{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.747 visninger | Oprettet:

Clarkson - Så var nok, nok... {{forumTopicSubject}}


http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/avis-top-gear-vaert-fyres-i-dag/5495638

http://www.telegraph.co.uk/news/celebritynews/11493270/Jeremy-Clarkson-to-be-sacked-by-the-BBC.html



Ja, så ser det ud til at det er endeligt slut med Jeremy Clarkson. Ser ikke Top Gear, men tror nu ikke de får stor succes uden ham. Dog en fair beslutning, det er jo en totalt uacceptabel opførsel. Og plat udtalelse med at lægge sag an. Det må vel siges at være brud på reglementet at udøve vold.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Clarkson - Så var nok, nok...
  • #1   25. mar 2015 Det er sgu okay. Hvis topgear ikke kan overleve uden ham, ellers ender serien med og blive lige som Horton sagaen?!.... Men han ville også have rigtigt godt af det hvis topgear kunne klare det uden ham...
    For det var noget med noget mad han ikke kunne få. Og så selv om han skabte sig åndsvag så nyttede det ikke noget. Det nyttede heller ikke noget da han så slog en pga af den mad han ikke fik..... Man slår bare ikke folk for så lidt!!!.

    Alt for mange penge og ingen respekt for andre mennesker, det er bare en dårlig kombi.



  • #2   25. mar 2015 May og Hammon er jo allerade arbejdsløse, de ville jo ikke forny deres kontrakter, uden Clarkson.

    Som sådan en seer magnet de er, mon ikke de dukker op ander steder, med et program.

    Hvad manden laver bag scenen, er jeg 200% ligeglad med, så længe han er fantastisk på scenen, og han er en af de meget få journalister der siger sin mening, som den skal siges, dem trænger vi til nogle flere af, i stedet for de konstant skal være så politisk korrekte.


  • #3   25. mar 2015 Man skal bare ikke slå et andet menneske pga en bøf og nogen pommes friter .
    Det er simpelhen for lavt. Og så er den ikke længere.


  • #4   25. mar 2015 Men folk har slået ihjel for mindre?

  • #5   25. mar 2015 efter sigende har han langet ud/ slået ud efter en. Så der er ikke tale om der er nogen der fik en på hovedet..
    lad mig foreslå DR køber dem. Så går mine Licens penge til bog et fornuftigt for en gang skyld


  • #6   25. mar 2015 Martin S
    Jamen jeg har da også slået ihjel for et happy meal, men jeg er jo ikke en kendt person.


  • #7   25. mar 2015 ^ Det var en joke.

    Nej jeg mener bare det er for lavt og slå nogen bare fordi der er noget mad han "mener" han har krav på?. Når man tjener flere milioner pund om året som han gør. Så kan han sgu købe sin mad selv?.


  • #8   25. mar 2015 Man slår generelt bare ikke folk. Han skal fyres ligesom alle andre ville blive, når man opfører sig sådan.

  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 4 Emner: 7 Svar: 154
    #9   25. mar 2015 Nu ved vi jo ikke hvordan deres forhold har været. Det kunne jo godt være ham produceren havde været en idiot hele dagen, og så kulminerede det til sidst, plus han havde fået noget indenbords, Jeremy. Nej, det er ikke iorden og slå nogen generelt, men folk der kender Jeremy ved også at han er en mand der ikke finde sig i noget pis. Tror der er mange herinde, der har kendt nogen, de ønskede fik et par på lampen, bare fordi de var nogen idioter.

  • #10   25. mar 2015 Bare fordi det er sådan han er er det jo stadig ingen undskyldning. Der er langt at gå fra at ønske at nogen skal have et par på lampen, til reelt at gøre det.

  • #11   25. mar 2015 som jeg skrev længere oppe så har han ikke slået nogen . Han slog ud efter smiley

  • #12   25. mar 2015 I mine øjne er det ligemeget. Det er vel forsøg på at slå.

  • #13   25. mar 2015 #12

    Så i din optik, er der ingen forskel på mord og mordforsøg?


