{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DBA - Express bilsalg
  • #1   30. sep 2014 Sæt den 1000 kr ned istedet, det har størrer effekt smiley

  • #2   30. sep 2014 Satte min gamle Golf 4 på det, den opnåede et højeste bud på 0 kr.

  • #3   30. sep 2014 Har googlet lidt på emnet, og jeg tror sgu de 2600kr er smidt ud af vinduet, hvis den pågældende forhandler mener at bilen har været beskrevet forkert vil de tvinge prisen yderligere ned = dårlig handel da de spekulerer i det.

    Ender nok med at jeg sætter prisen ned.



  • #4   30. sep 2014 Hvis det er BMWen du skal sælge så prøv at forhør Stelvio hvad de vil give, de plejer at give fine priser på klassiske biler fordi de har kontakterne til at sælge dem videre i i udlandet

  • #5   30. sep 2014 2002eren bliver i familien, skal have solgt min Skoda Octavia TDI. smiley
    Ellers tak for fiffet.


  • #6   30. sep 2014 Har kun prøvet autocom som er nærmest det samme. Brugte sygt meget tid på og udfylde det hele korrekt og skrive hver eneste lille ridse ned

    Da auktionen var slut var den budt op i 24000kr og havde sat en mindste pris på 50000kr så ringede der en smart fyr fra autocom og spurgte om jeg ville sælge for de 24000kr. Øh nej tak. Han brugte så et kvarters tid på og forsøge og fortælle mig at han jo altså kendte markedet og jeg aldrig ville få mere end 20 for den. Afviste stadig og tre dage efter solgte jeg den for 55000kr i privat ren handel.

    Det er fusk og svindel og har aldrig hørt om nogen der som såen har været tilfreds med det deres bil er blevet budt op i.


  • #7   30. sep 2014 Nick. Har selv nøjagtig samme erfaring med autocom, troede ikke dbas fungerede på samme måde

    Tak


  • #8   30. sep 2014 September har ikke været en fantastisk måned for bilsalget, men her i sidste uge begyndte der at være aktivitet omkring bilerne igen. Så tag det roligt, der skal nok komme nogen smiley

    - Alexander


  • #9   30. sep 2014 Prøvede også det samme som Nick A gjorde med Autocom, det er også noget jeg vil holde fingrene fra!

  • #10   30. sep 2014 Jeg køber ofte biler gennem både autocom og Xpress (forhandler) og gevinsten for dig er at du kommer af med den hurtigt, ikke prisen!

    Det giver jo sig selv at hvis forhandlere køber bilerne, så giver de jo ikke så meget for dem, da de skal tjene penge på dem. Den er dit kæreste eje men for køber er den blot en vare.

    Medmindre du har en helt speciel bil, så kan du evt. tjekke den på bilpriser.dk ved salg til forhandler, så har du en ide om hvad du får for den.

    Sætter du den på en af de sider, så HUSK at beskrive den ordentligt! Det er rigtigt at nogle forhandlere spekulerer i at presse prisen, men ellers så bliver prisen presset fordi man kommer ud og ser en bil der ikke er hvad man forventer! Det er meget irriterende at tage tværs over landet for at hente en bil og så se at der er ekstra udgifter på den for XXXX kr. i forhold til hvad der var beskrevet.


  • #11   30. sep 2014 Jeg har solgt 2 biler uden problemer på autocom.
    Købere prøvede ikke på nogen måde at presse prisen ned.
    Og fik faktisk priser jeg var tilfreds med. Havde haft begge biler til salg i en måneds tid uden nogle interesserede.
    Beskriv bilen ordentlig og hold fast i din mindstepris, Så kan jeg ikke rigtig se at du har noget at miste.


  • #12   30. sep 2014 Må i tænkeboks smiley

  • #13   30. sep 2014 Måske har jeg ikke lige fulgt med, men hvilken bil er det du vil sælge?

  • #14   30. sep 2014 Skoda Octavia, vil/må ikke linke til den her i Forum - politiet A.K.A BG lytter/læser måske med smiley

  • #15   30. sep 2014 Den kan formentlig ikke betale sig at sælge på autocom/Xpress. Den er absolut ikke en attraktiv bil for en forhandler.

    Du må væbne dig med tålmodighed og håbe der kommer en køber.


  • #16   30. sep 2014 Der skal nok dukke en køber oo, bilen er rigtig fin.
    Men ja, ikke just en forhandler -bil.


Kommentér på:
DBA - Express bilsalg

Annonce