{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.809 visninger | Oprettet:

lise K
lise K
Tilmeldt:
20. apr 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

chauffør søges {{forumTopicSubject}}

Hej,
jeg kan pga en opration ikke køre bil det næte stykke tid ( drejer sig om et par uger)Jeg har haft lavet en aftale med taxa men har desværre oplevet at blive "glemt" nogle gange...-ikke videre fedt da jeg har noget rod med en ex der ikke helt forstår hvordan man opføre sig ! Mit kørsels behov er ikke voldsomt stort. Jeg har nogle møder jeg skal til omk skilsmissen og sådan og jeg skal til noget fysio terapi og sådan. Primært i dagtimer , men tænkte på om der evt er en studerende ( eller andet) herinde der har lidt luft i kalender og kan bruge nogle lomme penge der kunne har lyst til at køre for mig ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chauffør søges
  • #1   20. apr 2015 Er det seriøst og hvor er du fra?

  • #3   20. apr 2015 Ville gerne hører lidt mere.

  • lise K
    lise K Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   20. apr 2015 Jeg er fra nord Jylland nærmere betegnet Frederikshavn. Det er tirsdag og torsdag. kl 9 -9:20 og igen kl 11:15 - 11:45 sådan ca

  • #5   20. apr 2015 Desværre ikke muligt for mig så, er fra sydsjælland.

  • #6   20. apr 2015 Hvad er dine mål..?

  • #7   20. apr 2015 Umiddelbart mener jeg der er en håndfuld pendler sites til netop dette formål.
    Der var noget i medierne for et par måneder siden, som Taxa ikke var helt tossede med...


  • #8   20. apr 2015 Det du søger her, det kræver ligeledes et førekort til taxa samt man er tilsluttet en central og har en vognmandstilladelse....

    Og som Fat Bastard ™ skriver, så hører annoncer til i markedet.


  • #9   20. apr 2015 Kim og Fat Bastard, så længe i ikke har tænkt jer at køre eller kan hjælpe med at finde nogle som kan, så luk venligst smør hullet i ;/

    Tænkt at du overhovedet gider side og skrive at det kræver dit og dat tiladelse, nej det kræve en ung studerende, som gerne vil tjene lidt penge smiley længere er den ikke!


  • #10   20. apr 2015 Dennis det kan godt være du har et åbent smørhul og fred være med det.
    Men det ændrer stadig ikke på det er personbefordring mod betaling hvilket man ikke må uden bl.a. have et erhvervs kørekort

    Trafikstyrelsen definerer erhvervsmæssig personbefordring således:

    Erhvervsmæssig personbefordring


    med personer uden en nærmere tilknytning til den person, virksomhed eller sammenslutning, der udfører eller lader kørslen udføre,

    som udføres mod vederlag, eller

    som udgør den pågældende persons, virksomheds eller sammenslutnings primære formål.


    Så man kan vist hurtigt konkludere at der er 2 ud af 3 træf der gør at det kræver lidt mere end en ung stud og lidt mønter.


  • #11   20. apr 2015 Du køre også maks 110 på motorvejen og aldrig en dag over;) slap lidt af din regl rytter, helt seriøst du virker som typen der anmelder sin nabo for sort arbejde!

  • #12   20. apr 2015 Hahah, Kim lyder som en centervagt, der aldrig har kunne imødekomme kravene til politiskolen smiley



  • #14   20. apr 2015 Dennis nu er det sådan at jeg bliver afregnet pr. kørt kilometer og som ofte kører jeg omkring de 100 km/t på motorvejen HVIS jeg ikke har travlt. når man kører omkring 60.000 km om året, så giver det god mening t lægge sig der hvor bilen er fin økonomisk.

    Det er flot du kan udpege mig som en bestemt type når nu du ikke kender mig, men nej, jeg er ikke typen som knalder folk for sort arbejde - hvis du vil arbejde sort, eller få udført sort arbejde så er det helt og aldeles jeres / dit valg.

    Og nej, jeg knalder dig heller ikke for socialbedrageri hvis det bliver dit næste forslag - her vil jeg henvise til forrige afsnit.


  • #15   20. apr 2015 Nej, gud forbyde at hjælpe sine medmennesker, det var engang Sverige der var forbudsland, men nu er det Danmark smiley

  • #16   20. apr 2015 David har du da en kollega der hedder Kim i dit virke som centervagt???

    Men ud over det, så har du sikkert ret i jeg ikke kan klare kravene til politiskolen.
    Det er dog ikke et problem for mig da jeg ikke har planer om at blive politibetjent.


  • lise K
    lise K Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #17   20. apr 2015 Hey jeg havde faktisk slet ikke tænkt på pendler sites, føler mig sgu godt dum nu, men prøver da at tjekke dem ud

  • #18   20. apr 2015 Fat b og Kim i to er seriøst for langt ude!

    Du siger selv du intet har i mod sort arbejde, hvorfor skal du så te dig som et barn, når Lise spørger om der er nogle der vil tjene en skilling på at køre hende?


  • #19   20. apr 2015 prøv gomore.dk

    Der kan man give karakterer til dem man har kørt med, og de kan give deres passagerer en karakter, og på den måde er man ret godt sikret at det er nogle ordentlige man kører med.

    Ellers undersøg lige om ikke der er flextrafik i dit område. Jeg bruger det jævnligt. Koster 35kr. pr. tur .


  • #21   20. apr 2015 Kim B > Søg nu ind som P-vagt eller i hjemmeværnet i stedet for at spilde tiden her.