  • #14   25. mar 2015 Theis P
    ved nord forsøg har der været kontakt . Men personen er ikke død af det. så den passer ikke rigtigt i sammenligningen smiley


  • #15   25. mar 2015 Det var efter en lang dag med optagelser, hvor de ikke kunne få varm mad om aftenen, fordi det hotel de var booket ind på, havde lukket køkkenet, og så skældte han produceren ud og slog ud efter ham. Er fucking ligeglad med om det er forkert eller ej, det eneste jeg håber er at Jeremy Clarkson starter hans nye show på samme måde som charlie sheen gjorde med anger management smiley Top Gear dør uden Clarkson, og helt sikkert hvis may og hammond også stopper. Håber bare at vi stadig får lov at se Jeremy i et bil program, han er den fedeste journalist der findes, ærlig og ikke bange for at sige tingene direkte.

  • #16   25. mar 2015 #14

    Der har da også været kontant mellem Clarkson og produceren, har der ikke?


  • #17   25. mar 2015 ham der skal erstatte clarkson, er chris evans, det bliver da spændende og se hvad han får ud af programmet.

  • #18   25. mar 2015 synes han er så uinteressant ham Evans. Tror virkelig ikke at det kan gå uden Clarkson. Alle jeg kender, ser det næsten udelukkende pga Clarkson, og samspillet der er mellem de 3 værter.

  • #19   25. mar 2015 manden er idiot han skulle da have være smidt ud for længst

  • #20   25. mar 2015 det kan man sige, men så havde top gear heller ikke været hvad det et i dag. Det er ham som får al kredit for at gøre programmet så populært og har udviklet det til den nuværende form.

  • #21   25. mar 2015 De små ligegyldige ting han tidligere går fået skældud for er så også latterlige ..

  • #22   25. mar 2015 Det kan man ikke sammenligne med mord og mordforsøg. Men nu vi er der så mener jeg ikke der er forskel på det. Mordforsøg skal da straffes lige så højt som mord smiley

  • #23   25. mar 2015 Nicolai m.. hehe den der med "slope" var nu god synes jeg. at den måske, eller måske ikke, var racistisk ment er jeg ligeglad med smiley

  • #24   25. mar 2015 #23
    enig .. Det er utroligt så harme det engelske folk eller et pågældende land kan blive over en lille kommentar eller en nummerplade der kan forstås som et eller andet.. Så slap dog af


  • #25   25. mar 2015 enig i at det er sjovt, men nu er han jo ikke lige den der er mest taktfuld og ikke lige tænker sig om når han siger tingene.

  • #26   25. mar 2015 nej det kommer som skidt fra en kalv, hvilket er så forfriskende, synes jeg personligt, at jeg faktisk ser programmet lige så meget for at høre hans analogier og kritik af bilerne, som jeg ser det for at se bilerne. Men det er jo hver sin smag..

  • #27   25. mar 2015 Dennis..

    mener du virkelig at man kan tage hans kritik af bilerne seriøs?


  • #28   25. mar 2015 ved ikke om du kan tage det seriøst, men det er hans holdning til bilerne jo. Og det kan jeg tage seriøst, at han siger sin mening omkring det han køre i. Husk på at hvad du leder efter i en bil, måske ikke er det samme som det jeg leder efter, det er jo en smagssag. Og han giver bare udtryk for sin mening. Ville aldrig købe en bil på baggrund af at han siger den er god, det kan være noget lort i mine øjne jo. og mere skal man heller ikke lægge i hans kritik, det er HANS mening, ikke sikkert at den stemmer overens med hvad jeg ville synes smiley

  • #29   25. mar 2015 præcis . Og han er ikke farvet af det er et bestemt mærke . selvom det er en stor v8 Mercedes kan han sagtens synes det er noget lort .

  • #30   25. mar 2015 hehe troede lige du var en af dem der regnede hans mening for og være den eneste rigtige, dem er der desværre mange af smiley men ja du har jo ret, det er jo bare hans mening....en ting jeg jeg synes var ret morsom, det er så vidt jeg husker helt tilbage i sæson 2,3 eller 4 hvor alle 3 bare hader 3 cylinder biler men da de i de en nyere sæson (den hvor de kørte til tjenobel) da var de og specielt ham facineret af de små biler, ret dejligt og se at de kan og vil tage en mening op til eftertanke.

