{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.216 visninger | Oprettet:

KÆRE BRUGER AF BG. {{forumTopicSubject}}


Godaften ædle bruger af Danmarks fineste og yderst begæret bilgalleri. I har muligvis, og forhåbentlig set mig et par gange herinde, i diverse tråde. Eftersom der valg herinde, og WuptiPede stiller op, så tænkte jeg hvad fanden og prøver lykken. Her er en lille bag historie, fra mit forløb på BG.

Med kærlighed for næsten alle bilmærker, tysk, Amerikansk, eller bare fransk, så er godkender jeg dem alle. Andre kender mig måske fra det meget populære og den virkelige gennemførte gruppe ”Julekalenderen, som jeg startede for ca. 2 år siden. Før det var jeg visepræsident på Babygalleri, hvor jeg lærte en masse erfaring, og det var ren hygge. Mange af de kendte fra DK4´s program ”De unge mødre”, havde jeg en god kontakt med, hvor jeg var med til at give råd, sammen med dem om siden. Der holdte jeg til i 2 år, hvor jeg sener hen blev overført til Scootergalleri, da de manglede en erfaren visepræsident, eftersom den gamle var skræmt væk, den starkels Benny.


-At komme fra Babygalleri til Scootergalleri, har faktisk lært mig utroligt meget. Så mange nok ved, så er Scootergalleri et meget hårdt miljø at være omkring i, og det er ikke alle typer som passe til, og det var tydeligt at se, da jeg startede på min plads derinde. Mange af brugerne er jo det man kan sige på en pæn måde, det man måske kan kalde for H.G studierne personer. Typer med Nike Shox, Northface jakker, og drømmen om en Sort BMW E39 med Xzound der fylder hele bagrummet. For at gøre en Lang historie kort, så lærte jeg mig at sætte mig ind i deres miljø, og dannede en rolle til mig selv. I 2008 prøvede jeg så Bilgalleri, som dengang var et meget dødt sted. Jeg prøvede lidt forskelligt, blandt andet at være med i den ”Hemmelige gruppe”, og var en del af BG´S Outlow´s Doktor klanen. Jeg kom ud i store kriminelle problemer på siden, som stadig må jeg leve med, til den dag i dag! Heldigvis var der to bruger herinde, som satte noget fornuftigt i mig. Der var MR. Trucker Benny, som man nærmest kunne kalde for min tilsynsværge, og ham man altid kunne skrive til, selv den dag hvor jorden gik under, Sir Brian O. I 2010 fik jeg titlen Detektiv, og havde det formål, at fjerne alle de uønskede bruger væk fra siden. Et job jeg passede meget godt til, hvis jeg selv skal sige det. Nok om min bag historie.

Jeg stiller op fordi, jeg syndes der skal større ændringer til, for at gøre Bilgalleri til DK´s bedste. Jeg er typen som ikke giver op, og arbejder hårdt for sagen. Jeg mener også at det er vigtigt at bevare, vores værdifulde værdier på siden, så det ikke er til at kende igen. Jeg går også ind for, at man må oprette så mange tråde som man vil, der er bare en begrænsning på 100 tråde om året dog. Skrider man over det, så skal man betale en lille BG afgift, som går til Striben i KBH, eller måske DHB. Jeg mener også, at her skal der være ytringsfrihed i forhold til min modkandidat, men tråde om politik skal nedsættes dristigt.

Noget andet jeg ikke bare mener, men er bevist på mange af de andre gallerier er, at Admin´s skal ikke være synderlige mere, og man skal kontakte erfæren BG bruger i stedet. Det skyldes at, admins gøre faktisk mange af vores bruger udtrykke, og det syndes jeg ikke er IORDEN! Vi er jo alle sammen blot mennesker, og ikke dyr som nogle Admins ser os til, og ja vil ikke bøje mig ned mere for dem!

Mobning på siden er også gået hen og blevet et problemer, og har endda fået flere beskeder fra bruger herinde. Jeg havde faktisk en, uden at nævne navne på herinde. Han følte sig mobbet, misbrugt, og udsat af de andre bruger herinde-og bare fordi han udvekslede sin krælighed over for amerikaner biler, og især Dodge Challenger HellCAT? Så spørg jeg jer, er det her en børnehave, eller har vi med voksne mennesker med at gøre??? Jeg ved godt, hvad jeg ville svare, og jeg ved hvad i tænker! Derfor vil jeg dedikere Dodge Challenger Hellcat for Bilgalleri´s officielle sponser bil. For at få penge til bilen, som ikke er en billig bil, er vi nødtaget til at finde de penge et sted. Derfor sætter vi VIP brugerne en smugle op, med ca. 70%, og nej, det kommer i ikke til at mærke.

En sidste ting, og den vigtige detalje er, at jeg vil dedikere en væg på forsiden af BG, som skal hede HALL OF FAME. En væg der omhandler om de store bruger, vi har mistede i gennem tiden. Bruger som Lord Casper S, og hans magtfulde blå Spark AMG. Som Casper ville havde sagt, da han kæmpede for nye rettigheder herinde”Hvad fanden skal jeg sige
Det var så fedt bare at være der
Der var madhold vi lavede altid
Kylling med kartofler og ærter
Og vi havde et fag der hed japansk keramik
Det var rigtigt fedt at lave askebægre
Med en fremmed teknik”
-Casper S-

Tak skal i havde og husk nu!
En Stemme på mig er ikke bare en stemme på dig, men en fremtid med bedre udsigter for dig!

-Detektiv Driver
LA.


Kommentarer på:  KÆRE BRUGER AF BG.
Kommentér på:
KÆRE BRUGER AF BG.

Annonce