{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Top Gear UK TILBAGE! {{forumTopicSubject}}

Eller, næsten.


Så er det officielt, den nye været på Top Gear UK, er radioværten (BBC2) og massemillionæren Chris Evans. De andre to med host, er stadig ikke officielt, men det bliver vidst en eller anden kvinde, ingen har hørt og en mand...

På den positive side, så er der stadig et Top Gear afsnit i vente. Sesson 22 EPD. 8
https://www.youtube.com/watch?v=CUzc0xSsdhw&ab_channel=HellOne

Fremtidensrygter lyder på, at Jeremy og de to andre, har skrevet kontrakt med Netflix og skal lavet et nyt show, med det gennemtænkte navn "HOUSE OF CARS!"

Hvad laver de lige nu? Ja, check selv
https://www.youtube.com/watch?v=1ZXYfjkZQaQ&ab_channel=RichardHammondisbored


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Top Gear UK TILBAGE!
  • #1   16. jun 2015 intet top gear uden clarkson!!! BASTA

  • #2   16. jun 2015 Tror faktisk han kan gøre det bedre end Clarkson.

    Men man skal nok lige vænne sig til at der ikke længere er en "klovn" med i det tv show.


  • #3   16. jun 2015 thomas... ja hvis man ikke har humoristisk sans... så kan han nok gøre det bedre

  • #4   16. jun 2015 Man må have meget dårlig humoristisk sans hvis man synes clarkson var sjov de seneste par år.
    Det er ikke uden grund at Chris Evans er styrtende rig.
    Og så har han god bilsmag, modsat clarkson.


  • #5   16. jun 2015 Tjae går ud fra at du hentyder til at Clarkson hader porsche? :-))

  • #6   16. jun 2015 Nope. Men når man er villig til at betale over 100 mio kr for en Ferrari 250 GTO.
    Så har man god smag for biler.

    Clarkson er bare alt for britisk og kedelig til at se det gode i biler der ikke er fra England.


  • #7   16. jun 2015 Hver sin mening vel, nok er jeg ung men ferrari siger mig intet. Vil hellere købe 5 andre drømme biler og så et fint hus til de penge. Jeg er enig i at Clarkson af og til er dum at høre på, men overall er han bedre end så mange andre. Især Fifth gear.. nøøøj et kedeligt show.

  • #8   16. jun 2015 Man skal ikke tag TOp Gear serøst! smiley Ferrari er gode til at ligge pengene på bordet, så der ikke bliver snakket dårligt om! - Også omvendt med de andre mærker. smiley

  • #9   16. jun 2015 Vi er enige om at Ferrari er nogen kyllinger når de ikke tør sætte deres hybrid monster op mod porsche 918 og P1.
    Men det har jo intet med sagen om bilsmag at gøre.
    Jeg er faktisk lidt usikker på om clarkson har bestemte biler han er Vilde med, utover dem der kommer fra England.

    Fifth gear er måske lidt kedeligt men det er ægte bil analyse. Det er topgear ikke. Er det irritere mig at et så populært og ser bil program kan smadre bilproducenter,særligt de små opkommende pga deres vås de udtaler sig om, som mange hopper direkte med på og tror det er fakta.
    Men det er jo bare underholdning


  • #10   17. jun 2015 Som trådstarter skriver så skal det ikke tages seriøst, at rigtigt mange vælger at gøre er jo deres problem. Ægte bil analyse ja, men der topgear har ramt plet er nemlig at dem uden interresse for biler gerne vil se med. Om topgear har så stor indflydelse på bilproducenter ved jeg ikke noget om, at Clarkson hellere vil have en EVO fremfor Subaru betyder da ikke at jeg køber sådan en istedet? Det kan selvføgeligt nemt være at der ikke skal mere til ved andre, end at en britte bare skal sige "RUBBISH" før de skifter yndlings bil smiley
    Så igen.. jeg er stadig ung, mine holdninger er anderledes kan jeg godt se..


  • #11   17. jun 2015 Clarkson ER top gear, sammen med de to andre selvfølgelig smiley Han er da alt for sjov at høre på, og han er nu heller ikke bange for at kritisere engelske bilmærker hvis han mener at de har gjort det dårligere end de kunne ? Glæder mig til at se hvad de finder på sammen de tre smiley Clarkson er forresten Mercedes fan, og AMG smiley Chris har ferrari og hvad så? ingen bil er så meget værd som han gav for sin 250.. Ferrari siger heller ikke mig en skid, tværtimod synes jeg ikke de er særlig spændende..

