{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nødhjælp til Syrien
  • #2   28. okt 2014 Vi skal bare have nogle landtropper derned og udradere de skide IS røvhuller.

    De tror de er så seje fordi de kan indtage byer som er forsvaret af almindelige mennesker uden militær midler.

    De skal have støtte i form af tropper!


  • #3   28. okt 2014 Hvis man bor i et islamisk land må man forvente fattigdom krig undertrykkelse.de har selv valgt deres ledere og ikke mindst tros retning.det stopper først den dag der bliver demokrati,så efter min mening spild af vores penge.

  • #4   28. okt 2014 Tommy h

    Du er lidt forkert på den.
    De har ikke valgt deres ledere, Det er ren tyrani .
    Men min holdning er at folk der ikke er vant til demokrati SKAL have en leder der er lidt hård, ellers fungere landet ikke.

    JT..

    Jeg synes det er helt fint de hjælper der ude. hvis ikke så ender europa med alle problemerne


  • #6   28. okt 2014 Hvad er det jeg ikke har forstået?

    Kurderene har da selv efterspurgt landtropper fra vesten?


  • #8   28. okt 2014 Sååååå vi skal bare lade dem udrydde hinanden dernede?

    Hmm.. jo jeg kan faktisk godt se ideen i det


  • #9   28. okt 2014 Afili8ed: Hvor ved du egentligt alle de ting fra, din visdom overrasker mig hver gang..

  • #12   28. okt 2014 Jeg holder stadig på at IS skal jordes, og de muslimer der gerne vil have hjælp fra vesten til at nedkæmpe radikale muslimer skal sq også have den hjælp, vi kan ikke bare vende ryggen til og lade som om det ikke er vores problem, for det bliver det!

  • #14   28. okt 2014 Man kan ik føre meget krig for 800 mil:)

  • #15   28. okt 2014 Jo jo--- men vi har jo et arbejde og familie der skal passes.. smiley

  • #16   28. okt 2014 Skulle Kurderne frasige sig hvad de har kæmpet for så længe? Grunden til at tyrkerne er tilbageholdende er jo at de ikke ønsker at udstyre kurderne med våben.

    Syrien har ikke bedt om hverken nødhjælp eller militær hjælp, det har Irak derimod.

    Det nytter intet med vestlige soldater på jorden, der er blødt så rigeligt i mellemøsten.
    Træning og specialstyrker læser fint opgaven hjulpet af fly. Syrerne skal støttes i Tyrkiet i flygtningelejrene.


  • #20   28. okt 2014 Det kan du da købe over 250.000 Kalashnikov

    De koster omkring 600$ pr. stk. smiley


  • #21   28. okt 2014 Neti
    lederen i syrien er folkevalgt,endda flere gange.og jeg er ikke forkert på den hvis du er islamist i en islamisk stat,er du dømt til elendighed og fattigdom.og nej jeg er bestemt ikke racist men afskyr alle former for religion.folk skulle tage og tro lidt på sig selv og ikke overlade det til en fiktiv person.vi kan vel alle blive enige om det er bevist at alle religioner er røver historier fra en tid hvor det var nemt at manipulere med mennesker.(Charles Darwin)evolution.


  • #24   28. okt 2014 Tommy H

    Jeg sagde "lidt" forkert på den.
    godt nok er mange velkendte Ledere (tyraner) valgt på papir men som regel er det vha snyd eller undertrykkelse.

    En anden ting jeg vil give dig helt ret i er at mennesket burde vælge at tro på sig selv til at starte med,
    Diverse Religioner har aldrig haft en ond hensigt, det er blevet brugt til at danne et civiliseret menneske, dog har nogle misbrugt det og vildledt mange til katastrofale følger.


  • #25   28. okt 2014 Jeg har læst det gamle testamente og tro mig der er ikke skyggen af civiliseret i den.det er klart det mest skræmmende og modbydelige jeg har læst og fatter ikke hvordan man har fået så mange til at tro på det.religion har været skyld i alt krig siden den første mand opgav at tro på sig selv.uanset om man er religiøs eller ej skal man læse det gamle testamente.

  • #27   29. okt 2014 Det var også bare en pointe om at når religion indgår i problemerne må de passe sig selv.men er det sygdom nød og sult er det efter min mening iorden at sende penge.

  • #28   2. nov 2014 Spild af penge. Vi skal sparre og sparre i lille Danmark, De ældre der har opbygget landet til det er får sku ikke meget hjælp når de får brug for det.
    Besparrelse på sunhedsvæsnet, skoler, handicappede og meget meget mere...

    Så nej vi har ikke råd til at hjælpe dem de må klare sig selv i Syrien vi har så rigeligt at bruge pengende på selv


  • #29   3. nov 2014 Hvis man bare kunne skrue tiden tilbage...

    Taliban fik støtte af USA fordi at kommunisterne var fjenden i Afghanistan..

    Saddam fik støtte af USA under Golf krigen..

    Adskillelige år senere gik det hele over gevind da WTC blev angrebet af en tidligere CIA mand... Bin Laden..

    Nu var det nok, Taliban var den nye fjende og skulle udryddes, og en forfærdelig mand som Saddam Hussein skulle fjernes fra magten, for han var djævlen selv.. i mellemtiden blev PKK og kurderne betragtet som terrorister.. Nu ville selv DF ønske Saddam Hussein tilbage da han kunne holde folket i skak.. og kurderne er nu verdens helte da man har fået en ny fælles fjende, nemlig IS..

    Nu mangler man bare at alliere sig med Taliban for at udrydde IS, da de heller ikke kan sammen, så nu er der en oplagt mulighed for at lave endnu mere revage..



  • #30   3. nov 2014 Mht Syrien og nødhjælp, så synes jeg det er helt fint.. vi har det godt i Danmark, og mangler ikke noget, (man kunne altid bruge en 5. eller 6. bil og et sommerhus) men i bund og grund har vi det suuuuper godt.. er stolt over at bo i et land som Danmark med hjerte af guld..

  • #33   3. nov 2014 Vi burde nu stadig skamme os over at sende de penge til Syrien. Håber personligt ikke at jeg lever så længe at jeg skal på plehjem.er bestemt ikke stolt af den måde de gamle bliver behandlet på føj. Men at hjælpe andre vi har så rigeligt at gøre i Danmark først.

    Arbejder som portør og alle de besparelser inden for sygehus kan mærkes det giver enorm travlhed, hvilket går udover den enkelte patient. Der er ikke tid til omsorg mere.

    Det var nok nærmere på tide at vi sender nogle af de fremmede retur til deres eget land.

    Jeg er stolt af Danmark's ytringsfrihed. Mig bekendt har Syrien brændt den danske Ambassade ned de hader os. Så hvorfor skal vi så hjælpe dem og hvorfor vil de herop så.


Kommentér på:
Nødhjælp til Syrien

Annonce