{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket tlf selskab anbefaler i ?
  • #1   31. aug 2014 Jeg har haft callme siden de startede og synes deres dækning er elendig, Så jeg er igang med og skifte til telmore, Dem har jeg hørt en masse godt om + de har et abb der passer mig..

  • #2   31. aug 2014 Telmore skal jeg have. Har ikke fundet noget der vil få mig til at skifte endnu - det skulle da lige være data i udlandet til samme pris som hjemme...

  • #3   31. aug 2014 Jeg har 3. Dem har jeg haft i 9 år. Stadig tilfreds... Skal dog lige siges at jeg, de sidste 7 år, har boet i Sverige, hvilket afgjorde valgte for mig...

  • #4   31. aug 2014 er ganske tilfreds med telenor.. men igen, ligeså mange brugere der er herinde, ligeså mange meninger er der, både gode og dårlige om alle selvskaber..
    vil personligt fx ikke bruge telmore, da deres dækning er elendig her hvor jeg bor, og de køre på tdc's net så tdc skal jeg heller aldrig ha..


  • #5   31. aug 2014 Jeg har haft Call Me i over et år nu, og kan ikke forstå jeg ikke har skiftet noget før.

    Jeg har kanon dækning mange steder, hvor TDC før ikke kunne give mig dækning overhovedet... Og så har jeg altid fået god service ved Call Me - og så er de billige


  • #6   31. aug 2014 Synes selv der er fin dækning med call me smiley

  • #7   31. aug 2014 Der er nemlig god dækning - hvorfor vil du skifte?

  • #9   31. aug 2014 Havde Telmore og har nu skiftet til Callme.

    Dækningen ved telmore var mildt sagt elendig, hvorimod callme har langt bedre dækning.

    Telmore, ikke igen.


  • #10   31. aug 2014 er også fint tilfreds med callme, ligger desværre udenfor 4G dækning. men det går nok. har altid fået god behandling, også lidt særbehandling hehe.

  • #11   31. aug 2014 Skulle bare høre jeres meninger smiley Om hvad i har osv

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #12   31. aug 2014 Jeg har i igennem de sidste 5-6år haft telenor, men blev tilbudt et kanon tilbud fra callme, så det valgte jeg at have.. I ca 3dage, så flyttede jeg tilbage til telenor..
    Dækningen var elendig hos dem!
    Da jeg snakkede med telenor, så sagde de noget om, at callme kun lejer sig ind på nogen af senderne.. Om det passer skal jeg ikke kunne sige, kan kun sige at dækningen var elendig!


  • #13   31. aug 2014 Har CBB og har haft dem i små 6 år og havde dem også i et par år da de lige startede op.

    Kan kun anbefales. eneste minus er at der ikke er 4G på deres mobile bredbånd.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #14   31. aug 2014 For alt i verden vil jeg fraråde dig Telenor.
    Alle jeg kender inklusiv mig selv har da aldrig haft andet end bøvl med det selskab.


  • #15   31. aug 2014 Har telia. Superb dækning i aalborg området med 4g over alt.

  • Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 3 Svar: 20
    #16   31. aug 2014 Jeg har Telia, skide god dækning.

  • #17   31. aug 2014 Telenor/Telia nettet er klart det bedste. Og lidt endnu til Telenors fordel. Efter sammenlægning af deres net på 3G og 4G sidste sommer, så er der ingen der når dem til sokkeholderne hvad dækning angår. Men igen. Der er også steder de ikke dækker specielt godt. Hvis du bor i en større by og kun færdes der, er det lige meget om det er Telia eller Telenor. Men hvis du bevæger dig på landet er Telenors 2G dækning stadig lidt bedre end Telias, da de ikke lagt sammen på 2G endnu.

  • #18   31. aug 2014 Men klart pris og kundeservice er også rimeligt relevant.

  • #19   31. aug 2014 har lige fået tele nord i forgårs, en utrolig service jeg fik i butikken, til et ti tal
    da jeg ikke vidste en disse om de nye tlf"er, de lavet den som jeg ville have den, brugte ca 1/2 time på mig med et smil.. for 129 kr om md, fik jeg fri sms+mms
    5 timer tale, og 5 giga data, og en super god dækning.. mvh hc


  • #20   31. aug 2014 Har oister og er super godt tilfreds, kanon pris, og så har de fantastisk dækning da de bruger 3's net, og gratis roamer på tdc's når ikke der er dækning.

  • #21   31. aug 2014 Jeg har lige skiftet til telia, men tror jeg skifter over til cbb, grundet prisen..

    har mobilt bredbånd fra telia, og det spiller bare..


  • #22   31. aug 2014 Mht. Telenor skiftede jeg væk, da der er mange steder de ikke har 3g dækning heromkring. I øvrigt har jeg fri sms/mms 7 timers tale og 7gb data til 99kr

  • #23   31. aug 2014 Jeg har altid haft 3, og dækningen er ganske formidabel i de områder, jeg befinder mig (hovedsageligt Midt- og vestjylland, etc. Holstebro og Herning). 4G har jeg næsten over det hele, men om ikke andet er 3G også fint. På de små, øde landeveje rundt omkring ryger jeg på edge, men kan man forvente andet?

    3's service har heller aldrig skuffet her, på trods af at man har hørt mange andre historier om, at de ikke har styr på noget.


  • #24   31. aug 2014 Jeg har haf Bibob de sidste 5år.. De køre på Telenors net..

    Fantastisk billigt og fin dækning.