  • #31   25. mar 2015 hehe nej bare rolig, har min egen mening (tit lige så forkert og provokerende udtrykt som hans) men ikke desto mindre min egen smiley Ja det er da rart at han/de kan ændre mening, ellers var de noget tabt bag en vogn, og så ville deres kritik af bilerne heller ikke være særlig saglig mere smiley

  • #32   25. mar 2015 har du fuldstændig ret i smiley er ret sjovt og se de helt gamle udsendelser fra 90erne, da mindede top gear ret meget om fifth gear lige indtil slutningen af 90erne hvor stig kom ind i billedet, da blev det til det top gear vi så kender nu smiley

  • #33   25. mar 2015 ja det er rigtigt, men det skyldes måske at Tiff needell var medvært på top gear førhen, og har taget det koncept med og bygget videre til fifth gear ? smiley Kan nu også godt li de gamle afsnit, men det er nok lige så meget fordi at de biler de testede dengang, nu er inde for rækkevidde for os i dk smiley

  • #34   25. mar 2015 ja du har jo egentlig fat i noget smiley er da selvfølgelig en hvis mulighed for og købe nogle af de biler, de har i programmerne nu men største delen er til dem der har penge som skidt (dertil hører værterne jo også)

  • #35   25. mar 2015 Top Gear 1989 (Jeremy Clarkson/Tiff Needell): https://youtu.be/a_DgKvc3l0w

  • #36   25. mar 2015 ja, jeg går ikke lige ud og køber nogle af de biler de har vist de sidste par sæsoner i hvert falde smiley Og ja, værterne mangler vist ikke penge smiley

  • #37   25. mar 2015 ja husker ikke lige hvor og af hvem jeg hørte det ved, er noget med de har en formue hver især mellem 20 og 50 millioner i pund

  • #38   25. mar 2015 wap ! det er ikke så lidt alligevel smiley

  • #39   25. mar 2015 er ikke 100 procent sikker jo

  • #40   25. mar 2015 nej sorry det er dollar de beløb er på. men er stadig mange penge.

  • #41   25. mar 2015 Jeremy er 30 mill pund værd. Richard 15 og James 10 efter hvad jeg lige kunne finde på Google smiley

  • #43   25. mar 2015 det var lidt ved siden af fra min side smiley men jeremy har jo så tjent så mange penge fra salget af hans aktie andel fra top gear mener hans andel i alt var omkring 30 %

  • #44   25. mar 2015 Det har bestemt givet nogle knaster at sælge dem smiley men han manglede nok ikke penge inden salget smiley

  • #45   25. mar 2015 Topgear uden JC er en dødssejler.

    Clarkson, Hammond og May i samspil = Topgear - om det så var vaskemaskiner de testede, ville de kunne få et show ud af det - og det er showet de 3 i samspil præsterer, folk vil se.

    Jeg forstår udemærket hammond og May ikke vil forlænge kontrakter uden Clarkson. Deres karrierer vil kun gå ned af bakke i takt med faldende seertal. De ved udemærket at de 3 hører sammen i samme show. Tro mig der bliver rift om dem når hammond og Mays kontrakter udløber.

    Utroligt - når pressen får færden af kendisser som lige træder lidt ved siden af, så kan selv en lille mus blive til den største elefant og mon ikke den producer så sit snit til at blæse en storm op så han kunne hævne et tidligere nederlag til Clarkson.

    I sådanne shows - vi taler om verdens mest sete program overhovedet... Så må Ledelsen se igennem fingre med folks spidsfindigheder.

    Der er skuespillere som Clarkson ikke når til sokkeholderne hvad angår speciel personlighed, og disse skuespillere sætter stadig dagsordenen i produktioner, blot fordi de er kassesuccesser.

    Så BBC - You've just made your biggest mistake - ever !!!!


  • #46   25. mar 2015 True dat saxo, er helt enig! smiley

  • #47   26. mar 2015 Saxo

    ja clarkson er dygtig og det samme er may og hammond, men derfra og så sige at BBC skal se gennem fingrene med hans spidsfindigheder som du så fint kalder dem, er lige og gøre ham til mere end han er....manden har fået nok chancer og hvad der sker mellem dem bag scenen kender vi jo ikke noget til...ikke desto mindre så må hans fyring jo have en god og retfærdig grund og så har episoden været grov nok til at det kunne have en fyring med sig i kølvandet.


