{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.005 visninger | Oprettet:

Ny mobil. hvad ville i vælge? {{forumTopicSubject}}

skal ud og have købt ny mobil og kan ikke rigtig bestemme mig for hvad jeg skal vælge, så ville lige høre hvad i ville vælge hvis i skulle ud og have ny idag?

Eller kommer der noget spændene man bør vente på?

Skal siges jeg selv kun har haft android og egentlig er ret glad for det.. havde selv kigget på den nye m8, men syntes sku skærmene er så store idag, og vælger man mini udgaven, er den ikke lige så kraftig... syntes sku det er svært med det store marked der er idag...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil. hvad ville i vælge?
  • #1   26. aug 2014 Xperia Z2

  • #2   26. aug 2014 Skal det være billigt - Motorola Moto G

    God pris, 5" størrelse - Nexus 5

    Stor størrelse, vanvittig lav pris, dog med ventetid - Oneplus One


  • #3   26. aug 2014 Nokia 3310 eller motorola 7500 international med ekstra batteri

  • #4   26. aug 2014 Jeg har en Galaxy S5, jeg er meget glad for! Den er super.

    Skulle jeg vælge i dag, ville jeg også se på LG G3 og One+ One. De var ikke fremme, da jeg købte min.

    Der var nogle ting ved One M8, jeg irriterede mig over, som gjorde, at jeg ikke valgte den i sidste ende. Det var ellers eneste værdige alternativ i april, hvor jeg købte min S5.


  • #5   26. aug 2014 Personligt ville jeg vente og se hvad apple kommer med...

    Men hvis du er en Android-mand, så kan jeg klart anbefale Nexus 5. Det er virkelig en fed telefon til en rigtig god pris. Jeg fik den vist til 2500 kr - og den løber altså i cirkler rundt om iPhones, der koster det dobbelte.

    Det er en kongetelefon og for en gangs skyld til en pris jeg synes er rimelig.


  • #6   26. aug 2014 Elsker min m8 .
    Personligt synes jeg det er en mere helstøbt telefon end f.eks Samsungs . Samsungs telefoner har stadig alt for mange ligegyldige gadgets man aldrig kommer til at bruge . Og så er byggekvaliteten i m8 bare super lækker . Men den er også lidt dyr .
    Apple vil jeg personligt aldrig overveje. Men får simpelthen for lidt for pengene .


  • #7   26. aug 2014 iPhone 6 når den kommer her snart smiley

  • #8   26. aug 2014 HTC One M8 Dual Sim, da det bare er smart smiley

  • #9   26. aug 2014 Nokia's Lumia serie synes jeg er rigtig gode telefoner. Windows phone er, efter min mening, det bedste styresystem til mobiler på nuværende.

  • #10   26. aug 2014 Jeg er enig med Nicolai M i alle udsagn. Det, der gjorde udfaldet for mig, var dog mængden af "spildplads" på fronten på M8. Der, hvor Home-knappen sad på den gamle One, er der nu intet på en M8, da knapperne er integreret i skærmen. Der er bare en sort linje med et HTC-logo nu - hvis jeg ikke husker galt. Jeg synes, det er tåbeligt at lave sådan et stykke spildplads på en i forvejen stor telefon. Telefonen kunne være lavet en del mindre uden reduktion af skærmstørrelsen.

    Der er sikkert mange, der synes, det er dumt at forkaste en telefon på grund af så lidt. Jeg vil dog ikke have en telefon, jeg irriterer mig over dagligt. Og så må vi jo sige, at M8 og S5 ligger meget tæt op af hinanden for så vidt angår de i min optik <i>vigtige</i> parametre. Hardwaren er meget sammenlignelig i de to modeller.


  • #11   26. aug 2014 Køb en helt ny brugt HTC One M8 smiley

    Jeg har ikke fortrudt at jeg købte min i hvert fald.. Batterilevetiden er bare super, og du skal ikke være så bange for at den går i stykker, for den kan sagtens holde til at lande i en vandpyt, og desuden klarer den sig bedst i diverse "crash tests" smiley

    Se her (spol hen til 4m 59sek): http://youtu.be/-fzr7ULAiEk?t=4m59s


  • #12   26. aug 2014 Jeg er super glad for min Nokia Lumia 930, jeg har endnu ikke fundet nogle mangler ved den, selvom den kører Windows Phone 8.1
    Indtil videre virker alt, og den er ganske kvik til alt jeg byder den.

