{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært at sælge bil..
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.598
    #1   3. jun 2015 Problemet er prisen..
    Det er i hvert fald problemet i 99% af salgstiderne.. Den sidste 1% er pga bilen er så unik, at det er svært at finde en køber smiley


  • #2   3. jun 2015 Det syntes jeg da ikke det er.
    Hvad skal du af med da ?


  • #4   3. jun 2015 Min kæreste har siden efteråret (forgæves) prøvet at komme af med sin Alfa Romeo årg. 2000 smiley synes bare det er meget lang tid.

  • #5   3. jun 2015 Ja prisen...

  • #6   3. jun 2015 Han har sat den til under halvdelen af, hvad han gav for den for et år siden. smiley og den har gået 274000 km. smiley

  • Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 27 Følgere: 26 Svar: 144
    #7   3. jun 2015 alfa romeo er kendt for at være en bil med mange reparationer og en masse problemer hele tiden smiley så det er kun folk der er bidt af mærket der køber dem smiley og en bil med de km på bagen kan desværre bare ikke sælges for ret meget da der for tiden er rigtig meget til salg til de rene forærings priser smiley

  • #8   3. jun 2015 ingen folk gider køre alfa der for den er så sværd at komme af med

  • #9   3. jun 2015 Det ved vi, men den er nyrenoveret og har aldrig fejlet noget, og der er lang tid til syn smiley forstår bare ikke alligevel. :-(men jeg er også et hunkøn. smiley

  • #10   3. jun 2015 slag på tasken er den vel 5000 værd?

  • #12   3. jun 2015 Alfa Romeo 156, 2,0 TS 16V smiley

  • #13   3. jun 2015 Man kan aldrig bruge sin egen købspris til noget som helst,når bilen skal sælges igen.Det er markedet der bestemmer prisen,dvs tjek hvad andre tilsvarende biler står til salg for og sæt din pris derefter ????

  • Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 27 Følgere: 26 Svar: 144
    #14   3. jun 2015 ja så vil jeg nok give WG ret i at den ligger omkring de 5-7000 kr i værdi smiley hvad står den til salg til??

  • #15   3. jun 2015 Prisen er også sat til de få andre der er til salg af den slags, der er til salg smiley
    Ved godt at markedet bestemmer, men at efterspørgslen ikke er større fatter jeg ikke. smiley


  • #16   3. jun 2015 Jeg vil godt give dig 5000 hvis der er plader på og den ellers ser pæn ud efter alderen

  • #18   3. jun 2015 Ellers tak for tilbuddet smiley

  • #19   3. jun 2015 Hvad er den sat til salg for?
    5.000 er nok lige lovlig lavt hvis den er renoveret - afhængigt af hvad det dækker over.

    Der er en del der holder folk væk. Alfa har altid haft ry for reparationer. Det er en 2.0 benzin sluger, og nu hvor brugte micro biler efterhånden er røget ned på 30.000 gør det ikke bedre. Alfa Romeo tilhøre lidt et specielt bilfolk, som regel siger man: Helst Tysk eller Japansk - og slet ikke Italiensk eller Fransk ;). Den har snart rundet 300.000. Den er 15 år gammel


  • Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 27 Følgere: 26 Svar: 144
    #20   3. jun 2015 http://www.dba.dk/alfa-romeo-156-20-ts-16v-2000/id-503601438/

    samme model og samme km som din så kan du se hvad de kan købes for smiley


  • Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 27 Følgere: 26 Svar: 144
  • #22   3. jun 2015 Den er nysynet, ny renoveret, stort anlæg, forsikret, forhjulstryk osv. (er kvinde så det er kun gengivet) smiley

  • #23   3. jun 2015 nu er lige netop 156eren heller ikke kendt for noget godt smiley

  • #24   3. jun 2015 Og en Nyrenoveret bil er synonym med en bil der er blevet bollet rundt på vejene så alt gik i stykker og det er endnu være hvis du ikke har org kvitteringer fra aut værksted som har stået for alt arbejdet med OEM dele

  • Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 27 Følgere: 26 Svar: 144
    #25   3. jun 2015 stort anlæg trækker også gevaldigt ned smiley da målgruppen for alfa for det meste er mænd over de 30 år, og stort anlæg får billedet frem i hovedet på de fleste af en 18-20 årig knægt der tæsker bilen alt hvad den kan trække med hjulspin og tung bass i nakken osv med gevaldigt slid på bilen som følge af dette smiley

  • #26   3. jun 2015 Stort anlæg = Brian er det virkeligt stort er det også ens betydende med slid af bagerste ophæng støddæmpning m.m

  • #27   3. jun 2015 Har du et link til hans Alfa?

