{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Bil med meget mørk tonede ruder.. {{forumTopicSubject}}

Er der et sted i Århus hvor man kan prøve at sidde i en bil med mørk tonede ruder..
Jeg har altid sagt til mig selv at jeg skal aldrig have mørk tonede ruder for man ser vel ikke særlig godt igennem det ?
Men har nu købt mig en bil hvor jeg har set andre køre med det og det ser mega fedt ud smiley
Men inden jeg får det gjort vil jeg gerne lige prøve at sidde i en bil med mørk tonede ruder for at se om det er noget jeg virkelig vil smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil med meget mørk tonede ruder..
  • #1   14. jul 2014 prøv at kør med solbriller når det er mørkt

  • #3   14. jul 2014 har i min audi tonede ruder fra fabrikken foran, bagi kan man ikke se ind i bilen, så mørke er de...

    og jeg vil sige at det gør en ret stor forskel her om sommeren rent varme mæssigt.
    De holder altså bilen meget køligere og det er absolut mere komfortabelt at køre med, og jeg kan stadig sagtens se noget ud af dem...

    så, jo du bør overveje det (og ja så er det jo pænt)

    for mig er det ikke et problem i mørke.


  • #4   14. jul 2014 Det er utroligt rart at have i bilen, da man til dels ikke kan se ind i bilen og samtidig tager det en del af solen så der ikke bliver så varmt i bilen. Eneste gang jeg har oplevet det har været svært at se ud er hvis man har været indenfor i et meget oplyst rum og dine øjne har vænnet sig til lyset og så skal direkte ud i bilen en mørk aften og skal bakke den ud. I det tilfælde kan det være svært at bakke ud, men det er blot til dine øjne har vænnet sig til mørket, og så er der ingen forskel. Det er den eneste ulempe jeg kan sige om tonede ruder.

  • #5   14. jul 2014 jeg har en såkaldt 5% film i min passat, og jeg har absolut ingen problem med at orientere mig med dem i når jeg kører om natten.... selv cykelister kan jeg se, lige på nær når de ikke har lys på..

    men det handler jo om at man lige laver overblikket når man går hen til sin bil og skla bakke ud, og så bruger du ellers bare dine spejle, sværere er det sgu ikke

    folk de tuder helt vildt over at de ikke kan se noget ud af deres tonede ruder..........

    så prøv at kør lastbil, eller en stor kassevogn, der er du NØDT til at bruge dine spejle.... så få dem indstillet


  • #6   14. jul 2014 Du kan sgu da ikke sammenligne tonede ruder med at køre med solbriller om natten..

  • #9   14. jul 2014 Kasper E

    det kan du da se jeg kan smiley


Kommentér på:
Bil med meget mørk tonede ruder..

Annonce