  • #25   31. aug 2014 Har haft Telmore siden 2001 og jeg klager ikke... Jeg har ikke kunnet finde nogle abn hos de andre udbydere der passer mig, og efter de kom med deres Telmore Play abn, blev det bare endnu bedre, da det giver adgang til HBO, TV2Play, Ekstra, Politiken, MinBio, C-More Play samt et par blade :o)

  • #26   31. aug 2014 Telmore og INTET andet.

    Har virket for mig upåklageligt.


  • #27   31. aug 2014 Telia og telenor er klart det bedste, de har i dag samme netværk og det røvpuler TDC's netværk smiley

    Havde callme før og har nu telenor, det er samme dækning da callme kører over telia's net, som nu også er telenor's net. Men har lidt bedre signal, da telenor og Telias kunder kommer før alle underselvskaberne.

    Jeg er glad for mit telenor og har også haft telia. Ville aldrig gå fra deres netværk igen (det er sket for nylig, og det var dumt).


  • #28   31. aug 2014 Skal siges da jeg for nylig skiftede til fullrate som er TDC's netværk (gik fra callme til fullrate, så til telenor) tabte jeg hele mit signal. Oplevede næsten aldrig 3G, og værst af alt ikke derhjemme.

    Så bare tjek salskaberne, de skal kører på telia eller telenor. Det kan man finde et sted på selvskabernes hjemmeside smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #29   31. aug 2014 Black Light og du har tjekket hele Danmark med en modtager for 3G net ?
    Har aldrig haft dårligere dækning end jeg havde med Telenor.


  • Sebastian J
    Sebastian J Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Biler: 2 Svar: 94
    #30   31. aug 2014 Jeg skiftede fra Onfone da det blev en del af Yousee, istedet valgte jeg BiBoB. Valget stod og faldt imellem Telia, eller BiBoB.

    Prisen var dog mest fordelagtig ved BiBoB, da jeg kræver at jeg også har fri musik med i abonnementet. Hvad angår dækning så bruger BiBoB, Telia og Telenors netværk.


  • #31   31. aug 2014 Har Telenor og har haft det i rigtig mange år nu. Det dur sku. Jeg har ingen bøvl eller noget, og er også fint tilfreds med at gi 109 kr. For 20 timers tale, fri SMS og mms og 3 GB data.


  • #32   31. aug 2014 Har 3. Er meget i Sverige, og der er en en fordel at priserne er som i Danmark.

    De har måske ikke den bedste dækning, men overordnet set, så er jeg rigtig tilfreds med dem. Hører aldrig nogensinde fra dem, tingene fungerer altid og de er rigtig flittige med info, hvis der ændres noget eller der kommer nyt til.

    Callme er noget arveligt lort. Snyd og bedrag, og så ringede der en sælger næsten en gang om ugen, fordi han lige fik en lys idé.


  • #33   4. sep 2014 Telia, Telenor og ja Call Me fordi de kører på telias netværk smiley

  • #34   4. sep 2014 Ja eller Telenors:-) netværket hedder TT networks og er et joint venture mellem Telia og Telenor

  • #35   6. sep 2014 Aldrig telenor ............har callme og yderst tilfreds da jeg skulle vælge sidst bestilte jeg taletidskort fra de forskellige udbyder for at finde bedst dækning da jeg bor i et område med dårlig dækning

  • #36   7. sep 2014 Har du dækning med Call me men ikke med Telenor?

  • #37   7. sep 2014 Engang 3 kunde, altid 3 kunde. Fantastisk dækning, god service, regningen er den pris der står når du opretter det, eller nej regningen faldt faktisk 100,- om måneden :-).

    Cbb er også godt, havde det på et tidspunkt i 2 år, plus de kører på 3's net.

    Telenor og Tdc syntes jeg ikke regningen er hvad de lover, der kommer nemt nogle hundrede kroner oveni som de ikke kan forklarer. smiley

    -Thomas


  • #38   7. sep 2014 Cbb kører på Telenors net:-) (Telenor ejer CBB)

  • #39   7. sep 2014 Så har det sku ændret sig, da jeg havde det for nogle år siden stod der operatør cbb undernætværk eller sådan noget fis.. 3 smiley

  • #40   7. sep 2014 Zenji har absurd god kundeservice, og sender gaver i ny og næ. Plus man får gavekort hver måned. Men de kører på 3's net som ikke er specielt imponerende. Synes dog dækningen er i bedring pt.

  • #41   7. sep 2014 CBB har aldrig brugt andet end Telenor. Trust me. http://da.m.wikipedia.org/wiki/CBB_Mobil


  • #42   7. sep 2014 Så har jeg vel forvækslet det med noget andet smiley

  • #43   7. sep 2014 Har haft 3 og der bliver jeg ALDRIG kunde hos mere. Er du gal en ringe dækning.

  • #44   7. sep 2014 #36
    Telia og telenor har jo ikke altid været sammen smiley

    Jeg har også før oplevet dårlig dækning ved den ene, men efter de slog sig sammen og satte ekstra master op, er det bare blevet kanon smiley


  • #45   7. sep 2014 Nope. Det gik igang i april 2013 og er knap færdigt.

  • #46   7. sep 2014 Det er jo det. Da jeg boede hjemme var der ikke dækning med telenor.. Nu står der så en mast 50 m derfra, som telenor satte op sidste år.

    Så dækningen ændre sig hele tiden, men telenor og telia har sku det bedste som det er idag smiley


Kommentér på:
Hvilket tlf selskab anbefaler i ?

Annonce