    Der er måske ikke så mange Apps som til iOS, men der er rigeligt til mig, og jeg synes personligt det er nemmere og bedre smiley


  • #13   26. aug 2014 Bay, enig i spild pladsen er lidt træls . HTC udtaler selv der ligger noget vigtigt hardware under der som gør de ikke kan ændre det. Der var ingen Home knap der på den gamle one , der var bare et logo man ikke kunne trykke på. har den nemlig selv . :b
    Et andet plus for mig er Sense flåden er super enkel ift touchwiz


  • #15   26. aug 2014 Jo, på den gamle var der altså knapper på linjen - ganske vist ikke i midten, som jeg huskede det, men på begge sider af logoet:

    http://www.yourgadgetguide.net/wp-content/uploads/2013/08/htc-one_cyanogenmod.jpg

    Jeg kan personligt bedre lidt Touchwiz, men det handler nok også om tilvænning og om, hvad den enkelte bruger gerne vil med sin telefon. Det er jo under alle omstændigheder tæt løb. Min kone har en HTC med Sense - og det fungerer også fint.


  • #16   26. aug 2014 Jeg ville personligt vente på iphone 6, det bliver 100 en super lækker mobil, har selv kun en iphone 4s men den spiller stadig 100..

  • #18   26. aug 2014 Det er jo hvad man er til @xXx Jeg havde en android for 3 år siden, og har siden der prøvet det et par gange, jeg kan bare slet ikke sammen med det styresystem.
    Iphone er logisk bygget op, og der er meget sjældent noget galt. Min 4s bliver 3 år til december, og har ikke planer om at skifte den forløbigt.. Min mor har lige købt en 5's, ja den minder meget om alle andre iphones, fordi det er en opskrift som bare virker!

    Mener også at have læst, at iphone 6 kommer med safirglas, det lyder jo også meget spændende..


  • #19   26. aug 2014 Det er en endeløs diskussion med Android vs iOS. Hvis manden gerne vil have Android, er der ikke meget idé i at anbefale en iPhone.

  • #20   26. aug 2014 @bay det er rigtigt, men han beder om forslag derfor nævner jeg Iphone. Men det er smag og behag.

  • #21   26. aug 2014 Personligt sammenligner jeg det at skifte fra Android til iOS med at få en spændetrøje på. Det er alt for fastlåst. Jeg kunne ikke drømme om at skifte. Det har intet med prisen at gøre - jeg ville heller ikke skifte, selv om en iPhone kostede 3.000 kr.

  • #22   26. aug 2014 Forstår ikke hvorfor folk brokker sig overfriheden i en Iphone. Synes aldrig at min har stoppet eller bundet mig i noget i de 3 år jeg har haft min.

  • #23   26. aug 2014 Markus S

    Det kommer jo også meget an på hvor avanceret en bruger man er smiley


  • #24   26. aug 2014 Godt spotten Carsten smiley

    Men en iphone er for dem som vil have en mobil som bare spiller og har en nogenlunde normalt forbrug..


  • #25   26. aug 2014 *Eller små teenage piger som vil spille smarte

  • #27   26. aug 2014 .


    profilbillede
  • #28   26. aug 2014 Det er fordi du har en iPhone . Der er jævnligt små detaljer hvor jeg snakker med min kammerater og siger. jamen så gør man jo bare det der eller det der. hvorefter de siger. Det kan man ikke på iPhone ..

    Bay alt under Sense 5-6 kan ikke rigtig sammenlignes med det nye .
    Jeg synes Samsung er for flashy , lidt ligesom når tv står i dynamisk mode i butikken med pangfarver osv .
    Z2 er også en fed mobil . Eller LG g3


  • #29   26. aug 2014 Kvaliteten når du holder på mobilen, den føles ikke billig som samsung s4 eller hvad de nu hedder!
    Kan godt være de er lidt forældet men det mærker JEG ikke som forbruger og det er det vigtigeste for mig..

    Tjah det kan godt passe Nicolai, men så længe det ikke rammer mig er jeg sgu ligeglad :))


  • #30   26. aug 2014 Tag en simpel ting som tastatur og ordbog. Det er elendigt.

    Det kan også være, det er elendigt på en Galaxy S5 - det indrømmer jeg gerne. Men hvad gør man så? Man downloader et nyt tastatur. Det er bare én af de mange ting, man er fastlåst i, når man vælger iOS.

    Jeg skal ikke gøre mig til dommer over, hvad der er bedst. Men det er derfor, JEG ikke gider det smiley


  • #31   26. aug 2014 Jeg føler ikke tasteturet er dårligt, man skal vende sig til alt jo?
    Men fedt nok man kan hente en masse forskellige ting ned, men jeg ville aldrig nogensinde få det brugt.


  • #32   26. aug 2014 Det er utroligt dårligt <i>i forhold til</i>, hvad der ellers er på markedet. Det lægger du nok ikke mærke til, fordi du har vænnet dig til alt det, der ellers er ret irriterende ved det. Har du fx først prøvet SwiftKey, vil du give mig ret. Det har langt bedre ordbog, bedre forudsigelser, mere tilgængelige funktioner osv.