  • #29   3. jun 2015 Kurik, så hvis man renoverer sin bil. Så er det fordi den har fået tæsk hele sin levetid? Haha. Noget værre vrøvl.
    Det er korrekt at alfa er svært at komme af, fordi kundekredsen er lille. Men er bilen i god stand og den står til den rigtige pris, så skal den da nok blive solgt.
    Hvad står bilen til salg for?
    Henrik hvorfor sammenligne med en bil, som er uden syn og hvor motoren er stået af?


  • Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 27 Følgere: 26 Svar: 144
    #31   3. jun 2015 #29 rasmus. jeg har ikke lige nærstuderet annoncerne smiley fandt bare biler med samme km tal ca smiley kan også sagtens finde nogen til omkring 10000 som er nysynede men så har de omkring 40-60.000 km mindre på bagen og min erfaring gennem mange bilsalg er at km på klokken tæller gevaldigt hvad angår prisen man kan få solgt for smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.598
    #33   3. jun 2015 Kathrine H
    Har du haft en anden profil herinde?
    For alfa 156 2,0 TS har været meget om talt de sidste par uger..
    Og SÅ populære er de jo ikke, så tænker du måske er hjernen bag de andre emner også?


  • #34   3. jun 2015 Jeg oprettede mig i går, så nej smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.598
    #35   3. jun 2015 Nej kan se du er oprettet den 1, men det er bare underligt, at samme bil optræder igen bare på anden profil smiley
    Men fred være med det, alt efter hvor fin bilen står, så er de 7-10.000 desværre i det område den er værd, alt hvad der er smidt i som ekstra udstyr skal du bare pille ud og sælge ved siden af, har mere eller mindre ingen ekstra værdi i en bil..


  • #36   3. jun 2015 Så den første - dagene er et stort hul for mig pt. pga. sygdom smiley
    og okay smiley


  • #37   3. jun 2015 Den kan sagtens koste 20 hvis den er så fin.

  • #38   3. jun 2015 2.0 TS 16v motoren er den med de små extra tændrør og de dyre at skifte. Samt de ofte kan være noget Lort.
    plejllejre har der med at gå og gør de det holder det kun hvis alle stænger og lejre skiftes

    Det en uelsket bil som kan være fin og reel men de ikke penge værd. Den faceliftede JTS er langt mere eftertragtet men stadig ikke populær.

    Det med at. Man ikke kan sælge biler er noget vås. Min ven har lige solgt hans bil han måtte holde købere hen fordi han ikke havde hentet den nye bil endnu så teoretisk set solgt på 12-36timer.

    Men nå man har en upopulær bil er det svært at sælge.


  • #39   4. jun 2015 15 bør den kunne sælges for..

    for der er da god gang i bilmarkedet..


  • #40   4. jun 2015 Jeg har lige solgt en fucking lada Samara :-P, solgt på 3 uger.
    Er prisen rigtig så kommer bilen væk


  • #42   6. jun 2015 ALtså bare fordi en bil har fået lavet serive og fået nye dæk så er den ikke renoveret, så hvad er det lige der er renoveret ved den ?

  • #43   21. jan 2016 Jeg vil gerne købe den for 13k smiley
    21k er simpelthen for langt ude for en Alfa
    i sær når tidlig(e) ejer har været unge mennesker, der som reelt godt kan lide at presse bilen

    -Hvis den altså stadig er på plader smiley


  • #45   21. jan 2016 Dude, bilen er stadig til salg ?

  • #47   21. jan 2016 Dude, har du ikke lært at man ikke sætter parentes midt i et sætning ?
    Og hvem snakker du overhovedet til sherlock holmes ?


  • #50   21. jan 2016 1. Ikke for noget men hvis i gider at læse selve tråden igennem, så jeg faktisk ikke den eneste.
    2. Jeg bad ikke om jeres smarte bemærkninger, så ja, jeg bliver da træt når der kommer 2, tilsynladen bedre vidne personer.
    3. Afilie8ed. Det kunne lige så godt være dig han rettede, du lavede præcis samme "fejl"
    4. Og hvis i ikke har noget bedre at give jer til kl. 2 om natten, så er det da jer jeg har ondt af.


  • #51   21. jan 2016 Hvorfor i alverden kommenterer du ikke på annoncen istedet for i forumemnet..

    Emnet handler jo om bilmarkedet, og om det er gået i stå..

    Så tag dig lige lidt sammen fyr..


  • #52   21. jan 2016 Kan det ikke være fuldstændig lige meget, hvordan budskabet kommer frem til hende, dette forum var alligevel dødt.

    og at du også tager dig tid til at pointere det er da bare virkelig sølle,
    men du jo også fra København


  • #54   21. jan 2016 Jeg synes faktisk det er lidt stramt at få notifikationer, fordi du ikke kan finde ud af at bruge de funktioner hjemmesiden har..

