{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Sådanne nogle (/&%¤#"#¤%&&%¤#" unger!!!! {{forumTopicSubject}}

smiley >:( smiley >:( smiley >:( smiley >:( smiley >:( smiley >:( smiley >:(
http://ekstrabladet.dk/112/article5260954.ece

De skulle bare have en regning fra ALLE i hele Danmark som er blevet forsinket pga. deres mangel på opmærksomhed!

Min dag blev i den grad spoleret grundet deres lille stunt med at få spærret en hovedåre gennem København af smiley >:( smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådanne nogle (/&%¤#"#¤%&&%¤#" unger!!!!
  • #1   23. okt 2014 Tag dig en Halls...

  • #2   23. okt 2014 Tror jeg skut hjælper.... smiley

    mistede både indtægt samt brugte en masse ekstra tid på at komme gennem byen.



  • Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

    Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #3   23. okt 2014 krimenelle lavalder skal flyttes fra 15 - 12.... vil de opføre sig som seje kriminelle skal de også behandles som dem.

  • #4   23. okt 2014 Slap af.

    Du klarer den nok.


  • #5   23. okt 2014 #4
    man kan da godt høre det ikke er dig som har mistet omkring 9 - 1.300 kr i omsætning pga. deres lille stunt, samt brugt lidt over 3 timer ekstra tid på at komme rundt i København.


  • #6   23. okt 2014 #5

    Nej det har jeg ikke, men har før mistet +25.000 kr på få min. i min virksomhed, på grund af idioter. Men sådan er verden pg man får ikke noget ud af at sidde og vræle over det på internettet.


  • #7   23. okt 2014 Så du synes ikke de skal bøde for alt det kaos og spild af ressourcer som de har været skyld i?

  • #8   23. okt 2014 Alle børn har lavet drengestreger, uden at tænke over konsekvenserne.. Det er ikke i orden, men det er stadig børn, vi snakker om.

  • #9   23. okt 2014 For 25-30 år siden kunne man kalde personer på 13 for børn, men det kan man sq ikke mere... Mange af dem der er helt nede fra de 7-8 år kan man begynde at kalde voksne. Især når man ser på noget af det de render rundt og laver.

  • #10   23. okt 2014 Man skulle straffe forældrene også, de har ansvaret til de bliver 18 år, jeg forestiller mig at en gang samfundstjeneste på børnenes skole vil have en god virkning, ikke så fedt for forældrene men slet ikke fedt for den horeunge hvis forældre renser skolens lokummer (i skoletiden selvfølgelig).

  • #11   23. okt 2014 Hold da op I er tåbelige at høre på.

    Så en knægt på 13 år skal betale ALLE omkostninger og tab i forbindelse med hans handling? Det er jo et to cifret million beløb. Hvad ville man få ud af det?


  • #12   23. okt 2014 Men husk at nu til dags skal der ikke så meget til at politiet og PET få mistanke, JEG tror at de tør heller ikke at tage chancen, hvis PET skulle skelne mellem alvor og sjov.

    Hvis de alligevel vidste at der blev talt om et attentat på rådhuspladsen, hvorfor så ikke gribe ind tidligere end selve dagen,??? hvorfor vente for at se om det kommer til at ske??? Jeg er 100% sikker på at politiet vidste i god tid, og istedet for at se nærmere på hvor samtalen var ført og kontakte de pågældende, så venter de...
    Jeg tror så mænd ikke på at det er sket, at to 13 årig har været skyld i det. Jeg tror (teori) at politiet og PET havde skujlte dagsordner, som de ikke vil have offentligheden skulle vide.

    Bare tænk om hvad man kunne have gjort for at undgår det ballede..
    især når det er to 13 årig drenge som har skrevet til hinanden i et offentligt rum (internettet).


  • #13   23. okt 2014 #11
    Nej selvfølgelig skal de ikke sidde med så stor en regning - den er vi jo alle bare med til at betale - men så må de ind og gøre rent på hele rådhuset eller noget andet i den stil så de kan lære at det gør man ikke igen.


