{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.969 visninger | Oprettet:

Erstatning af jakke? {{forumTopicSubject}}

Var i byen i Lørdags hvor jeg glemte min jakke. Fandt dog mit garderobenummer i min bukselomme, så naturligvis skal den da hentes. Kontaktede dem igår og fortalte om de ikke kunne lade den ligge derinde, så jeg kom efter den i weekenden når jeg alligevel skal derind igen. Men fik svar om at de ikke lige kunne lokalisere min ralph lauren jakke (har altså ikke været helt billig) så naturligvis skal den da bare findes, så jeg kan få den tilbage igen.

Er de erstatningspligtige hvis den er forsvundet eller givet ud til en anden?

Jeg har fortalt ca hvad tidspunkt jeg kom derind, da jeg samme nat sendte en sms til en kammerat, hvori der stod at jeg var ved stedet om 20 sekunder, hvor jeg kun lige manglede 40-50 meter. (01:16 sendte jeg den sms) og eventuelt overvågning ville vel også kunne fortælle at den blev indleveret, og hvem den eventuelt blev udleveret til, hvis det altså er sket.

Blev bedt om og sende den en mail, da de umiddelbart ikke lige kunne finde den.

Har tidligere været på et andet diskotek, hvor der stod ved garderoben at de kun erstattede jakker op til 1000 kr.
Om der står noget lignende ved dette sted, er ikke noget som jeg umiddelbart lige husker noget om.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erstatning af jakke?
Kommentér på:
Erstatning af jakke?

Annonce