{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.903 visninger | Oprettet:

Spil og gøgl til iPad (Uden internet) {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal på ferie, og vil egentlig gerne dræbe tiden lidt med min ipad... Men spørgsmålet er hvad i har på jeres ipad som er godt tidsfordriv når i vel og mærke ingen internet har, ser i film, i så fald hvordan gør man det i 2015 på en ipad, hvilke apps, osv osv. smiley

Kort sagt. Søger lidt apps og lign. til at slå tiden ihjel - Som ikke kræver internet!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spil og gøgl til iPad (Uden internet)
  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #1   4. jun 2015 Plumper Crack er altid underholdene ellers så er der jo også gode gamle wolfenstein 3d til ipad

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #2   4. jun 2015 Lad være med at tage på ferie hvis du bare vil spille uden internet. Så bliv hellere hjemme smiley

    Ved ikk om det muligt mere da jeg ikk rigtigt bruger det længere. Men prøv at hent VLC. Førhen kunne man ligge film ind direkte i appen og så kan du se dem på iPad'en. Ellers kan du købe et par film på iTunes.
    Har du viaplay der kan man også downloade nogen af tingene for noget tid (husker ikke lige hvor længe og om det kræver net at logge ind for at se dem efterfølgende )

    Spiller et spil ved ventetid for tiden der hedder Peggle Blast. Er ved at blive sindsyg af det. smiley men kræver ikke net


  • #3   4. jun 2015 Casper K Det er til flyveturen. Jeg skal på Club La Santa så der bliver sgu ikk meget iPad action dernede. smiley Jeg takker for forslagene


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #4   4. jun 2015 Tænkte jeg nok. Det var bare måden det stod skrevet på kunne ikke lade være. smiley
    Men smid et par film på og et par ørebøffer så turen ikke så slem smiley


Kommentér på:
Spil og gøgl til iPad (Uden internet)

Annonce