  • #33   26. aug 2014 Man kan da også hente et andet tastatur til iPhone smiley

  • #34   26. aug 2014 Det er meget muligt. Jeg har ikke fundet en metode til det. Men som jeg skrev, er det også bare én situation ud af mange, jeg føler, jeg er låst fast i.

  • #35   26. aug 2014 Jeg stod og skulle vælge mellem Xperia z2 og LG g3. Jeg endte med en z2 da den er vandtæt ( det er blevet testet) og batteriet er kraftigere end i LG g3 på trods af at g3 har en mere strømslugende skærm.. Mit valg er bestemt ikke blevet fortudt

  • #36   26. aug 2014 Hvordan er Sony's telefoner? Kæresten har en Xperia Go som er virkelig skod. Dårlig skærm, langsomt styresystem og den gør ofte ikke som den bliver bedt om.

  • #37   26. aug 2014 og hvis din telefon skal have en følelse af kvalitet i hånden. så tag lige en 5 s og bagefter en one m8 eller lg g3.. det er altså klasser over! tidligere var problemet for android buggekvaliteten ikke var ok men det er de virkelig kommet efter!

    men mit råd. tag ud i butikkerne. prøv de forskellige telefoner. og et lille hint, ser du youtube videoer så prøv lige de indbyggede højtalere også.. hvis sidstnævnte betyder noget for dig er der reelt kun en telefon du vil have smiley


  • #38   26. aug 2014 epmats de fleste nye mobiler i dag er testet vandtætte, det er bare ikke alle producenter der reklamerer med det smiley
    https://www.youtube.com/watch?v=lhwvXTVQoPM


  • #39   26. aug 2014 Nokia har nu også en ret god kvalitet, specielt Nokia Lumia 930, er jeg meget glad for smiley

  • #40   26. aug 2014 Nicolai.. Ja men de er ikke testet med det... Der var en historei radioen sidst med en Xperia der blev fundet 6 uger efter 6 uger på 10 meters dybde... Den skulle bare opladestander

  • #41   26. aug 2014 Har HTC One M8, der har ikke været noget med den, fik den lige da den udkom.
    Bruger den med dot view cover, der gør den endnu mere smartere, kan klart anbefales smiley


  • #42   26. aug 2014 Jeg har haft Nokia 820, Nokia 1020, Huawei P6 og min nuværende Samsung Galaxy Note 3 i det sidste halve år.

    Nokia er ret godt synes jeg, men Samsung er bare bedre og har virkelig mange muligheder for instillinger mm.

    Bare lov mig ikke at købe sådan en Huawei. Det er da godt nok en skod telefon af rang!


  • #43   27. aug 2014 Som Jannik C siger, er sonys version af android langsomt, samt de er virkelig langsomme om at opdatere.. Det samme syntes jeg om samsung, ved ikke med opdateringer, men det er langsomt.

    Hvis du vil have android der bare flyver derud af, skal du have en htc one m8, eller en anden android telefon der er så tæt på standard android som muligt, nexus feks. tror også lg er ret standard android?


  • #44   27. aug 2014 Det er korrekt . De billige Samsung modeller og ældre modeller er langsomme . Men s4-s5 er sgu hurtige !
    Sense er langt fra std Android men man bemærker det bare ikke så meget da den arbejder meget i baggrunden . LG har jeg ingen erfaringer med


  • #45   27. aug 2014 Hvis du er til store mobiler, så tjek lige oneplus one ud smiley bedre specs end s5'eren (dog ikke vandtæt men hvad fanden)...
    ikke nogen lorte programmer så som touch wiz osv, som man ikke kan komme af med igen... cyanogen mod er vejen frem

    2500 bobs, hvor meget koster en samsung s5? LG ?


  • #46   27. aug 2014 Jeg gav 3.000 kr. for min S5. Den blev leveret med posten på udgivelsesdatoen. Så nogen enorm prisforskel kan man ikke påstå, der er smiley

    Men ingen tvivl om, at jeg ville have overvejet One+ One, hvis den havde været på markedet, da jeg købte ny telefon.


  • #47   27. aug 2014 Ja okay, det var ikke meget smiley er i hvert fald fint tilfreds med min One+ smiley

  • #48   27. aug 2014 Jeg syntes nu stadig S5'eren halter lidt.. Men jeg er virkelig også utålmodig hvad angår sådan noget.. Der skal bare være så lidt ventetid som muligt, som nærmest kun iphones kan leve op til, windows phones, og min htc one m8 smiley har ikke prøvet one+ one, men af hvad jeg har hørt og set på nettet virker den til at være ret hurtig også smiley

Kommentér på:
Ny mobil. hvad ville i vælge?

Annonce