{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

RedBull erstatning!? {{forumTopicSubject}}

http://www.bt.dk/udland/har-du-drukket-red-bull-i-de-seneste-12-aar-saa-har-du-krav-paa-erstatning

Det her er simpelthen et pragteksemplar af USA's rådne lovgivning og deres rådne borgere. Der er jo ingen - INGEN!!! - der har drukket en RedBull i den tro at der ville gro et sæt vinger ud af ryggen på dem! Det er et åbenlyst forsøg på at score hurtige og nemme penge, og manden slipper fandme afsted med det!?
Et eller andet sted i systemet, burde der være en indstands der sagde: "Hov, holdt, stop, stands! Tror du virkelig at denne koffein- og sukkerdrik kan give dig vinger? Så har vi en hvid langærmet trøje med spænder på ryggen til dig!"
Og lur mig om ikke at den liste nok skal blive fyldt, så folk kan få deres skide 10 dollars.

Det land bliver sgu mere og mere smagløst!


Phheeeww, det hjalp at få lukket gallen ud. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RedBull erstatning!?
  • #1   9. okt 2014 Jeg tror de har tænkt på hvor meget markedsføring man kan købe for 13 millioner dollars - og det her var klart den metode med best value for pengene...

  • #2   9. okt 2014 Amerikanerne kender åbenbart ikke til begrebet: "Overført betydning", som "Red Bull giver vinger" hentyder til.

    Fucktards..


  • #3   9. okt 2014 Tror også jeg vil sagsøge house of prince for ikke at have fået lungekræft som de skriver på deres pakker...

  • #4   9. okt 2014 Inden du begynder at nedgøre USA's lovgivning alt for meget, så bemærk lige, at firmaet ikke er dømt til at betale pengene - de har indgået et frivilligt forlig, sandsynligvis som et markedsføringsstunt.

    Jeg kan ikke forestille mig, at sagsøger ville have fået medhold i sagen. <i>Så</i> er det en grotesk lovgivning. Men før en retslig afgørelse kan man jo ikke klandre loven smiley


  • #5   9. okt 2014 Men med de mange sager der har været, er det på ingen måde umuligt at firmaet ville være blevet dømt, og så havde erstatningen sandsynligvis været langt højere.

  • #6   9. okt 2014 Bay
    Du har nok ret... Hidsede mig måske lidt for hurtigt op. Og så alligevel... Fordi det er jo sådan derovre og alle ved det. Det er jo derfor man ser advarsler for de mest åbenlyse ting, fordi folk er villige til at sagsøge for hvad som helst, hvis de kan finde det mindste smuthul.
    Hvis du spørger en amerikansk entreprenør, hvorfor han stiller krav til sine ansatte om at bære hjelm, så vil hans svar være at det er for at undgå sagsmål. Sikkerheden kommer i anden række. Og sådan er det hele vejen igennem...


  • #7   9. okt 2014 Jannik C
    Der er ikke ret mange af sådan nogle sager, der ender med dom i USA. Det er typisk forlig, der indgås, fordi selskaberne ikke har råd til at tabe - selv om sandsynligheden er lille. Så indgår man forlig som en slags forsikringspræmie.

    Det er så ikke godt at have sådan en kultur, hvor man sagsøger, fordi man ved, der sandsynligvis indgås et forlig til éns fordel. Det giver nogle ganske uhensigtsmæssige incitamenter.


  • #8   9. okt 2014 Hvis man straffede dumhed så ville alle amerikanere rende rundt med en plettet straffeattest, hvis man samtidig straffede fede mennesker så ville alle amerikanere være dybt kriminelle.

  • #9   9. okt 2014 Det er bare et marketing stunt, se al den omtale Redbull får nu. Plus de mennesker der hellere vil have redbull produkter for $15 istedet for $10, og jeg går ud fra at de produkter er t-shirts og sådan noget man kan tage på og være en omvandrene reklame.

  • #10   9. okt 2014 MERICA FUCK YA!

  • #11   9. okt 2014 Inden vi lige lukker en masse had ud mod Americanere, så synes jeg lige vi skal have er par ting på plads først smiley

    Nu er jeg så heldig, og jeg selv bor i det nordlige USA (Minnesota), og nej, ikke alle Americanere er fede. Her hvor jeg går i skole, går der 500 elever, og cirka 20-30 personer er det man kan kalde overvægtig smiley
    Nu har jeg selv spurgt hvad mine venner synes om den her Redbull sag, og de siger alle sammen det er dybt latterligt, og at man godt bruge tænke selv.

    Så, guys, kold vand i blodet. De personer som sagsøger, er ofte folk som er virkelig dumme, stor pengenød eller kan se en mulighed for at score et par millioner hurtigt. smiley

    Men husk på, vi er ikke bedre smiley For et stykke tid siden, var der en dansker der sagsøgte et tobak firma, fordi han havde fået lunge kræft efter 12 års rygning, af deres smøgere - han tabte selvfølgelig smiley



  • #12   9. okt 2014 Dét jeg er rystet over er, at manden overhovedet kan stille op og sige noget som tydeligvis er et forsøg på hurtige penge og slippe afsted med det. Alle er jo klar over det, selv den gængse amerikaner.

    Det er jo så meget længere ude end kæledyr i mikrobølgeovnen eller brændsår fra McD-kaffe, at det virkelig kræver indlæggelse på den lukkede hvis han virkelig tror på det.
    Land of opportunities - Ja, og moralens ødemark!


  • #13   9. okt 2014 #11
    Jeg gætter på at du selv er fed, og de 20-30 stykker ud af 500 er så dem der er 300+ kg smiley

    Størstedelen af dem synes jo i virkeligheden også at det er superfedt at man lige kan tage nogen i retten hvis man lige mangler penge til en fedtsugning eller lignende.


  • #14   9. okt 2014 Pind - 190 cm høj og veje 70 kg - er tynd som en pind smiley

    Og nej, det er ikke 300 kg+ smiley Tror ikke nogle vejer over 105 kg smiley


  • #15   9. okt 2014 smiley
    Det er et særtilfælde så smiley


Kommentér på:
RedBull erstatning!?

Annonce