    #12
    Det var på en chat at en havde læst det og så kontaktet politiet - og ja hellere køre en gang for meget end en gang for lidt


  • #14   23. okt 2014 Så det vil sige, (ret mig hvis jeg er gal på den), at jeg kan sagtens fortælle politiet og PET at Du Kim B sidder offentligt og skriver at der sker et attentat i kbh, nærmere rådhuspldsen og vil ske kl 15, og det er et forum hvor alle kan læse hvad der bliver skrevet...??

    Har de nævnt hvornår der blev talt om det, altså lidt mere detaljer på hvorfor politiet og pet tog det så alvorligt..?

    Der er noget der ikke giver mening... håber at du kan følge mig i det og se hvad det er der er gået galt.


  • #15   23. okt 2014 #13
    tror du at de lærer noget af og gøre rent på rådhuset? de tænker sikkert bare ''damn det var sjovt, det gør vi igen en anden gang''


  • #16   23. okt 2014 900-1300 kr i omsætning?

    Vorherre bevares..


  • #17   23. okt 2014 Ala A
    PET og politiet skal ikke komme alle beviser til offentligheden.
    bombe trusler eller andre ting i den dur bliver og skal tages alvorlig ligemeget hvor lille truslen så end er og eftersom bygningen er offentlig så bliver det jo undersøgt. det er vel normal procedure.


  • #18   23. okt 2014 @R M
    Jeg siger ikke at det er forkert at om hvor lille eller stor truslen nu kan være.

    Men prøver at sætte lidt stof til eftertanke.

    Har PET og politiet nævnt om hvor lang tid før de fik et tip om muligvis attentat..??
    -Kunne det her have været undgået noget før..??


  • #19   23. okt 2014 Ala A
    jamen er jo klart nok de skal undersøge en trussel inden de dukker op, f.eks hvor stor sandsynligheden er for at den er reel eller det er fis i en horn lygte..de har jo så ment det var reelt nok til og rykke ud som så ser ud til at det var to møg unger der kedede sig.
    i bund og grund bliver en trussel først og fremmest undersøgt for troværdighed, har hørt nogle gange at der kommer mange trusler hen over året som slet ikke ser dagens lys da de er blevet stemplet som utroværdige.


  • #20   23. okt 2014 #16
    tja når det er mellem 40 og 60 % af ens omsætning, så er det ikke så sjovt... men du kan da få mit kontonummer hvis du mener det ikke er noget at brokke sig over.

    man kan jo også lave udregningen pr. måned af 21 arbejdsdage som er gennemsnit.
    900 x 21 = 18.900 kr.
    1300 x 21 = 27.300 kr.

    og JA er klar over at det ikke er hver dag de laver telefonfis, men så kan man jo se hvad det giver på måneds basis.


  • #21   23. okt 2014 Går ikke ud fra du har fået en fartbøde før, for den suger hurtigere end dine 900-1300 kr omsættelse..

    Din omsætning er ikke det samme som indtjening, så slå nu kold vand i blodet.


  • #22   23. okt 2014 nej men for at skabe en indtjening kræver det at man har en omsætning - og med en lavere omsætning får man også en lavere indtjening og især når man begynder at regne ud på tidsforbrug som var højre til mindre omsætning.

    så nej vil ikke slå koldt vand i blodet over sådanne nedladende kommentar du præsterede i #16


  • #23   23. okt 2014 #22
    han har jo fat i noget, det er en dag det skete, det kunne være værre end som så. og tjener man penge så må man jo lære og leve med uforudsete bump på vejen smiley


  • #24   23. okt 2014 #23
    omsætningen kan jeg godt leve med at miste, det er sq mere de 3 timer jeg har brugt ekstra på at blive færdig - at man så skal til at finde henteløsning på unger osv. det er det der mest pisser mig af med sådanne "drengestreger"

    men at #16 så samtidig begynder at nedgøre at man mister omsætning, det kan jeg ikke bare lade gå mig forbi uden en kommentar


  • #25   23. okt 2014 "24
    han nedgør jo ikke den del at du mister penge, det er jo hvad der kan ske.. han mener dog bare du hidser dig for meget op over ''spildt mælk''


  • #26   23. okt 2014 Du kunne miste begge ben.. Så ville du ikke kunne gå på arbejde..