  • #22   20. apr 2015 Ham x du kan da bare starte pirat taxaen og så kører TS rundt.
    Men måske du allerede har sendt en PB til TS med kontakt oplysninger smiley

    Og nej skal sq ikke i hjemmeværnet, har ikke et behov for at rende rundt i et mudder hul ét eller andet sted i det mørke Jylland sammen med dig, det kan du få lov til at gøre alene.

    P vagt går nok heller ikke... Har faktisk fået en p afgift så sent som i dag da jeg ""ikke vidste""
    man ikke måtte parkere foran et fodgængerfelt HE HE


  • #23   20. apr 2015 Jeg har sgu tjent mange 1000kr og du kan nok også godt sætte 2 nuller mere på gennem tiden, via Gomore... Og samkørsel er skattefrit... tjek evt skat's hjemmeside.

    http://www.skat.dk/SKAT.aspx?thisId=2061740.209219


  • #24   20. apr 2015 Nu er der jo også stor forskel på samkørsel og taxakørsel, som her er pirat taxa.


  • #25   20. apr 2015 hvor svært er det? Når hun mangler en tur, sms'er hun ham og han opretter en tur på Gomore med prisen, og hun betaler den vej...

    Hvis man absolut vil være regelrytter!


  • #26   20. apr 2015 Nu er der jo en grund til at der kræves anden type forsikring på erhvervskøretøjer, herunder taxaer.

    Og begynder man at udbyde samkørsel som du beskriver, så er der jo heller ikke længere skattefrit, for så sker det med fortjeneste for øje.


  • #27   20. apr 2015 Du burde virkelig søge ind til hjemmeværnet hvor du kan få lov at guide p-pladser korrekt!
    Er du ham paragrafrytteren på jobbet som ALLE de andre er træt af?


  • #28   21. apr 2015 Nu er jeg godt nok selvstændig vognmand, men JA, det er mig som folk kommer til når der er ting som de mangler afklaring på når reglerne skal tolkes.

  • #29   21. apr 2015 Hahaha Kim, det eneste der kommer til dig er en stor flok fluer, du har bare ondt i røven over at et par håndører ikke ender i din lomme, det må stå skidt til for dit foretagende.

  • #30   21. apr 2015 En person spørger om hjælp, og straks skal personen have at vide at det er forkert og bla bla regler bla bla bla. Hvad fanden er der blevet af de folk def hjælper hinanden uden at der skal penge imellem eller SKAT skal blandes ind i det ? Det er sgu et seriøst spørgsmål jeg stiller jer, for synes godt nok at vores attitude herhjemme er ved at være noget rådden ! hvis det er "dansk" at være sådan, så kom endelig med nogle flere indvandrere, for så kan det sgu da ikke gå meget mere galt end det har gjort. Fy for satan siger jeg bare, røvhuller, pikansjoser, lusepustere amøber og ringrider forenings tilmeldte pikhoveder !

  • #31   21. apr 2015 Pind, jeg ved ikke med dig, men jeg bader jævnligt - Det er nok det der holder fluerne væk fra mig.
    Så hvis du har problemer med fluerne så prøv med et bad.

    Næ du, jeg har hvad jeg skal bruge af omsætning, så jeg skal nok klare den... Og hvis det var mig der skulle køre TS rundt, så blev det i en papkasse og det er hun nok ikke interesseret i.


  • #32   21. apr 2015 Du er helt væk kim

  • #33   21. apr 2015 Dennis, det er jo TS som selv begynder at blande betaling ind, så det har jo intet at gøre med at hjælpe hinanden - det bliver lige pludselig et ansættelsesforhold.

  • #34   21. apr 2015 Dennis D ikke sidste jeg tjekkede.

  • #35   21. apr 2015 Når men jeg kan så stille dig en diagnose, og den lyder på at du har svigt i hjernen! For kæft med ævl du lukker ud! Tror du selv der nogle der gider gøre det gratis?!

  • #36   21. apr 2015 Mon ikke grunden til at hun siger "mod betaling" er, at hvis nogen gider hjælpe hende, vil hun godt give noget for det ? det er der jo ikke noget galt i at melde ud fra starten af ? nu lyder det jo ikke ligefrem til at hun er i stand til at hoppe ud og lave havearbejde for dig i stedet for at give penge. Udover det, så er det jo heller ikke forkert af nogen at sige de vil have dækket benzinen, så de ikke står med "hendes" udgift. Men at begynde og belære hende om personbefordring synes jeg er så unødvendigt som noget kan være. Damen spørger om hjælp, og vil godt betale for den hjælp, hvad fanden er der galt i det ?

  • #37   21. apr 2015 kim hvis du køre en ven i byem fredag aften, og han betaler for benzinen, ser du så din vem som chefen den pågældende fredag ?

  • #38   21. apr 2015 Hvis vi skal gå i små sko så er alt privat handel på DBA også sort.

  • #39   21. apr 2015 Kim B > Du foreslår måske osse en taxa når en af dine venner ringer og skal bruge et lift? Du må jo ikke tage imod penge for det!

  • Johan S
    Johan S Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #41   24. apr 2015 Der er startet et firma i Århus, baseret på studerendes arbejdskraft. De betaler både skat og moms. Hvorvidt det er på kant med vognmandslovgivningen har jeg ingen idé om, og jeg vil heller ikke blande mig i diskussionen - men du kan jo prøve at kontakte dem.
    Hjælperne.dk


Kommentér på:
chauffør søges

Annonce