{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Vibrationer opstået. {{forumTopicSubject}}

Bilen startes, bakkes ud og køres i. Ud af en glat villavej er der ikke rigtig noget, ikke som sådan. Men finder man et lidt mere ujævn vej og giver den lidt acceleration, og efter det lader den falde i omdrejninger, vil man kunne mærke nogle vibrationer / rystelser. Jeg mistænker det eventuelt kan være udstødningen som kan røre bagbroen eller karossen. Hvad skulle det ellers kunne være? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vibrationer opstået.
  • #1   25. feb 2014 Mellemgasfordeleren!

    En god start ville være at nævne hvilken bil det er smiley


  • #2   25. feb 2014 Kan nævne at det er sket efter at bunden er stødt mod noget smiley

  • #3   25. feb 2014 Så kunne det godt være at udstødningen er hoppet af et udstødningsophæng og derved rasler rundt. Det kan være nogle af alle de varmeskjolde neden under. Det kan være mange ting.

    Find ud af om i kan få den pågældende bil på en lift, og så igang med en rasle-tjekker (hammer)


  • #4   25. feb 2014 Husker jeg rigtigt er der en stor garage lige ved siden af dem jeg tog kortet hos. Der var en grav man kunne gå ned i og kigge ud på bunden af bilen. Er da forsøg og spørge om den kan være til låns i et par minutters tid smiley

    Jeg tænker at det næsten ikke kan være andet. Den fik nyt udstødningssystem inden sidste syn, men om det er selvgjort eller gjort af mekaniker kan jeg ikke vide, så det skal i hvert fald tjekkes smiley


  • #5   25. feb 2014 Jeg havde på en gammel polo oplevet at det var den bro midt under bilen der gik mod gearstangen, det larmede og rystede helt tosset, så hav eventuelt den i mente smiley

  • #6   25. feb 2014 En gammel polo er vel ikke så anderledes i bunden som så mange andre biler, så hvis det skulle være problemet, hvordan lyder løsningen på problemet så? smiley

  • #7   25. feb 2014 Biler kan være lavet MEGET forskellig. Det er lidt forskellig om det er en gammel mini fra 60'erne eller en ny Mercedes S-klasse....

  • #8   26. feb 2014 Vi rettede den ud med et koben, den rørte næsten ikke, og alligevel lød det som om bilen skulle dø mellem mine hænder..
    Ikke sagt det er problemet, men et forslag til det smiley


Kommentér på:
Vibrationer opstået.

Annonce