  • #48   26. mar 2015 Jeg tror ikke andre arbejdsgivere ville tolerere bare en brøkdel af hans "spidsfindigheder", før man var kylet ud på røv og albuer.

  • #49   26. mar 2015 er sikkert mange der uenige men det jeg husker clarkson bedst for er ikke engang relateret til top gear men hans videoer om 1 og 2 verdenskrig, da var han nemlig seriøs, f.eks greatest raid of all time og for valour findes ikke noget bedre med ham.

  • #50   26. mar 2015 Victoria cross er også god med ham smiley

  • #51   26. mar 2015 Dennis

    for valour handler altså om victoria cross.


  • #52   26. mar 2015 nå okay, jeg har bare set en med titlen VC (The victorian Cross) sorry smiley

  • #53   26. mar 2015 du skal da ikke undskylde for det, hvis filmen f.eks bliver vist på en dansk kanal, så hedder den heller for valour så hedder den sjovt nok victoria cross...så ubeskrivelig træls og se film på danske kanaler, alle titler skal laves f.eks steven Seagal filmen under siege hedder kapring på åben hav så negativt.

  • #54   26. mar 2015 RM
    Lige præcis - ingen aner hvad der rent faktisk skete bag scenen ud over de involverede og selv de to versioner er forskellige. Og når det handler om kendisser så kan pressen få det mest fantastiske ud af ingen ting.

    Rent kommercielt mener jeg stadig at BBC har gjort en kæmpe fejltagelse.

    Næsten uanset hvad, kunne misforståelser, fornærmelser og ja selv mindre håndgemæng klares i mindelighed - mand og mand imellem

    Alt hvad der skrives pt. er den enes eller den andens version og når ingen af de andre vil udtale sig - giver det jo grobund for saftige gætterier.

    Men når May og hamster bakker op med ikke at fornye deres kontrakter og at netop May udtaler at deres treenighed fungerer som en sammentømret pakke, så kan episoden jo ikke være så slem.

    Hvis der ligefrem er tale om vold som nogen aviser antyder, hvorfor er politiet så ikke indblandet?


  • #55   26. mar 2015 Saxo
    ja økonomisk set er det en bommert i den helt store orden, mener det er omkring en halv milliard i omsætning alene ved top gear showet og franchisen bag det.

    kan sagtens være og det er sikkert rigtigt nok at episoden er mere opreklameret end det egentlig er foregået, det er trods alt ikke første gang, men mener så også at uanset hvad om det er en økonomisk guld grube for dem, så skal de jo heller ikke finde sig i alt og hvad man så har hørt fra hammond og may så er clarksson altså ikke alt for nem og kører tit sit eget løb...at det så har fungeret i så mange år er så ret utroligt.


  • #56   26. mar 2015 RM
    Alle tre er specielle på hver deres måde og ingen af dem er sikkert nemme at arbejde sammen med, men som du selv skriver har det fungeret i ret mange år, så de har nok lært at acceptere hinandens "spidsfindigheder"

    Nu er der ingen meldinger om hvor ofte der ellers skiftes ud i holdet bag TopGear, men som alle andre teams så er der altid nogen som ikke "falder i hak" og kan nemt ødelægge både stemning, sammenhold og fokus. Der er mange gisninger.

    Jeg går ud fra at beløbet du nævner er i pund, for jeg har hørt beløb langt over 500mio.

    Nok om det, jeg er sikker på at vi alle kommer til at savne Topgear i sin vante vanvittige udgave - en ting er sikkert at forsøge at erstatte JC vil være en fadæse.

    Glæder mig til at høre hvad de 3 finder på - jeg plejer at sluge alt hvad de laver råt og med kæmpe grin smøret godt og grundigt ud i ansigtet.... smiley



  • #57   26. mar 2015 Saxo

    alle nye ting skal man jo tage med et åbent sind, hvis du forventer et nyt top gear til og være lort og lagkage jamen så får du jo kun det ud af det.
    de nye værter, hvem det så end er skal fylde nogle kæmpe personligheder, det er der ingen tvivl om meneeen alt kan lade sig gøre. smiley


Kommentér på:
Clarkson - Så var nok, nok...

Annonce