    Men jeg kan jo ikke forvente andet fra den kultur af curlingbørn der er vokset op og nu har fået kørekort..

    I skal have jeres vilje, og skider på alle andre..

    Og hvor jeg bor og hvor jeg er fra, behøws jo et vær't sam'
    Klyne.!


  • #55   21. jan 2016 Hvilken bil har du måske ?
    og hvis du fik dine facts straight så du lige 5 år forsent på den med den kommentar smiley


  • #56   21. jan 2016 Professor, hvis det virkelig er så stramt at få en notifikation så gør du det da ikke meget bedre ved at hoppe med på vognen ?

    ikke bare det, du begynder også at diskutere.
    Jeg kan godt se det mig der er et curling barn her da ...


  • #59   21. jan 2016 Det her er skam ikke mit konfirmand billede, men det kan jo være svært at vide for en vis eneste lejlighed for at have fint tøj på var hans egen konfirmation smiley

  • #60   21. jan 2016 Afili8ed, fis af med dig, du har så nemt ved at snakke lort og du har ikke engang selv en bil, du til grin.

  • #62   21. jan 2016 Nicklas - Så vidt jeg kan læse, så var du igang med at diskutere, og jeg skriver du skal kommentere annoncen eller sådan noget lignende, da du så begynder at diskutere med mig..
    forsøge at skabe en stemning med din 'københavn' bemærkning..

    Det er dig der er stødt over at vi andre pointere at du bruger dette emne som din private kanal til sælger, ergo du skider på alle dem der har prøvet at hjælpe sælge engang, fordi du lige har lyst at skambyde hendes bil..

    Det er dig der er curlingbarnet her, det kan du ikke komme udenom.. Du kan naturligvis benægte det, og lukke øjnene, stikke hovedet i jorden, kaste skylden på alle andre, osv.. Og det gør du sikkert også..

    Min kommentar var egentlig ment som en hjælp til dig, så du i fremtiden vidste hvordan du skulle bruge siden, det kunne jo godt være du ikke vidste det..
    Men istedet tager du det som et angreb og er faktisk pise ligeglad hvad vi andre siger..



  • #63   21. jan 2016 I da rigtig nok salt i dag.
    og tak for romanen Professor.
    du er da godt nok god guy var ? selvom du jeg nemt kan se du ikke har læst noget af det der står på tråden, efter som du så vil vide at hun prøver at sælge hendes kærestes bil.
    Og nej jeg skam byder ikke forholdvis gammel bil, der har en helt del km på bagen.
    Jeg kommer med et bud jeg finder fornuftigt, for et mærke der heller ikke har det bedste omdømmer med henblik på reparationer.

    Og ja sikke en hjælpende hånd du kommer med.

    "så tag dig dog sammen fyr"



  • #65   21. jan 2016 Siger manden med en cykel.
    Smut pomfrit


  • #66   21. jan 2016 du byder 13 på en bil der står til salg til 21..
    lige meget hvad du så har af søforklaringer, så er det at skambyde.

    som svar på dit spørgsmål:
    Kan det ikke være fuldstændig lige meget, hvordan budskabet kommer frem til hende, dette forum var alligevel dødt.

    så er det korte svar: Nej..
    Det håber jeg du husker en anden gang.. smiley

    Og 'så tag dig dog sammen fyr' var også et godt råd..


  • #68   21. jan 2016 Professor du burde virkelig læse tråden før du begynder at diskutere, fordi dit rygstykke er fyldt med huller. jeg byder 13k på en bil der har modtaget bud på 5-7k

    Og nu vi snakker om hvordan "den her hjemmeside fungere" så kan du smutte op i toppen af dette forum og trykke på en knap der hedder "Følg ikke længere" og wupti, så dit problem sgu da løst

    Og er smut pomfrit et vildt ord ?
    Jaja små hjerner små fornøjelser.


  • #69   21. jan 2016 da emnet blev oprettet var annoncen ikke oprettet.. brugeren der har annoncen har ikke været online siden 22. juni, så om bilen stadig er til salg aner du ikke..

    Men istedet for at kontakte brugeren med en besked, eller skrive på annoncen, så skriver du på et forumemne som starter med at hun har haft problemer med at sælge en bil, og spørger om andre har de samme erfaringer..

    de bud har jo ikke været seriøse, da ingen havde set bilen, eller noget..


  • #70   21. jan 2016 Sherlock holmes strikes once again.
    Bilen ligger under marked, så kan den normale borger da kun gå udfra den er tilsalg.

