftige brugere på bilgalleri smiley

Nu er jeg i mange tilfælde stødt på personer herinde, som i en diskussion har trukket "Du har ingen bil oprettet, så din mening tæller ikke!" kortet, så nu har jeg altså valgt at oprette et emne omkring det.

Hvad er det der bliver ændret, hvis man opretter en bil herinde? Ændrer man automatisk sin mening om andre biler, hvis man selv har en bil oprettet? Har man mere forstand på biler? Hvis man har har mere end én bil opretter, har man så automatisk mere ret end folk der har mindre oprettet?
- Jeg kan ikke selv knække koden til dette spørgsmål, så derfor vælger jeg at forhøre jer andre brugere smiley

Personligt vil jeg ikke mene, at mine meninger bliver ændret hvis jeg oprettede en bil herinde, og tvivler samtidig stærkt på at jeg på magisk vis ville få mere viden om biler.
Men hvad mener i herinde? Er der mere tillid til folk der har bil/biler oprettet, end folk der ikke har?
Er det i mangel af bedre ord, at folk slår ned på mangelende oprettelse af bil, eller er der bare nogen der seriøst mener, at man ikke kan mene en bil er grim, hvis man selv kører i noget grimmere/slet ikke kører i noget?

Bonus spørgsmål: Hvordan kan det være at mange af de importbiler der er oprettet herinde, Supra, Skyline, Silvia, RX7 osv. har en nummerplade startende med DT?
Mener ikke at have set en startende med andet en DT, men har selvfølgelig heller ikke set alle.

Forsat god dag til alle! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør en bil ved ens personlige mening?
Kommentér på:
Hvad gør en bil ved ens personlige mening?

Annonce