  • #12   17. jun 2015 Hvis man er villig til at betale over 100 mio kr så har man god smag for biler ? What ? Er det ikke en ufattelig dårlig grund ? Tror bestemt ikke det er tilfældet smiley

  • #13   17. jun 2015 Huske på at Top Gear med Clarkson i spidsen, ALDRIG har handelet om at lave et (hvad man måske ville kalde) normalt bil program. Det har ALTID handet om de hurtige biler, og dyre eller billige har aldrig betydet noget. men logisk nok, så er de hurtigste jo som regel også de dyreste.
    Det det har drejet sig om er at prøve de hurstigste og så give deres helt ejen mening om dem uanfægtet hvad andre måtte mene.
    At der så er kommet en masse andet ind i programmet såsom speciel ture og ligene er jo nok fordi der ikke kommer nok nye hurtige biler på market til at udfylde program fladen.
    Enten kan man lide det eller også må man sku bare finde et andet program og glo på.

    Og at tro at man kan sætte en anden vært på programmet og så køre det bare vider.... så man fanemer naiv. Det dur ikke uden Clarkson.... Det er ham der skaber programet.
    Prøv blot at se Top Gear US..... fuldstændig idendisk med Top Gear.... så det burde jo bare virke.... øøøøø..... or not. Det dur bare ikke.

    Hvor længe Top Gear forsætter ved jeg ikke, men er ret sikker på at største delen af seerne er borte inden for det første halve år og så forsvinder resten stille og roligt der efter.

    Hvad den nye vært....eller Clarkson for den sags skyld, så personligt syntes om eller selv køre i af biler tror jeg sku nok vi ( næsten) alle sammen er ret pisse ligeglade med.

    En skrev.: Han er styrtene rig og har god bil smag, for når man har givet over 100mil for en bil, så har man god smag...!!!!!! What....???
    Tror sku du skal tage op på kommunen og søge om hjælp.... for du har sku da brug for en støtte-pædagog, hvis du mener at hvad andre har betalt for deres biler diktere hvad god smag er for dig.

    Hvad Clarkson kommer til at lave i fremtiden må tiden vise, men hvis han finder nogen der vil sponsorer hans koncept så skal det nok blive godt... hvis altså man kan lide Clarkson... og yes... det kan jeg.
    Og hvis Hammond og May følger trop, så bliver det rigtig godt, for det er en perfekt trekløver.


  • #14   17. jun 2015 Hvis man vil have RIGTIG bilanmeldelser med super kørerjournalister så ser man EVO Magazine på youtube eller abonnerer på deres blad.. Top gear er bare plat underholdning og det skal der være plads til..

    Evo Magazine for true enthusiasts

    www.youtube.com/watch?v=4AJPt_qm5kY


  • #15   17. jun 2015 EVO er undervurderet, de laver nogle rigtig fede anmeldelser. Kan især lide deres video hvor de kører alle 80'er / 90'er superbilerne. Hvis du er entusiast kan du ikke overse Chris Harris, som også har sin egen youtube kanal. Han er skridtet bedre end EVO.
    Top Gear er populært på grund af værterne og udfordringerne. Det er 100% underholdning. Hvis det bare var et sterilt bilanmeldelses program uden humor, ville det slet ikke være så populært.
    Man skal også give de nye værter en chance. Det KAN være at de har samme entertainment factor, som de gamle. Vi ved jo alle at May, Hammond og Clarkson ikke er unge længere. Før eller senere ville de trække sig, og hvad skal der så ske? BBC er nødt til at forsøge at trække videre.


  • #16   17. jun 2015 Chris Harris er sej, han var også med i EVO engang..

    elsker hans anmeldelse af P1 i Abu Dhabi smiley

    Men jeg vil hellere læse magasiner, det så hyggeligt smiley


  • #17   17. jun 2015 Chris Harris er da en tør kiks at hører på. Jeg vil følge med House of Cars, og ikke en eller anden wannabe Clarkson BBC har fundet smiley

  • #18   17. jun 2015 Sammenligne Chris Harris med Top Gear, er vel som at sammenligne et Cirkusklovn med en politiker.. Det en er underholdning, det andet er serøst! smiley

  • #19   17. jun 2015 I glemmer Harry Metcalfe, manden bag EVO magasinet. Han har sin egen youtube channel og ejer en del gamle klassiker, som han ikke er bange for at køre langt i. Blandet andet, som her.
    https://www.youtube.com/watch?v=ZRjGN--R4pE&ab_channel=Harry%27sgarage


    https://www.youtube.com/channel/UCIB5XXHNAWWzTOw6guIMYCg?&ab_channel=Harry%27sgarage


  • #20   17. jun 2015 Der var ingen som sammenlignede Top Gear og Chris Harris. Vi sammenlignede Chris Harris og EVO.
    Desuden er der da kæmpe lighed mellem en cirkusklovn og en politiker. Det var en dårlig metafor smiley
    Hvis du gerne vil have underholdning i bil programmer, så følg dem her:
    https://www.youtube.com/user/mightycarmods


  • #21   17. jun 2015 MCM er lidt som Motortrend syndes jeg. Noget er spænde at følge med, også er der bare noget man ikke gider se. smiley

Kommentér på:
Top Gear UK TILBAGE!

Annonce