    Og kan godt lide du snakker om hvordan jeg umuligt kan ane det, når du kalder mig et curling barn, når du overhovedet ikke kender mig, eller mine forældre, så kom igen fluffer


  • #71   21. jan 2016 Det du har vist her, det er et prima eksempel på curling børns opførsel..

    Deres forældre har båret dem igennem livet, så de tror de kan gøre hvad de vil, og skider på alle andre, og er der nogle der siger noget til dem, så blir de sure og det er alle andres skyld..

    Det kan godt være du selv opfatter dig anderledes, men vi er 2 imod 1.. ret dårlige odds..

    Ja, du fandt bilen under markedet, men istedet for at skrive der, som alle andre ville have gjort, så skriver du her..

    Det er da lidt tosset, er det ikke..? Eller kan du slet ikke se det..?
    Er det benægtelse eller stupiditet..?


  • #72   21. jan 2016 Tjaaa 2 mod 1 hvis vi nu lægger jeres IQ sammen så det bliver det jo ligepludselig 1 mod 1 igen
    og du har ingen idé om jeg er blevet båret gennem livet.
    og bare fordi du synes at 13k er et skambud
    hvorfor tror du så du har ret til at belære mig om det ?
    det er hvad jeg finder fornuftigt, det hvad jeg har.
    Det er da helt op til ejeren, og når du nu bare kan trykke "ikke følg længere"
    så er det da dig er stupid, og du skulle forestille at være 38.
    Hvis der nogen her der blevet curlet igennem livet så er det da vidst dig,
    efter som du kan komme og spille evig klog over en hjemmeside


  • #73   21. jan 2016 Kæft du er en klaphat..
    Fatter du ikke at hvis man skal handle bil, så foregår det i markedet..
    Så stik lige sutten ind og smut der over istedet tåge åge..


  • #74   21. jan 2016 Sjovt nok havde jeg ingen ide om du var et curling barn før jeg læste dine kommentarer.. Før det anede jeg ikke du eksisterede..

    Men det er sjovt hvad et par indlæg fra dig siger om dig..

    Igen, typisk curling mentalitet at alle andre skal gøre sig besvær med at fjerne deres notifikationer, fordi DU synes det er din ret at skive på et halvt år gammelt emne..


  • #75   21. jan 2016 Okay så jeg har ikke ret til at skrive på et forum ?
    kan du vise mig det på skrift ?


  • #76   21. jan 2016 Gør det selv.. Rene taderet..

  • #77   21. jan 2016 Gør hvad selv ?
    Rene taderet ?

    Der er vidst en der burde gøre hans 9 klasse færdig


  • #78   21. jan 2016 Kampen er tabt Michael..

    Mr. Curling forstår ikke hvad vi mener.. det er så dybt indgroet i ham at alle andre skal føje ham, at han ikke kan se det forkerte i det..


  • #79   21. jan 2016 Hr.Bedrevidende

    Er det virkeligt så svært at ignore en enkel kommentar ?

    - sjovt hvordan 13k er et skambud
    men når du vurdere den til 15 så det helt okay
    dobbelt morale har vi hvert fald ikke nok af


  • #80   21. jan 2016 Øhh nej.. Det er et navn, twistet som retarderet.. Hold da kæft.. Du har lige vundet præmien for bg's laveste IK..

  • #82   21. jan 2016 Nej, vi er i Danmark og der hedder det IK..

  • #83   21. jan 2016 iq er internationalt ven

    men jeg smutter i seng, hvis i vil forsætte denne samtale så bliver det ansigt til ansigt, skriv hvis i vil have adressen smiley


  • #84   21. jan 2016 Jeg havde ikke set bilen da jeg kom med min vurdering, jeg bød ikke på den..

    Der er forskel på at komme med en 'blind' vurdering, uden at have set en annonce... Dengang havde jeg jo ingen ide om hvad hun havde sat den til, for hun oprettede først annoncen den 16. juni.. min kommentar var den 4.

    Så nej, det er ikke dobbeltmoral.. Det er dig der er dum..


  • #85   21. jan 2016 Det ved jeg.. Men du skriver på dansk, ergo IK.. Knaldhat..

  • #86   21. jan 2016 Lige en ting mere, Hvis annoncen har været oppe siden den 16 juni
    og bilen stadig ikke er blevet solgt tror du så ikke der noget galt med prisen ? smiley





  • #89   21. jan 2016 Du kan da kun gå udfra en bil der stadig ligger på marked stadig er til salg, er jo ikke synsk smiley

  • #91   21. jan 2016 Der lugter lidt af en "tobias type" herinde smiley

Kommentér på:
Svært at sælge bil..

Annonce