    Du får MASSERE af tid til at indhente det fortabte.. lad nu værre med at føle dig så ramt for pokker.


  • #27   23. okt 2014 #26 så er det jo heldig at jeg lever af at køre bil..... De kan jo bygges om så man kun har brug for armene smiley

  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 60
    #28   23. okt 2014 Er der endelig nogensinde sprunget en bombe, vor attentatmanden har ringet og sagt det ville ske?

  • #29   23. okt 2014 Så du ville brokke dig mindre over at miste to ben, end 1300 i omsætning smiley

  • #30   23. okt 2014 Hold nu op.. Fordi to 13årige skriver på arto at de har smidt en bombe på råhuspladsen, skal man jo ikke spærre den af..

    Hvor tit har børn ikke fundet på løgnihistorier igennem tiden.. Forskellen var at førhen blev de fortalt i fritteren.. nu er det på arto.. og der sidder vores paranoide PET og læser med, fordi vi har en masse utilpassede arabere der allerede som små unger, udvikler syge terrorist tendenser...

    Børn skal være børn.. og voksne PET folk skal være voksne nok til at skelne mellem pjat og trusler..


  • #31   23. okt 2014 #28
    ja da og jack bauer redder dagen smiley


  • #32   25. okt 2014 #28

    Præcis, det tænker jeg også altid, man ringer vel ikke inden....? Det er sgu altid falsk alarm.


  • #33   25. okt 2014 Tør øjnene og kom videre, du har lidt du skal have indhentet

  • Ulf B
    Ulf B Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 81 Svar: 213
    #34   25. okt 2014 Har ikke gidet at læse alle jeres indlæg.
    Men for fanden tag jer dog sammen............
    Hvis vi skal til at sende regninger til alle for det de...................
    Nej tag jer sammen for helvede!!!!!!


  • #35   25. okt 2014 "For 25-30 år siden kunne man kalde personer på 13 for børn"
    Den er sgu' god Kim, så da du SELV var 13 og lavede en masse dumme ting var du et barn, men det er de 13-årige ikke i dag!
    Måske er det bare dig der har glemt hvordan du var engang...



  • #36   25. okt 2014 #35
    da jeg var 13 gik jeg ikke rundt og lavede gaderøverier eller slog folk ned - ved ikke om du gjorde det da du var 13.

    jeg har kendskab til flere sager hvor unger på 8-10 år overfalder gamle mennesker i deres lejlighed for at stjæle deres arvestykker og pension - det gjorde børn på den alder sq ikke for 25-30 år siden.

    og YES SIR vi har alle lavet drengestreger da vi var mindre, men jeg har sq aldrig lavet et stunt bare i nærheden af dette som de 2 13'årige lavede...


  • #37   26. okt 2014 Tror du selv at de to 13-årige knægte forudså konsekvensen af hvad de gjorde?
    I dit andet eksempel med overfald begået af 8-10 årige, så kender jeg ikke selv til det, men der er det et andet system end retsvæsenet der griber ind (eller bør gribe ind?).


  • #38   26. okt 2014 Det er ikke sikkert at de 2 13 årige har tænkt over hvad der ville ske, men derfor bør de stadig have en form for straf, både for dem selv men også for at vise overfor andre at man ikke bare kan gøre sådanne noget ustraffet.

    dem der sender de helt små "i byen" har gennemtænkt hvad der vil ske hvis / når de bliver fanget..... ikke en skid nemlig.
    Har efterhånden set det en del gange at ungerne er hjemme igen efter 1 dags tid og fortsætter som om intet er hændt.


  • #39   27. okt 2014 Man kan sige at det er for nemt at få børn, for det er jo forældrene der ikke er voksne.
    Tvangssterilisation af belastede familier ville gavne samfundet og evolutionen, dumme mennesker avler dumme børn.


Kommentér på:
Sådanne nogle (/&%¤#"#¤%&&%¤#" unger!!!!

Annonce